Foros ›
XII Carreira Popular Concello de Pontecesures
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 22 Dec 2011, 20:41
Asunto: Re: XII Carreira Popular Concello de Pontecesures

juandertaker a ti polo tempo que che vexo en Boiro diria que che pasou seriamente factura a carreira do sabado.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 13:39
Asunto: Re: XII Carreira Popular Concello de Pontecesures

CesGti escribió:
juandertaker escribió:
CesGti escribió:
juandertaker escribió:
CesGti escribió:
concellocesures escribió:
Bos dias:

2 cousiñas rapidas.

1º) Os resultados están en :
www.pontecesures.org/r...pletos.pdf

2º) Tendes razon no referente á distancia. Os que viñéchedes outros anos vos dariades conta que tanto á ida coma á volta non chegamos ata o fondo da rua principal (a caron da N-550). Xa tíñamos impresos os carteis cos 4,8 kms; cando a nosa policia local, pensando en posibles aglomeracions á ida sobre todo, e na seguridade que temos que manter na carreira en todo momento. Por eso este ano acortouse, visto que cada vez, e nos alegramos, sodes mais os que vos animades a participar.
Estudaremos coma facer para recuperar os 4.8-5 kms que nos gustaría que a carreira tivera.

PD: Sentimolo polo da nube que se puxo a soltar auga xusto no momento en que esperabades para dar a saida, mentras proteccion civil se colocaba nos cruces... De verdade que non fo a postas. Creedenos. Non somos tan malos Guiño


Edito: Non eran 2 cousas. Eran 3: Ahi vos vai o enlace da galeria das fotos que quitamos este ano.
pontecesures.org/galer...amp;gal=31

amin non me importou para nada que fosen 4.3 en lugar de 4.8km,o tema foi a "confusion" creada cos tempos que a algun de nos non nos salian os numeros.
graciñas polos enlaces.


algunha foto mais porai???
joder...non che chegan? salo eu no podio, con eso e mais que suficiente! Bailar Bailar Bailar

pois eso e interesanta para poder poñerche unha cara,jajajja.
me cajo no mundo! non sabes quen son?...eu pensei que saberias...pois mira, sonche o 2º dos junior o da ezquerda de todo
chaqueta Slam oscura con cuello gris,xa tas fichao,jaja.
carallo,o que ganou en Junior meteume 27'' ,aqui a xuventude voa.
dilo por el non? porque por min..como que no xD
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 13:48
Asunto: Re: XII Carreira Popular Concello de Pontecesures

CesGti escribió:
juandertaker a ti polo tempo que che vexo en Boiro diria que che pasou seriamente factura a carreira do sabado.
pasou pasou..ainda asi, non te creas que nos 8km levo moito mellor ritmo..como moito penso que baixaba hasta os 4' ou asi





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos