Foros ›
Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Out 2010, 17:01
Asunto: Hai imparcialidade no foro?

As veces pensaba que debía ser dificil trazar unha liña entre o correcto e o indebido no foro. Non debe ser doado ser moderador e 'rastrexar' constantemente os post, lendo todo o que se pon, e facendo exame de conciencia permanente sobre os comentarios que pasan e non pasan o corte do censor. Agora ben, hai que ter un mínimo de criterio e recoñecer cando un non é imparcial.

Ao santo padre da igrexa católica chamarlle Popón (que escándalo!!! motivo de excomulgar parece ser para algún) non me parece un calificativo denigrante en demasía como para ser censurado, e moito menos comparando esa palabra co calificativo de 'ignorante integral' que aparece en Dudas sobre el foro > Unha duda sobre 'Fora de Tema' > Páxina 2, que por certo non foi editado nin censurado, hai meses que está alí e alí sigue (xa veredes, agora bórrano para que ninguén o vexa). Ao mellor é que eu son novo no foro, non levo anos por aquí, non vou entrenar nin correr con algúns, e non se me admite que escriba cousas que poidan ferir a sensibilidade dos amigos. E ao pobre foreiro Seke que, coma quen di, pasaba por alí, tamén lle cortaron a lingua por apenas falar.

Unha cousa é editar a falla de educación, os insultos e os descalificativos a un foreiro, e outra ben distinta é borrar dun plumazo o que non che gusta que se diga. E moitas veces nun tema, éste se desvía puntualmente por un comentario dun foreiro, retomándose a continuación sin ningún problema.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 9:58
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Que si fue penalty , que si no lo fue , que si benefician al Madrid más que al Barça , que si es al revés...los árbitros siempre estarán en la picota porque cada uno de nosotros tiene una opinión suya propia y que puede no coincidir con las de los demás. Pero es el que manda y , en el caso de correrengalicia , no sé qué puede sacar en limpio no siendo imparcial . Con errores , seguro que sí , pero desinteresada y honestamente , no me cabe duda de ambas cosas.

Solo los genios somos modestos.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 21:12
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Non, hoxe vin que non hai imparcialidade no foro, polo menos no que respecta a 'Fuera de tema 2'. Como puxen mais arriba, hoxe voltei a sufrir que me borraran dun plumazo o que non gusta que se diga. Eiquí ten que primar o pensamento único..., se pensas distinto, fóra..!!!

PD: Non vou retirar a miña afirma, ao contrario, me reafirmo cada vez mais.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 21:20
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Donde dixen 'afirma', digo 'firma'. I'm sorry.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 21:57
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

xiamenfroi escribió:
Donde dixen 'afirma', digo 'firma'. I'm sorry.
you are welcome !

Friends forever
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 0:07
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Con permiso del maestro :

"Que si fue penalty , que si no lo fue , que si benefician al Madrid más que al Barça , que si es al revés...los árbitros siempre estarán en la picota porque cada uno de nosotros tiene una opinión suya propia y que puede no coincidir con las de los demás. Pero es el que manda y , en el caso de correrengalicia , no sé qué puede sacar en limpio no siendo imparcial . Con errores , seguro que sí , pero desinteresada y honestamente , no me cabe duda de ambas cosas".

Esta etapa la hemos pasado todos , no te preocupes y disfruta.
Saludos.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 0:24
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Xa, moi bonito, pero os árbitros no deben darlle ao balón cara a unha das porterías...
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 0:41
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

parece que tienes una idea equivocada compañero , yo intento ser imparcial en esto de ser moderador, lo intento de veras , pero ni me dedico a esto , ni soy un experto , ni nada parecido, es mucho mas sencillo de lo que tu te crees , para mi sí , y si no te vale , lo siento mucho ,pero no creo que sea tan injusto como lo pintas , ni nada parecido , yo no te voy a deceir lo que tienes que hacer , así que no me digas a mi no he de hacer, ok.
pd: y si me explico , es porque la ocasion lo merece.
Un saludo.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 0:52
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Non me vas dicir o que teño que facer (non fai falla que mo digas), pero sí dicides o que non podo dicir, aínda que o faiga con educación e respeto nunha discusión que empezou o voso amigo, ao que non lle gustaba a miña firma. Sigo pensando que facedes unha censura moi parcial. Como exemplo, non facedes coma Admin, que rarísimas veces entra para deixar a súa opinión, vós entrades constantemente para 'dirixir o cotarro', sendo xuíces e parte. A mín, a partir dun punto, borrástesme TODOS os post; o voso amigo non tivo esa pena...

Podedes seguir borrándome, non me importa en absoluto, iso dirá moito mais de vós que de mín... Moi feliz
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 10:01
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

No quiero entrar en polémica, sólo ceñirme a lo que dice la Real Academis Española de la Lengua:
Arbitro,viene de Arbitrario. Arbitrario,viene de que procede con Arbitrariedad. Arbitrariedad, acto o proceder dictado sólo por la voluntad o el capricho. Pensando
Soy de Ciencias no de Letras, por éso si me equivoco "sorry" Pensando

Friends forever
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 10:23
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

los cortes son preventivos xiamenfroi Guiño y si participo es porque soy killoke " el corredor" Payaso , no te lo tomes a mal hombe y pasa pagina de una vez , venga animo.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 13:17
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

- Pois vai facer cortes preventivos tamén a Cambados....
- Si participas, non 'moderes'. Guiño
- Non paso páxina, nin olvido o secuestro tendencioso e arbitrario de posts (como di Corroseguro).
- O ánimo sí que o teño: fai falla algo mais ca isto pra quitarmo.
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 13:19
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

xiamenfroi escribió:
pero sí dicides o que non podo dicir
En general, no se puede insultar ni menospreciar a nadie.
Tampoco puedes mantener "duelos personales" con nadie, ni publicar mensajes dirigidos a atacar de forma sistemática a otro forero.
xiamenfroi escribió:
A mín, a partir dun punto, borrástesme TODOS os post; o voso amigo non tivo esa pena...
Se borraron los post que contenian alusiones personales. Esto no es Telecirco.
xiamenfroi escribió:
Podedes seguir borrándome, non me importa en absoluto, iso dirá moito mais de vós que de mín... Moi feliz
Confuso Disimulando

Un saludo.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 13:23
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

¿E onde insultei eu ou menosprecei ao voso amigo? Si foi el quen empezou facendo mencións tendenciosas á miña firma.

Sodes increíbles...!!! Tampouco vexo que lle dixerais nada a el en público (por privado sí que dou por feito que falástedes)
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 13:25
Asunto: Re: Hai imparcialidade no foro?

Polo menos en Telecinco poden falar todos en igualdade de condicións... Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos