Foros ›
IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 21:11
Asunto: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Acabo de ver en ChampionChipNorte que xa está aberta a inscripción para esta carreira de Outes. Eu corrina hai dous anos e gustoume; ten un puntiño de dureza, pero recomendable ao meu parecer.

A carreira, polo que vexo, será o 17 de maio, martes, Día das Letras Galegas. Non está, de momento, no calendario de CorrerEnGalicia...

EDITO... Sí que está no calendario. Perdón!!! estaba a mirar onde sempre, na columna dos sábados e domingos... Triste
veloehívay

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 16:48
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

A verdade é que me gostaría moita estar nesa carreira. Son de Ourense, pero metinlle o "vicio de correr" a un colega de esa zona, sería "un pique" moi sano.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 17:40
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Esta carreira ,e non esta ben q o dija eu,pero e unha das q ten o millorcircuito para o meu justo,10 km homologados ,aljo durillos como di o compañeiro Ramon,e entre outros atrativos ten vo aparcadeiro ,as duchas no campo de futbol q e o sitio donde se sale e donde se cheja e de momento non houbo moitas queixas dela.Tamen resaltar q se pode vir coa familia e quedarse a comer en calquera das moitas casa rurales da zona ou en plan marisco e peixe moi preto da serra en fin o que veña a serra fijo q volve ,q aqui tratase moi ven o personal.
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 29 Mar 2011, 15:04
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Sorriso A verdade é que eu paseino ben o único ano que fun correr a Outes... Lembro unha anécdota co speaker da megafonía, que era un cachondo mental e que te partías con el Sorriso E tamén, se non recordo mal, houbera outro detalle con un can solto polo circuito jajajaja non pasou nada, non vos preocupedes, ao contrario... saimos uns minutos máis tarde do esperado porque non daban amarrado ao can Sorriso Estivo ben aquelo.

No aspecto lúdico, ten razón Jabato en que Outes está situado bastante estratéxicamente... e ademáis de ter encantos propios (a min gustame o pub "irlandés" da esquina, no cruce) e seguramente sitios para comer estupendamente (non recomendo ningún porque non coñezo), tamén está moi cerquiña de Noia e non lonxe de Muros, así que se fai bo, para facer unha escapadiña coa familia está ideal.

No aspecto deportivo, xa dixen: a carreira non é chan Guiño Despois que ninguén se me queixe... pero tampouco é subir ao Pindo nin ás antenas do Xalo... ten algunha costiña pero das que lle dan encanto ás carreiras Razz Animádevos, que vos ha de gustar.

E conste que non son de Outes nin me dan comisión!!!!

Veña, saúdos e sorte
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 21:18
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

si señor como ben di javato, non hay moito mais que añadir, solamente que gracias Raamon polo de cachondo mental, jajaja a verdade e que eu son asi, espero este ano poder facer de speaker un ano mais, e que de verdade o podades pasar en grande tanto polo circuito como polo resto da xente que por ali habera, a verdade e que eu personalmente nunca corrin a carreira e eso que son de OUTES , asi que creo que un ano mais non poderei correla, pero bueno non se pode estar en todo asi que desde aqui animo a tod@s que veñan por outes o 17 de maio, que de verdade sera un dia de festa, e por certo recordarvos que ahora xa temos conexion dende santiago via autovia e corredor, co cal desde calquera punto de galicia, penso, que se pode vir por autopista enlazando coa autovia en Santiago de Compostela, asi que si antes era moita a distancia ahora decirvos que se adelanta sobre uns 20 min, en comparacion con antes que era pola autoestrada, venga animadevos e bemonos en Outes. un saludiño a to@s de sherif Bailar
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2011, 22:19
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Pues uno que intentará correr en Outes. Después de otro largo parón...haber si de esta va la vencida. Alguien puede explicar como es el circuito?? Me han hablado muy bien de esta prueba (Explicación tipo yomismo) Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando ...
Porcierto, jabato; no es un circuito homologado (ojalá lo fuese...). que yo sepa en Galicia existen 4:

- Coruña 10
- Ourense
- Xinzo de Limia
- Gondomar

Un saúdo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 9:42
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Eu tamen estarei en Outes o martes !!!
Si alguen sabe o percorrido e o pode poñer se agradece !!!
gracias e saudos
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 12:52
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Saudos a todos, animo a todos os q poidades q vaiades a Outes o vindeiro día 17, carreira con todo tipo de tramos(asfalto e terra) con repeitos e baixada e decir de todo un pouco. E o principal moi bo trato. Por alí acudirá unha boa representación do equipo Pato Blanco de Celanova onde ten a sua "segunda casa".
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2011, 21:51
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Iremos cheos de ilusión correr a Outes, un ano máis. Concello cheo de boa xente e de bos lugares para disfrutar. A Broña na fin do verán e a Carreira das Letras Galegas xa son fixas no noso calendario
cameron

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/10
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 13:18
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

A ver si alguien tiene la amabilidad de indicar el recorrido o, en su defecto, el perfil para saber donde nos vamos a encontrar las cuestas.
Gracias
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 17:13
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Hola cameron.
nunca corrin esta proba, nin teño o perfil, pero un compañeiro que sí a correu me dixo que é bastante rompepernas...
de feito, me comentou unha zoa pola que se pasaba que coñezo e ten unha subida corta pero importante....
mañan irei con calma a primeira parte por se acaso...
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 20:20
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Ben sabe Deus que si estuvera aquí me apuntaba a miña primeira popular en que mellor sitio que en Outes que é de onde son eu, pero cadrame que ese mesmo día me marcho para Navarra, pero agora que estou rexistrado no foro estarei moooi atento as carreiras que podan cadrarme cando esté por aquí. Moita sorte na organización e na carreira!!!!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 21:22
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Outro que estará mañá en Outes.
Desde logo que polo que dicides o percorrido é dos que me gusta, é dicir, que non é plano. Outra cousa é o que lle pareza ó meu tendón de Aquiles que últimamente teño medio escarallado Muerto .
A ver se consigo baixar de 50' Bailar .
Deica mañá.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 16:24
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

pois moi bonita anque durilla esta carreira!!
combinacion de asfalto e pistas de terra que a facian moi entretenida!! as subidas pronunciadas facian que puideras contemplar a paisaxe!! jjejej
os dous derradeiros km moi rapidos polo paseo fluvial.
moi bo ambiente.... para o ano repito....
moitas gracias ós amigos da serra de outes polo seu esforzo nun dia tan caluroso.
saudos
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 16:30
Asunto: Re: IV CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE OUTES. LIGA11

Noraboa a todos os que correchedes hoxe en Outes; tivemos un día de certo calor para poñernos a proba Sorriso Agradecíanse as sombras de moitas zonas do circuito e ir pola veira do paseo fluvial ao final... case que daban gañas de meterse ao río.

O circuito non cambiou dende fai dous anos, e alégrome moito deso. Asfalto e pista en boa proporción. É variado e entretido; de feito, eu iba tan mamado en algunha costa que incluso ía entretido de mais Muerto Espero que aos que foron por primeira vez tamén lles gustara... xa estabamos avisados de que plano, plano, non era Guiño

Alégrame atopar de novo a Jabato, tan en forma como é habitual en él, e de saudar ao crack da megafonía festeira, mister Sheriff. Un placer. E por suposto, de compartir quencemento con Andrés e enfriamento con Pedro, ambos veciños meus de Carballo. Tamén saúdos para César, que o coñecín hoxe, e non me lembro de donde era!!! Muro

A ver se nos vemos correndo en Ordes ou en Carballo. Grazas á organización e á vila de Outes, por seguir facendo unha carreira como esta, e saúdos e sorte para todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos