Foros ›
Autor
Mensaxe
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2011, 22:23
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Creo que depois de duibidalo moito vou ser da partida. Non creo que poida rematar a proba así que aproveitando que a miña casa esta na metade do circuíto estou por facer só a primeira parte e quedarme en Ponteareas, non me sinto capacitado a estas alturas de ano para facer os 21 km.

Sei de boa tinta que máis de un vai a facer o percorrido a toda pastilla, aviso para os que pensen que só vai ser unha rodaxe tranquila Sorriso

Saúdos

www.fonghi.blogspot.com
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2011, 22:47
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

No noso caso iremos a Mondariz as 9.45 h ,para recollernos a miña dona en Salvaterra e voltar a recoller o coche o inicio.Supoño que na meta organizaremonos da mellor maneira,dado que o tema vai ser casi en FAMILY.
Cada un o seu rollo,digo po lo tema do ritmo.
O sr.Rama e mais eu,con esto de Berlin intentaremos facer unha tirada progresiva,como sabedes empezar un pouco por encima,para acabar un pouco por debaixo.
Bueno, a disfrutar e animos os da ORG.
SAUDOS DESDE O CEO.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2011, 22:53
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Fonghi escribió:
Creo que depois de duibidalo moito vou ser da partida. Non creo que poida rematar a proba así que aproveitando que a miña casa esta na metade do circuíto estou por facer só a primeira parte e quedarme en Ponteareas, non me sinto capacitado a estas alturas de ano para facer os 21 km.

Sei de boa tinta que máis de un vai a facer o percorrido a toda pastilla, aviso para os que pensen que só vai ser unha rodaxe tranquila Sorriso

Ok. Gracias por avisar.

Yo tampoco creo que estoy ya para 21kms así que vemonos en tu casa, Fonghi Mr. Green Mr. Green Mr. Green
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Ago 2011, 8:23
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Mincha, contamos contigo para traer a algunha persoa de Salvaterra a Mondariz o domingo ás 9:00. Se deixas o coche en Mondariz, levámoste despois a recollelo se o precisas dende a meta en Salvaterra.
Grazas.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 12 Ago 2011, 17:36
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

xoseavion escribió:
Mincha, contamos contigo para traer a algunha persoa de Salvaterra a Mondariz o domingo ás 9:00. Se deixas o coche en Mondariz, levámoste despois a recollelo se o precisas dende a meta en Salvaterra.
Grazas.

Eu pensaba en facelo ao revés. Deixar o coche na Canuda e ir con vos a Mondariz e ao final da proba levar a quen precisa ata Mondariz. En calquera caso chamarei e falarei con David e xa organizamos.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Ago 2011, 21:26
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Ola Mincha, estou aqui con David e pensamos que é mellor que traias xente dende Salvaterra ás 9:00. Paréche ben?
Grazas por colaborar.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 13 Ago 2011, 10:39
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Ok
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 10:39
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Xa en casa, lóxico por que son dos que só fixo a metade do percorrido. Quero manifestar o meu agradecemento aos organizadores e colaboradores por tan magnífica idea, pola organización, por molestarse en contactar coas policías locais,por pór auga a disposición dos corredores, todo un detalle.

Ao final non fomos da partida todos os anotados, como é de balde é moi sinxelo apuntarse e despois non aparecer sen avisar aos organizadores que contaban con máis de 40 participantes e non chegamos a trinta ( as súas razóns terían).

Reitero o meu agradecemento, para o ano contade cos Taninos de Ponteareas!

Un saúdo

www.fonghi.blogspot.com
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 10:46
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

xa estou na casa, eu rematei en ponteareas. moi boa organizacion. Por certo se alguen me pode pasar o correo da carreira asi enviolle o tempo. ata o ano
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 13:10
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Tamén dou os parabéns a XoséAvión e a David por ter argallado esta carreira e polo esforzo en falar coas policías e conseguir aguas.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Un prazer gozar destas iniciativas na casa e rematar cun baño no Miño.
Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Haberá que repetir para o ano.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 13:36
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Os meus parabéns a organização!
As coisas mais simples são muitas vezes a que nos dão maior gozo!
Bom ambiente e uma manha bem passada!
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 14:44
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Muchas gracias por regalarnos esa jornada de atletismo popular!! Mención especial para Xoseavión, David y pareja por haber trabajado desinteresadamente para que nosotros podiamos pasarlo tan bien Aplauso Aplauso Aplauso

Fuí todo el rato con mi amigo Mincha y aprovechamos para ponernos al día (casi no llega la distancía para hablar de todo....). Al final incluso nos respectó el tiempo - ya que días atras me temia que teníamos que correr por encima de los 30° - pero no fue así.

Ojala se puede repetir el año que viene - yo desde luego volvería, con o sin carrera oficial. Es más, a veces con tantos pinchos, camisetas técnicas, Powerrade y ChampionChip nos olvidamos que lo esencial es lo que hicimos hoy - correr.

Muchas gracias !!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 15:23
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

MapleLeafs escribió:


Fuí todo el rato con mi amigo Mincha y aprovechamos para ponernos al día (casi no llega la distancía para hablar de todo....).



Satisfecho Satisfecho Satisfecho
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 18:39
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Chego tarde ao post, polo que me sumo a todo o positivo comentado polos anteriores compañeiros.

GRACIAS todos os organizadores e axudantes.

Saú2 de Rama desde Ponteareas
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Ago 2011, 19:08
Asunto: Re: I Carreira Val do Tea

Dia perfecto de running en buena compañia.
Aqui unas fotos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos