Foros ›
Autor
Mensaxe
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 14:21
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

A mi tambien me gustan las carreras los sabados asi tienes el domingo para descansar y olvidarte de todo.
Si tienes la carrera el domingo estas todo el fin de semana pendiente de ella (al menos yo) y tampoco descansas.
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 14:44
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Yo trabajo el sábado Silbar Silbar
mikitriki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 15:18
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Yo también las prefiero los martes, digo... los domingos. Payaso

Para mí, que sea por la mañana da mucho juego. Puedes asistir a una carrera un domingo por la mañana e ir a una comida familiar, o quedarte a comer en el lugar de la carrera y visitarlo por la tarde... Una carrera por la tarde, sin embargo, te compromete la comida, y a mí me da la sensación de que pierdo todo el día, ya que el sábado por la mañana y mediodía ya los planificas a expensas de la carrera. Sin embargo, con carrera el domingo por la mañana, simplemente no debes excederte el sábado por la noche, pero el resto del fin de semana es "normal".

Yo creo (por lo que leo aquí) que muchos correlegas usamos el domingo a la mañana para realizar las "tiradas largas", por lo que sustituímos éstas por carreras cuando vamos a una, es decir, no hay cambio de rutina. Lo que no creo (o no leo) es que mucha gente haga las "tiradas largas" los sábados a las 4 de la tarde.

Las carreras los domingos por la mañana funcionan, no veo por qué cambiarlo.

EN todo caso, máximo respeto sobre la opinión mayoritaria.

SAludos
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 15:20
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Ata fai pouco case tódalas carreiras eran a domingo. Agora,se ollamos o calendario, xa esiste un equilibrio entre ás carreiras que se celebran o sábado e o domingo. Cada un que elixa porque polo que se ve é imposible contentar a todos. E tamén, aínda que algunos o fagan, non é nin obligatorio nin aconsellable ir a todas.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 16:27
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

montxo escribió:
jesusb escribió:
Cuando una actividad gusta, el participar en ella ya sirve de descanso en forma de "divertimento". A mi me satisface que se organicen carreras tanto los sabados como los domingos, mejor los dos días, pues así asisto a las dos o más.

Como casi siempre hay programadas carreras los sábados y domingos, que cada uno elija a cuales va, y que las Organizaciones valoren que día es el más adecuado.

saludos,

Jesus, eu cando me jubile ei peidr que as poñan tamen os Martes Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Ya me gustaría estar jubilado, pero aún me quedan 2 años...jeje

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 16:49
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

[quote="URKO"][quote="jesusb"]En invierno, en vez de hacer la carrera a las 7 de la tarde, pues comenzando a las 4 o las 5, hay luz suficiente [quote]

URKO escribió:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xa teño visto críticas a carreiras que se fan pola tarde nun horario de 4 ou 5 polo motivo de que van correr sin facer a dixestión, e que corren moi pesados Pensando ::-k. E máis tarde, en inverno é noite pechada.
E non vos esquenzades que cando chegades está todo montado, pero eso non se monta nun plis-plas...normalmente fai falta toda a tarde do sábado para argallar toda esa infraestructura.... En fin, como en todo hai opinións de todo tipo...na variedade está o gusto...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hay que distinguir el que corre por divertirse del que corre por ganar, el primero no seguirá régimen ni horario de comidas y no le importará correr algo pesado por no haber terminado de hacer la digestión, y el segundo, sabe perfectamente que la comida el día que va a competir debe ser ligera y en lo posible haberla finalizado alrededor de 3 horas antes de la hora de salida de la prueba.

En cuanto a los Organizadores de carreras, hay que reconocer que gracias a ellos se pueden celebrar y valorar mucho su sacrificio para que salga todo bien, por lo que, cuando haga falta la colaboración de los corredores, creo que todos estamos dispuestos a ayudar.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 19:45
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Ainda que respeto as opinions de todos eu penso que o domingo pola meña e perfecto, pois as doce ,doce e media solen ter rematado e ainda queda moito domingo por disfrutar, e como xa dixeron alguns o sabado trballa moita xente.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 9:27
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Está claro que na variedade está o gusto....

E certo que o feito un bo numero de corredores traballar os sábados á mañán, e nalgúns casos ata o sábado á tarde, fai que sexa preferible que o "forte" se manteña en domingo.

Ademáis hai outra causa: Se se celebra nunha grande poboación, o dano que causa ao tránsito e á vida desa cidada é inferior o domingo ca o sábado.

Sen mais, o que pretendo dicir é que é bo ter alternativas de cando en vez en outros horarios e doutro xeito.

A maior extravagancia na que participei foi correr o Maratón de Estocolmo ás 14:00 h, a 28ºC de temperatura, e despois de 13 horas de luz, e con apenas 2 horas de noite neses ultimos dias de maio.
Ten ou seu aquel correr unha nocturna.
E correr en Penedos do Lobo ás 8:00 sentido o rocío da mañaciña, e o lusco e fusco, nacendo o día.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos