Foros ›
Autor
Mensaxe
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 17:10
Asunto: A Pontenova

Alguien sabe algo de esta carrera a mayores de lo que pone el calendario?
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 18:52
Asunto: Re: A Pontenova

12 km, el domingo 3 de octubre, no se más y eso que uno del club es de allí...
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 19:04
Asunto: Re: A Pontenova

ramiguens escribió:
Alguien sabe algo de esta carrera a mayores de lo que pone el calendario?
www.pontetolo.com/2010...minas.html
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 8:34
Asunto: Re: A Pontenova

Gracias por las respuestas, al ser la primera que se monta no creo que nadie sepa responder a la pregunta del nivel de la gente que va ir, pero bueno, si alguien de la organizacion esta enterado agradeceria me comentara.
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 9:42
Asunto: Re: A Pontenova

Por si alguien quiere mas informacion como desniveles y un mapa detallado os paso este link:

es.wikiloc.com/wikiloc...?id=942727
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 19:02
Asunto: Re: A Pontenova

ramiguens escribió:
Por si alguien quiere mas informacion como desniveles y un mapa detallado os paso este link:

es.wikiloc.com/wikiloc...?id=942727

Pero esto es una locura!!!!

766 metros de desnivel positivo y 805 de negativo en menos de 11 Kms!!!! Uyuyuyuyuy, cómo va a doler....
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 9:22
Asunto: Re: A Pontenova

GasMan escribió:
ramiguens escribió:
Por si alguien quiere mas informacion como desniveles y un mapa detallado os paso este link:

es.wikiloc.com/wikiloc...?id=942727

Pero esto es una locura!!!!

766 metros de desnivel positivo y 805 de negativo en menos de 11 Kms!!!! Uyuyuyuyuy, cómo va a doler....

Buscando informacion tambien me aparece esta ruta

es.wikiloc.com/wikiloc...?id=409985

con un desnivel no tan pronunciado, la ruta parece la misma aunque tanta diferencia deber ser por algun motivo.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Set 2010, 16:28
Asunto: Re: A Pontenova

lo mas seguro que vaya ....a ver si lio a ricardo
y alguno mas
y si tal podemos ir juntos todos

a4velas.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 11:49
Asunto: Re: A Pontenova

No sé si os fijásteis,pero en el calendario,si pinchas en la carrera describe el trazado kma km y tiene una pinta impresionante,este fin de semana tenía pensado descansar,pero se em acaban de poner los dientes largos y como preparación para Parada me puede ir perfecta,así que me voy a inscribir y sino me lío en san el san froilán allí estaré Guiño
PD.Ojo al principio que vieen la subida más dura Abraiado vale la pena hacerla andando porque los múscuñlos no andaraán muy allá Disimulando
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 11:51
Asunto: Re: A Pontenova

DESCRICIÓN DO PERCORRIDO
Km.- 0 – 01
Iniciámola carreira con 300 metros chaos; a partires de ahí collemos unha forte subida de 330 metros, que é a costa máis dificultosa de toda a carreira. (Pendentes do 25%)

Km.- 01 – 02
Chao e baixada.- Logo unha lixeira subida ate a mina do SARREDO. O paso por esta mina presenta algunha dificultade polas características do terreno, xa que á un sendeiro moi estreito, cheo de viricuetos que frenan a marcha e onde hai que circular en filas de a un. Como contrapartida presenta un alto atractivo pola variedade de accidentes físicos, dignos de ver e de pasar. (Hai sorpresas)

Km.- 02 – 03
Pista de terra en moi bo estado de perfil sinuoso moi doado de correr. Vista panorámica dende a pena da SALVE.

Km.- 03 – 04
Pista de asfalto en pendiente bastante pronunciada de uns 200m, á altura do povo de Pacios, o cal atravesamos.

Km.- 04 – 05
Pista de terra, sen dificultades mencionables, presenta perfil ondulado con pendente doada de pasar. Vista panorámica do povo de CONFORTO.

Km.- 05 – 06 – 07
500 m chaos, lixeira subida de 150 m, para logo baixar ata o cruce da carretera de SOUTODEMOGOS (asfalto). Neste cruce estará o posto de AVITUALLAMENTO. Ata a Ponte sobre o TURÍA e estrada de Taramundi, o percorrido é en baixada.

Km.- 07 – 08
Unha vez cruzada a estrada de Taramundi, e por unha pista asfaltada, iniciámola subida ate a Igrexia de Conforto, SANTUARIO MARIANO do século XVII. Importante Romaría o día 8 de setembro.

Km.- 08 – 09 – 10
Dende Conforto diririxímonos a SANMAMEDE. Ó primeiro baixamos 200 m para logo subir uns 250 m bastante pronunciados. O resto é sinuoso e atractivo. No Km 10 está a aldea de SANMAMEDE.

Km.- 10 – 11
Pista de asfalto en baixada-chao e baixada. Atopámolo povo de O BOULLOSO.

Km.- 11 – 12
Deixamos o asfalto da estrada de O Boulloso. Adentrámonos no TÚNEL DAS MINAS que atravesa a montaña. Ten unha lonxitude de 100 m. Logo baixamos á antiga vía de FFCC MINEIRO que percorría o traxecto de A Pontenova a Ribadeo.

Km.- 12 – 12,5
Por este vial totalmente chao chegamos á meta de A PONTENOVA.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 12:41
Asunto: Re: A Pontenova

Buenas, a los que os habéis apuntado ¿Os han respondido al mail confirmando la inscripción? Yo es que hace ya 4 días que lo mandé y nada...
Jimny

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/10
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 12:59
Asunto: Re: A Pontenova

Idem Gasman.

A mi no me han respondido tampoco. Creo que el correo lo mandé el viernes.
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 15:04
Asunto: Re: A Pontenova

No te responden al mail, yo les pedi que me confirmaran y al segundo mail respondieron inmediatamente que ya estaba apuntado, con lo cual supongo que no suelen dar confirmacion .
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 15:26
Asunto: Re: A Pontenova

Eu enviei o correo o xoves pola tarde pedindo confirmación e enviaronme a resposta ao día seguinte de que xa estaba inscrito.

Repasando un pouco o perfil que está colgado na páxina da carreira, eu diría que serán uns 350 m (ao su sumo 400 m) de desnivel positivo, pero hai un par de subidas nos kms 0.5 e 3 que parecen bastante duras, ... haberá que saír reservón Sorriso

www.24gramos.blogspot.com
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 15:47
Asunto: Re: A Pontenova

Yo voy a salir muy reservon porque solo pretendo acabar la carrera dignamente y que me quede un buen recuerdo, es mi primera carrera y no me vuelve loco el resultado.... eso si tampoco quiero llegar el ultimo, pero la carrera esta para pegarse un pequeño sprint que en el kilometro 1 se va montar un cuello de botella al tener que ir en fila de a uno, pero bueno eso para quien se lo pueda permitir. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos