Foros ›
Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 17:13
Asunto: carreira de lalin

hola amigos como ayer non m chegou a caña q levei en san xoan de piñeiro,hoxe presenteime na saida en lalin.Tiña as pernas super cargadas pero q raio dixen vamos correr.os primeiros 2km pasamolos a menos de 3,20 a min as pernas xa non m daban mais e deixeime caer pra atras no grupo cabeceiro ian cristian diaz,q a postre foi o gañador ,un portugues ,supermorais ,carrillo,2 portugueses mais ,carlos casal ,e un pouco mais atras ia eu todo roto.pouco a pouco fun recuperando algo,dentro da dor q levaba nas pernas,o final creo q cheguei a meta no Abraiado posto e 4 na miña categoria cun tempo de 25m,24seg.noraboa tamen a dous foreiros q coñecin ali,saudos a tod@s
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 18:37
Asunto:

Asi me gusta KENIATABLANCO,caña o mono.
Enoraboa polo teu 8º posto.Ten en conta que os que che ganaron son moi bos.
Estou vendo a Copa do Mundo de Atletismo por equipos continentales,e nos 3.000 m. o invencible Bekele foi derrotado polo Australiano Mottram..
!! A que e sorprendente !!
Conde

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/06
0 Carreiras
35 Mensaxes
Una caja
Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 20:28
Asunto:

Hola amigos yo tb asistí a la VI Carreira popular virxe das dores de laín XDDD pero estaba demasiado canso coma para poder resistir toda a carreira porque andiben vendimiando todo o fin de semana. pero fixen un mal tempo Triste Triste Triste e penso que quedei no posto 107 maso saudos amigos foristas
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 20:36
Asunto:

Pois a verdad e que se saleu a toda pastilla. A min foi unha das carreiras que mais me gustou, polas vistas, o ambiente... Pena a salida que era demasiado estreita cos coches que por alí había aparcado. A verdade e que nas carreiras galegas atopamonos cun nivel que vamos, cada día penso que corro menos porque como vai a xente de rápidooo!!!. Hoxe fixen 30.27 pero e que son pasteleiro, que se lle vai a facer. Xa facía tempo que non disfrutaba en carreira coma hoxe. Saúdos para todos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 20:40
Asunto:

CONDE,eso non e disculpa,porque eu estiven toda a mañan do Sabado vendimiando,e pola tarde fun dar o callo a Mugardos como un macho.
E o vendimiar ainda non cansa tanto,o peor e cando toca pico e pala. Guiño
Pero bueno,como vexo que debes de ser novato nestas lides,tes disculpas. Disimulando Disimulando
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 21:51
Asunto:

Buenas. Hoy he disfrutado mucho en la carrera, hacia tiempo que no me encontraba tan ligero, para lo que suelen ser mis ritmos de superpastelero. Al final hice 33:53. Encontre a Gallego y estuvimos calentando juntos y el cual me dijo quien era Keniatablanco. Luego en la salida me coloque hacia el final porque mi hijo mayor queria verme salir. Y como no, la salida en este tipo de carreras cortas, fue rapidisima. Fui remontando posiciones poco a poco, pero tampoco fueron demasiadas. Pasada la mitad (mas o menos) me adelanto una chica la cual habia pasado yo con anterioridad. Fuimos juntos relevandonos cuando podiamos y asi hasta llegar a meta. Tambien tuve un pequeño percance, algun bicho (por ejemplo........ abeja) me pico y fui con un pequeño dolor y escozor hasta la llegada.

Y casi al principio tuve una molestia que llevo tiempo con ella en el gemelo izquierdo, pero bueno, me dejo correr y disfrutar de la carrera. La organizacion para mi estuvo bien y el recorrido me gusto mas que hace 4 años, desde entonces no habia repetido. Esos pequeños subes-bajas me gustaron. La verdad es que prefiero subir y terrenos con dificultad a que sea todo llano, aunque tambien decir que se pasa mal en este tipo de terrenos.

Saludos a tod@s
Escolaatletismodeza

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/09/06
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 22:50
Asunto:

Como integrantes daâ? Escola Atletismo Deza,â? temos que recoñecer que a maioría dos que organizamos a carreira de hoxe en Lalín, éramos novatos neste tipo de â??traballosâ?. Por tanto pedimos disculpas si en algún momento tivemos algún pequeno erro, e en vindeiras edicións intentaremos subsanalo. Soamente comentarvos que estamos pasando
o total das clasificacions, e que en breves datas pensamos colgalas nesta páxina. Para acabar, dar as gracias a todolos que hoxe nos acompañastes e os que non o fixestes,
esperámosvos na próxima edicion.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 22:51
Asunto:

Yo despues de una temporada tambien volví al ruedo. Agradecer a la mujer de jecarqui que me guardó las llaves del coche. Decir que la carrera para mi tenía un recorrido muy bonito. El único pero que pongo a la organización es que no estaban marcados los Km. Aunque a mi hoy no me hacía falta, pues a pesar de ir a 173 ppm, el ritmo era bastante mas lento que antes de las vacaciones, ni siquiera miré el tiempo final. Salí con un compañero de fatigas y me dediqué a seguir su ritmo hasta el final, sufriendo lo mío. Pero bueno a ver si de aqui a Santiago con algo de entreno y alguna carrerilla más vuelvo a coger la forma de antes de las vacaciones.
Fue un placer volver a ver a Jecarqui, Lentoperosejuro, conocer a keniatablanco, y compartir algo de calentamiento y charlas con ellos y mas gente que vas conociendo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 17 Set 2006, 23:07
Asunto:

GALLEGO te veo que andas un poco flojo.Hay que meter mas volumen de entrenamiento esta semana. Guiño Guiño
sportacus

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/05
0 Carreiras
22 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2006, 13:33
Asunto:

Solo comentar que tambien me gustó el recorrido de la carrera. Conozco bastante bien el pueblo, y nunca había visto ese paseo. El sube y baja endurece un poquito la carrera, que para mi, de inicio, era un poco corta.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2006, 17:41
Asunto:

lestrove escribió:
GALLEGO te veo que andas un poco flojo.Hay que meter mas volumen de entrenamiento esta semana. Guiño Guiño
AMIGOS PARA ESTO.... Ríndose Ríndose Ríndose Desde luego....!! Lestrove, lestrove....yo cuando empiece a ir a las carreras, Dios me libre de decirte nada....que encima todavía voy a recibir bronca y todo por "light"... Ríndose Ríndose Ríndose
Ahora en serio: MUCHAS FELICIDADES A LOS QUE HABÃ?IS ESTADO AYER EN LALÍN (mientras yo estaba de comidola en una fiesta familiar.... Avergoñado ). Gallego,lo has hecho genial (¡¡ya me gustaría a mi empezar así de fuerte!). Y muchas felicidades a jecarqui , a nacho s_600 y sportacus por esas buenas sensaciones y a keniatablanco por esos tiempazos que se está marcando.

Aaaaaaaaaaadiós!!
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2006, 20:09
Asunto: carreira de lalin

gracias piti por esos animos,con gente como vosotros q animais asi vale la pena seguir corriendo.Y A GALLEGO,encantado d conocerte
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 18 Set 2006, 20:57
Asunto:

PITI!! Como que no piensas decirme nada !! Abraiado Abraiado
Sabes de sobra que me encanta que me digas cosas. Avergoñado Avergoñado
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Set 2006, 3:31
Asunto:

Graciñas Lestrove acabas de darme unha gran idea..... xa a veras!!! Mr. Green

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Set 2006, 10:38
Asunto:

PITI escribió:
....y a keniatablanco por esos tiempazos que se está marcando.

Aaaaaaaaaaadiós!!

Sorry.... "y a keniatablanco por esos tiempazos que se está marcando"...Se me pasó ponerte en negrita.... Avergoñado Ríndose Ríndose


Cheche escribió:
Graciñas Lestrove acabas de darme unha gran idea..... xa a veras!!! Mr. Green
¡¡¡Qué miedo me das, Cheche!!!!!

lestrove escribió:
PITI!! Como que no piensas decirme nada !! Abraiado Abraiado
Sabes de sobra que me encanta que me digas cosas. Avergoñado Avergoñado
Ya.... Disimulando ..Pero también sé de sobra que te gusta más que te las diga al oido que aquí en público.... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Buf!! Y después de esto, casi tanto miedo como Cheche me dan ferrolano, Bytheface, etc. etc. etc..... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
(((Bueno...e imagino que ya no hace falta que ponga que ES BROMA, ¿no????))





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos