Foros ›
IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rande

Montañés
Montañés
18/07/09
0 Carreiras
134 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Dom, 10 Abr 2011, 14:59
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

Lestrove po ano darlle unha pastilla a Arturo no primer bucle chegamos en 2:20 e casi non nos deixou parar e o que digo eu a cabeza non para.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Abr 2011, 15:02
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

rande escribió:
Lestrove po ano darlle unha pastilla a Arturo no primer bucle chegamos en 2:20 e casi non nos deixou parar e o que digo eu a cabeza non para.

Este Arturiño......mañán xa lle boto eu a bronca como é debido Guiño
rande

Montañés
Montañés
18/07/09
0 Carreiras
134 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Dom, 10 Abr 2011, 15:12
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

Todos tendrian que tomar ejemplo de como se organiza unha proba de este tipo como a de ayer , sempre pendentes da xente e o mais importante sentirte arropado cando chegas a meta entre aplausos seas primeiro o ultimo ,o dito mi mais grande felicitacion para ti Lestrove ,Arturo e toda a organizacion e xente que participou e disfruto deste gran dia ,po ano mais.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Abr 2011, 16:26
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

rande escribió:
Todos tendrian que tomar ejemplo de como se organiza unha proba de este tipo como a de ayer , sempre pendentes da xente e o mais importante sentirte arropado cando chegas a meta entre aplausos seas primeiro o ultimo ,o dito mi mais grande felicitacion para ti Lestrove ,Arturo e toda a organizacion e xente que participou e disfruto deste gran dia ,po ano mais.

Bueno,eu este ano non fixen moito,debido a que teño casi todos fins de semanas competicións,e teño que facer como Xuez. Moi feliz
Pero bueno,dinlle bombo a Andaina,e conseguinlle unha trintena de participantes,así que algo é algo. Guiño
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Dom, 10 Abr 2011, 20:28
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

lestrove escribió:
Monchodepelejrino 2º correndo con 5 horas e 20 minutos Aplauso
E creo que 1º foi o todoterreno Chucho Moi feliz
Que vos estiven observando desde a Puebla do Caramiñal pillíns!! Guiño


Acertaches de pleno!!! Chucho fixo 4:55, unha verdadeira forza da natureza e hoxe correu a vig-bay en 1:21!! OLE OLE y OLE por o "Bekele de Dumbria" Aplauso
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 10 Abr 2011, 20:45
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

monchodepelejrino escribió:
lestrove escribió:
Monchodepelejrino 2º correndo con 5 horas e 20 minutos Aplauso
E creo que 1º foi o todoterreno Chucho Moi feliz
Que vos estiven observando desde a Puebla do Caramiñal pillíns!! Guiño


Acertaches de pleno!!! Chucho fixo 4:55, unha verdadeira forza da natureza e hoxe correu a vig-bay en 1:21!! OLE OLE y OLE por o "Bekele de Dumbria" Aplauso

vaia tanque !!!
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 10:42
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

Darlle a noraboa á organización da proba por todo o que nos tiñan preparado, todo a pedir de boca Satisfecho Moitas gracias Aplauso Aplauso Aplauso
E moitas gracias tamén por darnos a opción de correr Aplauso Bailar
Saudiños.
gloriaop

Novo foreiro
Novo foreiro
10/04/11
3 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 13:41
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

magicrivas, yo soy la chica a la que le dieron la otra tirita, se agradece encontrar a alguien que te eche una mano sin pedirla. Realmente después de los sufrimientos es con lo que te quedas en una aventura así.

Gracias a la organización como en años anteriores nada que decir, cada año intento llevar a una o dos personas más conmigo porque realmente se disfruta mucho
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 15:02
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

Solo puedo dar la enhorabuena a la organizacion y felicitarlos..a todas las personas que hacen posible el buen termino de la prueba..recorrido bien marcado,avituallamientos espectaculares,todo de 10 !!...una vez mas,gracias por permitirnos disfrutar de Padron,Rois,Dodro,etc....

ps : me parece un acierto el haber invertido el 2ª bucle..para los corredores fue mucho mas divertido..y llevadero.. Silbar

....el año que viene estaremos alli de nuevo,sin duda !!!

www.desnivelpositivo.com/
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 15:14
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

gloriaop escribió:
magicrivas, yo soy la chica a la que le dieron la otra tirita, se agradece encontrar a alguien que te eche una mano sin pedirla. Realmente después de los sufrimientos es con lo que te quedas en una aventura así.

Gracias a la organización como en años anteriores nada que decir, cada año intento llevar a una o dos personas más conmigo porque realmente se disfruta mucho

Yo le di una tirita a una chica que en el avituallamiento del km. 30 tenía el dedo pequeño del pie derecho hecho polvo, nunca había visto un dedo tan rojo Disimulando

¿Eras tú? ¿Al final conseguiste terminar los 50km? Si lo hiciste es para levantarte un monumento, yo hubiera abandonado en el 30 después de ver ese dedo...

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
magicrivas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/11
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Abr 2011, 20:38
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

gloriaop, a verdad é que si que se agradece. ibas con outra chica e un chico verdad???? creo que che dixen algo asi que che pasou o mismo que a min jejeje. acabaches ben no???? eu tiña unha ampolla grande como un mundo no pe esquerdo ó dia seguinte e de feito inda tou medio fastidiado....pero bueno, o 7 de maio espero estar en santiago¡¡¡
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 9:00
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

Na web da andaina xa están as ligazóns ás fotos da edición deste ano.

Nela (ou aquí se preferides) tamén podedes deixar comentarios, queixas ou suxestións, que a organización agradece de antemán, e valorará de cara a vindeiras edicións.

E agora, a pensar na seguinte deste ano Moi feliz .

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
gloriaop

Novo foreiro
Novo foreiro
10/04/11
3 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 13:21
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

asueto, no era yo la del dedo meñique pero podría ser, en estas aventuras en lo que (al menos yo) lo importante es llegar y a poder ser lo menos perjudicado posible, cualquiera puede ser ese amigo invisible.

magicrivas, efectivamente iba acompañada por una chica y un chico. Vi tu ampolla y realmente no exageras era muuuy grande. LLegamos todos bien dentro de lo que se puede llegar en 50 km, admiro a esos todo terrenos que la han hecho en menos de 5 horas y corriendo persarlo me entra taquicardía.
Buenos me gustaría hacer la de SAntiago que dicen que es muy bonita. Me lo pensaré porque de momento la única que hice hasta ahora (ya llevo tres años) es esta de Padrón pero a mi el deporte y estas aventuras me enganchan.
magicrivas

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/11
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2011, 18:37
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

gloriaop, pois ó dia seguinte....inda era mais¡¡¡¡ e solo a min se me ocurre explotala e quitarlle a piel...xente nova...jajajaja. si si, os de menos de 5 horas é pa facerlle un monumento a parte...e ós que chegamos á meta tamen, que carai¡¡¡ pois nada, si vas á de santiago verémonos por aló, eso si, espero que sin ampollas nos pés ningún dos 2....:)
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Xuñ 2011, 23:09
Asunto: Re: IV Andaina Bisbarra do Sar (2011)

Retomo o tema para indicar que, tal e como se indicaba no regulamento, xa foi realizada a donación á escola pediátrica do CHUS (Complexo Hospitalario Universitario de Santiago). Lémbrase que se destinaba 1€ de cada inscrición para esta doación. Onte saeu na prensa:

El Correo Gallego
La Voz de Galicia

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos