Foros ›
Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2012, 20:44
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
Pois eo tamén penso ir a Outes e logo seguir pra costa da morte de finde. Se vas ti e traes a Iago de volta, sería unha boa particicipación do equipo. Unha aperta.

Eso está hecho, aunque igual voy con los colegas del Bouza Sprint no creo que haya problema.
anillaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/08/10
4 Carreiras
133 Mensaxes
Poio
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2012, 21:05
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

hola compañeros ya tengo sitio para iago luego confirmo el horario, muy peligroso ,me parece que tenemos que salir bastante temprano Triste
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2012, 21:10
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

anillaco escribió:
hola compañeros ya tengo sitio para iago luego confirmo el horario, muy peligroso ,me parece que tenemos que salir bastante temprano Triste

Hey, Guillermo, supongo que tú hablas de Ferreirúa. Entre unos y otros andamos paseando a Iago por toda Galicia, así va descansado y luego nos da esos repasos en las carreras...
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2012, 20:39
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

¡Buena, Iago! Enhorabuena por la victoria y el gran puesto en la general.

Hablamos para el jueves en Outes.

Yosi, ¿qué tal vas?
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2012, 16:58
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
¡Buena, Iago! Enhorabuena por la victoria y el gran puesto en la general.

Hablamos para el jueves en Outes.

Yosi, ¿qué tal vas?

voy, que no es poco... Ríndose

me he animado hasta a probar con la medicina alternativa: acupuntura, y similares... y la verdad, de momento es lo único que me ha dado resultado y permitido ser optimista... Pensando
de hecho, tengo pensado participar este jueves en la solidaria de Lugo, que algo es algo... luego ya iremos viendo; aunque me aventuro a decir que para junio podréis contar conmigo para puntuar... igual es mucho aventurar, pero si yo mismo no empiezo a creer en la recuperación, mal vamos... Rezar

me sumo a esas felicitaciones a Iago.

ah! y como capitán, una pregunta con intención... de verdad vamos a dejar así como así que nos quiten del podio ahora al final?? Molón Silbar

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2012, 17:02
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

yosi escribió:
ah! y como capitán, una pregunta con intención... de verdad vamos a dejar así como así que nos quiten del podio ahora al final?? Molón Silbar

Ahora que no nos lee nadie... démosle a Iago los cinco chips y que puntúe por todos. Claro que si se queda dormido la liamos por quintuplicado...

Ánimo, Yosi, en nada ya te vemos ahí.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2012, 20:48
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Yosi alegrome que vaias vendo luz o fin fo tunel, todos sabemos que se pasa mal coa inactividade, xa estás con nosco.
Moitas grazas a Guillermo por facer de taxista de Iago e de valde, debemosche unha compañeiro. Espero que xa esteas recuperado da fiebre, unha aperta.
Dani rematarón as vacacións o xoves a sudar a camiseta en Outes, si ves que non podedes traer o campeón avisanos pra buscar outra alternativa.
Non vamos permitir que nos baixen do podio o final, vamos equipo Aplauso Aplauso .
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2012, 22:27
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
Dani rematarón as vacacións o xoves a sudar a camiseta en Outes, si ves que non podedes traer o campeón avisanos pra buscar outra alternativa.

Bueno, yo empiezo otras vacaciones: el jueves me voy de puente a Múnich y Praga. Pero antes hago mis deberes con el equipo y corro en Outes, aunque no puedo quedarme a la post-carrera que no me sobra mucho tiempo.

Iago, mañana hablo con Guillermo, a ver cómo se encuentra y organizamos el transporte.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2012, 13:12
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
Yosi alegrome que vaias vendo luz o fin fo tunel, todos sabemos que se pasa mal coa inactividade, xa estás con nosco.
Moitas grazas a Guillermo por facer de taxista de Iago e de valde, debemosche unha compañeiro. Espero que xa esteas recuperado da fiebre, unha aperta.
Dani rematarón as vacacións o xoves a sudar a camiseta en Outes, si ves que non podedes traer o campeón avisanos pra buscar outra alternativa.
Non vamos permitir que nos baixen do podio o final, vamos equipo Aplauso Aplauso .

Andaivos o loro.... que esta a peligrar a continuidade de Iago... despois de comprobar como a montan os Irmandiños... vades ter cruda a renovacion Ríndose Ríndose Ríndose viaxe a Ferrierua e a mantido iso non ten prezo Aplauso

Veña ... Doctor deixate de andar po lo mundo e ponte o choio... vemonos nas carreiras ou nos bares... saudos
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2012, 16:53
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

montxo escribió:
Andaivos o loro.... que esta a peligrar a continuidade de Iago... despois de comprobar como a montan os Irmandiños... vades ter cruda a renovacion Ríndose Ríndose Ríndose viaxe a Ferrierua e a mantido iso non ten prezo Aplauso

¡Muy bonito! Todo el año pasado en coche con vosotros y no me ofrecéis un hueco en el equipo, y por Iago qué rápido os peleáis...

Que conste que lleva más puntos Guillermo y es mejor partido para Os Irmandiños, pero también entiendo que es malo de aguantar y no compensa. Mr. Green

montxo escribió:
Veña ... Doctor deixate de andar po lo mundo e ponte o choio... vemonos nas carreiras ou nos bares... saudos

Nos vemos en Outes y acabo de apuntarme a la media de A Coruña, que no se diga.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2012, 20:52
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:


Nos vemos en Outes y acabo de apuntarme a la media de A Coruña, que no se diga.

Aplauso Aplauso Aplauso

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2012, 9:50
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germán, ¿vas a la media de A Coruña?

(Por diversos motivos, supongo que ni Iago ni Yosi ni Guillermo irán.)
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2012, 20:29
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Dani por diversos motivos despois de rematar en Outes, rematei iste domingo na Coruña, i xa non me apetece volver.
Iago máis eo iremos a nocturna diste sábado en Ourense.
Saúdos a Monse, i a coidarse Silbar Silbar .
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2012, 20:59
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

bueno, xa case non lembraba como era isto de enviar puntos, desde febreiro... haí foron 100 puntiños máis.
de tódolos xeitos, ainda que pode máis o corazón que a cabeciña, non estou ainda para axudarvos... hoxe comecei un ciclo de 10 días de fisioterapia, porque unha recente resonancia non arroxou cousa boa, precisamente... Pensando

é desesperante Triste

dame rabia, porque veñen detrás 4 equipos coma "buitres" Muro

ánimo, rapaces

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
anillaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/08/10
4 Carreiras
133 Mensaxes
Poio
Respostar citando Envío Sáb, 26 Mai 2012, 19:11
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

yosi no te preocupes con estos resultados para la proxima temporada estas fuera del equipo jajajaja.
y yo detras tuyo ,segundo dia de mi operacion hinguinal Ojo morado con dolores pero mucho mejor que ir a trabajar.
Dani te quedan 7 meses para disfrutar de tu triunfo en outes Silbar ,aprovechando la operacion me he instalado unos turbos en ambas piernas y creo que por mas mal que funcionen para ganarte valdran, resto del equipo quedarse tranquilos que los compre en los chinos.
bueno los que puedan correr disfruten de cada carrera salgan en la posicion que salgan.y quedemos como quedemos, hemos formado un gran equipo con unos velocistas impresionantes yosi - iago, con otro gran maratoniano, german,con un malo todoterreno (yo),y con el gran Dani, que lleva una mezcla de todos ,ni velocista ni maratoniano ni todoterreno, EL QUEJITAS





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos