Foros ›
Autor
Mensaxe
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 19:13
Asunto: Barefoot

Vendo varios blog epáxinas , parece que está en bastante auxe o Barefoot (correr descalzo).
Eu tuben unha lesión e o podólogo recomendoume correr bastante descalzo primeiro por terreos brando (praia) e despois algo máis compacto. Según a información que hai na rede recomendan bastante correr descalzo, que opinades vos?? Avergonzado
Jimny

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/10
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 20:41
Asunto: Re: Barefoot

Yo siempre lo tuve en mente. Como dices, después de varias dolencias me recomendaron la playa. Ahora, y después de leer a Chris McDougall, estoy convencido.
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 10:46
Asunto: Re: Barefoot

Eu coñezo máis a traxectoría en canto ao barefoot de Anton Krupicka, botareille un vistazo ao autor que comentas.
kikito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/03/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 23:25
Asunto: Re: Barefoot

Yo la verdad no conozco la trayectoria de Anton krupicka pero os puedo contar mi experiencia con una lesion. Me diagnosticaron una crondopatia(creo que se llamaba asi, no tengo la resonancia a mano) en la rodilla derecha y no era capaz de correr mas de 5 minutos, se me bloqueaba la rodilla y era un dolor insoportable. Al poco tiempo me fui de vacaciones y un dia se me dio por correr por la playa descalzo y cual fue mi sorpresa que no me dolia. Estuve una semana corriendo por la playa tanto por la mañana como por la tarde sobre unos 45 min e imaginaros lo flipado que estaba.
Cuando volvi a casa probe con las zapatillas por asfalto y me podeis creer que ya no me volvio a doler la rodilla, de esto hace ya dos años. No se si fue la playa o simplemente casualidad pero ahi queda eso.

siento no escrbir en galego pero me expreso mejor en castellano

un saudo
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Mai 2011, 19:37
Asunto: Re: Barefoot

Kikito, consigue o libro de Nacidos para Correr de Chris McDougall
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 6:57
Asunto: Re: Barefoot

o de correr a pelo pareceme a min unha moda máis das que saen. Correr na plaia é moi bonito y tal y cual pero como sempre cada caso é un mundo a parte. Eu teñoo feito con certa regularidade e quédanme as palmas dos pes machacados tras dúas ou tres sesións. Correndo por area compacta claro, correndo na seca o que machaco é a musculatura dos xemelgos.

A plaia aproveitoa para facer exercicios para nocellos, exercicios de forza,...

Creo que é a marca Nike que está promocionando algún modelo baseado neste concepto. Creo ter lido algo, pero non me fagades moito caso nesto.

E correr descalzo tes riscos importantes de cortes e pinchazos nos pes. Incluso na plaia. Así que coa porquería que hai por todos lados non vexo correr descalzo por asfalto ou cemento.

-- Chámame "ghose"
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2011, 16:04
Asunto: Re: Barefoot

Moitos africanos acostuman a correr descalzos; e podo contar unha anécdota dun coñecido meu, o que ten un memorial en Ferrol, "Joaquín Romero" , que acadou o triunfo despois de perder as zapatillas, e correu cós pes espidos toda a media maratón creo recordar, xa lle preguntarei. Un saudo para este gran corredor.
loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 18:30
Asunto: Re: Barefoot

Penso que en principio non è necesario correr descalzo si con zapas minimal,eu corro con zapatillas de 10 euros e procuro eso si è importante correr co estilo "descalzo" ainda que se corra con zapàtillas ou vibram fivefingers,levo catro meses asi e estou moito mellor das miñas fascitis,algùn dia intentei correr co mismo estilo pero con zapas de amortiguaciòn e debe ser por eses dous cms de talòn que usaba o talòn mais do debido e doiame mais que con zapatillas planas sin amortiguaciòn. Tamen me fixen con huaraches e espero podelas utilar pronto como calzado habitual para correr. Un Saudo
loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 18:40
Asunto: Re: Barefoot

hai moito material en internet en inglès sobre barefoot running pero vos deixo un link de un video que o explica bastante ben www.youtube.com/watch?v=X7f53jh5ugU è importante que ò cambiar de estilo se faga todo moi proegresivo,non intentar facer springs o primeiro dia nin grandes distancias ate asotumarse ò novo estilo.
Marcureta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/06/11
0 Carreiras
95 Mensaxes
Out of this World, into the Sea
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 21:00
Asunto: Re: Barefoot

Coa cantidade de merda -desculpade a palabra- que hai nas praias e na rúa, calquera... Eu teño a tendencia de andar cos pés hacia adentro, -aparte de que o meu arco é case inexistente-, xa dende nena, e sí, o médico me recomendou daquela andar pola praia descalza, se cadra é bó, niso non teño dúbidas, pero está o problema d@s incívic@s que botan porquería -cando non fan as súas necesidades tamén, iso o vin en San Xoán- na area e podes coller de todo nos pés.

O que sí vin este verán foi a xente correr con sandalias e incluso con zapatos de tacón... Nunca na vida vira tal cousa.

Иных уж нет, а те далече - Pushkin

loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 17:46
Asunto: Re: Barefoot

pòdese correr en sandalias,as mais coñecidas son as chamadas huaraches similares as que usan os indios tarahumara do norte de Mexico,pero son sandalias moi bàsicas sin nada de tacòn por suposto que se aproxima moito a correr descalzo,pero coa planta mais protexida,so partidarios de correr descalzo ou con zapatillas minimalistas no correr nin siquiera cos dous cm de gel das zapatillas de running
Hai marcas que aparte de facer sandalias similares as huaraches pero con vibram en lugar das autenticas que esta feitas con un rtrozo de neumàtico,tamen comercializan sandalias de running

Pòdese correr con tacons ou con unha coroa de espiñas nos pès pero non creo que sexa reconmedabel
loish11

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/11
0 Carreiras
20 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 17:51
Asunto: Re: Barefoot

as Nike Free intentan simular a pisada do pè descalzo sobre a herba,a min igual que as MBT pareceme demasiada tecnoloxía que è o que intentan evitar en teorìa, eu elexiria as Merrel ou alguna marca de Decatlhon que hai na seccion de zapas de paseo como as NewFeel
Marcureta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/06/11
0 Carreiras
95 Mensaxes
Out of this World, into the Sea
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 19:25
Asunto: Re: Barefoot

loish11 escribió:
pòdese correr en sandalias,as mais coñecidas son as chamadas huaraches similares as que usan os indios tarahumara do norte de Mexico,pero son sandalias moi bàsicas sin nada de tacòn por suposto que se aproxima moito a correr descalzo,pero coa planta mais protexida,so partidarios de correr descalzo ou con zapatillas minimalistas no correr nin siquiera cos dous cm de gel das zapatillas de running
Hai marcas que aparte de facer sandalias similares as huaraches pero con vibram en lugar das autenticas que esta feitas con un rtrozo de neumàtico,tamen comercializan sandalias de running

Pòdese correr con tacons ou con unha coroa de espiñas nos pès pero non creo que sexa reconmedabel

Pero estas que levaba a señora eran de vestir, e o caso é que iba cunha moza que supoño era súa filla, e a nena iba con roupa deportiva. Dende logo, ideal para machacarse os pés.

Иных уж нет, а те далече - Pushkin

gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 16:55
Asunto: Re: Barefoot

Hoy, en la Carrera Unicef de Sada he visto a un chico correr descalzo. No sé qué beneficio puede tener esto, sobre el asfalto caliente, con piedras. No parecía que su forma de correr fuese muy natural, más bien daba la sensación de que iba dolorido, por la forma de pisar.

Bueno, cada un@ es libre de hacer lo que le plazca, pero no le veo mucho sentido.

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Mar, 25 Out 2011, 15:33
Asunto: Re: Barefoot

Boas a todos,

eu persoalmente practico o correr minimalista/descalzo (como lle queirades chamar). Concretamente cunhas Vivo Barefoot Ultra ou Newfeel Many. Non fago moitos quilómetros á semana (entre 30-35, deles 3-4 quilómetros completamente descalzo por asfalto) e as miñas consideracións son as seguintes:

- A día de hoxe a ciencia non se pon de acordo sobre a mellor forma de correr. Nen se hai unha forma estándar para tódolos seres humanos.

- Sen embargo, o ser humano leva millóns de anos correndo e só uns 40 anos correndo con zapatillas amortiguadas.

- A velocidade non depende do calzado (Abebe Bikila gañou unha maratona olímpica descalzo e outra calzado). Eu fixen 52 minutos na carreira de Oscar Pereiro do ano pasado con zapas amortiguadas e 53 minutos na Vigo+11 deste ano coas Ultra. Bótolle a culpa ós entrenos pola mellora, non ó calzado.

- O maís importante para min é que cada un reflexione sobre a súa forma propia de correr e que experimente se hai outras cousas para mellorar (ou para evitar lesións/sobrecargas) que simplemente mercar unhas zapatillas/plantillas mellores e que elas fagan todo o traballo.

Só unha cousa máis: colga-las zapatillas amortiguadas e cambiar a minimalismo/descalzo mantendo o mesmo nivel de entrenos e un camiño seguro ó desastre (sei do que falo). Se vos interesa o tema, documentádevos e facede o cambio pasiño a pasiño.

Un saúdo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos