Foros ›
II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 10:16
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Quero sumarme os eloxios eiqui vertidos e dar a minha enhoraboa a organizacion, todo ven organizado, un gran ambiente e un fermoso percorrido, sobre todo non era moi duro que ultimamente as carreiras que tiña ido non se sabia cal tiña mais costaas.E desde logo o millor foi coñocer ao meu compañeiro de equipo ORBITA, que despois de estar charlando con il ( antes e despois da carreira, pois dela iba moi rapido pra min) teño a certeza que acertei plenamente da elección, e non o digo polo que corre. Aplauso
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 11:11
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Dende as terras do Deza felicitar tamén os veciños do Carballiño polo traballo as veces tan "pouco agradecido" de organizar unha carreira popular e animalos a que sigan nesta liña. Saúdos o gran Luciano.

Saude e sorte.
Palentina

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/06/10
0 Carreiras
121 Mensaxes
Ourense - Palencia
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 11:13
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Enhorabuena!!!!!!

Es una de las carreras que más me ha gustado desde que vine a Galicia, tanto en recorrido (muy bonita toda la zona del río), como el ambiente y la organización, un 10 para ellos!!!!!
Nos vemos en la tercera edición!!!
Saludos Aplauso Aplauso Aplauso
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 12:12
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Palentina escribió:
Enhorabuena!!!!!!

Es una de las carreras que más me ha gustado desde que vine a Galicia, tanto en recorrido (muy bonita toda la zona del río), como el ambiente y la organización, un 10 para ellos!!!!!
Nos vemos en la tercera edición!!!
Saludos Aplauso Aplauso Aplauso

Enhorabuena por ese trofeo!! perdona por no saludarte pero no me di de cuenta al principio, despues al ver q estabas con Sandra (Enhorabuena tb por el trofeo) y con Mari Carmen me acordé que coincidieramos en Ourense entrenando un día con Diego y Jose.
Palentina

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/06/10
0 Carreiras
121 Mensaxes
Ourense - Palencia
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 13:54
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

carbaslot escribió:

Enhorabuena por ese trofeo!! perdona por no saludarte pero no me di de cuenta al principio, despues al ver q estabas con Sandra (Enhorabuena tb por el trofeo) y con Mari Carmen me acordé que coincidieramos en Ourense entrenando un día con Diego y Jose.

Muchas gracias carbaslot!!!!
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 13:57
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

No enlace que colgou Extremeñeiro pra ver a clasificacion a min non me da aceso, esi que vos deixo iste que si me vay, por si os demais os pasa igual.

www.turesultado.es/Cla...ogama=1201
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 14:00
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Pareceme que he fallo meu pois debe ser o mismo enlace pero tampouco me vai. Disculpas Enfadado
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 15:34
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Enhorabuena a la Organización de esta carrera, al público de O Carballiño y a todos los corredores.

Ciertamente ha sido todo estupendo, a pesar de que hubo dudas en su celebración, finalmente se supo salir adelante y ofrecer una tarde de deporte en las tierras del Arenteiro.

No me voy a parar a enumerar a todos los del foro que estuvieron por allí, porque la verdad no acabaría, pero sí citar a Pájaro Azul, mi compañero de equipo, que vuelve a correr aunque sea poco a poco (una pena que no pudiesen ir al final ni toledano ni zeusourense), a Palentina con quién compartí carrera (tiene una forma de correr que asusta, pronto veré como me saca las pegatinas si no me espabilo) y a orbita que conocimos mientras estirábamos... tanto elogio, enrojece.

POR FAVOR, seguid haciendo esta carrera. El recorrido es estupendo, el tener todo el recorrido sin tráfico es espectacular, que hayais superado con creces el número de inscritos también.

Sólo un pero: demasiada puntualidad... casi no llego con el niño para correr la primera prueba de pitufos! y la absoluta, tenía que ir al coche por una cosa... casi me pilla en la recta de salida!!! Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 15:37
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Pouco máis que dicir respecto á carreira, os compañeiros deixan ben claro que foi unha moi boa popular! Encantoume o percorrido polo río, estivo xenial!!!E moi bo trato ó corredor, será unha das fixas no calendario do ano próximo.

Traballo moi bo por parte da organización, ben feito!!!
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 19:03
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Xunto co meu compañeiro de fatijas,manolo fixemos 150km para correr no Carballiño e a verda q disfrutamos ca carreira o trazado moi bonito a veira do rio Arenteiro tamen vimos q estaba todo moi ven organizado ,tanto a carreira dos peques com o a absoluta e tamen mencionar a dos descapacitados era bonito ver a todos,para o ano si dios quere repetiremos.
secho74

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 19:11
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Boas a tod@s:
Aqui tedes o enlace dos resultados:

www.turesultado.es/Cla...grama=1201

De tódolos xeitos, mañá tentarei colgalos resultados en PDF, na paxina do Concello do Carballiño:
www.carballino.org

Moitísimas gracias a todalas mensaxes que nos estades a mandar.A verdade é que animan a que, dende a organización, se cabe, se falga un esforzo todavía maior para vindeiras edicións. Gracias!!!
secho74

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 19:33
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

De novo póñome en contacto porque creo que no enlace que vos puxen sae error.
Probade, entón no seguinte:

www.turesultado.es/Cla...grama=1201

E poñede na pestaña de Categoría: "General". Despois dadeslle a "Buscar" e xa aparecen tódolos corredores da proba absoluta.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 20:40
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Moitas grazas a Organizacion desta carreira, Concello, Korpore, voluntarios, etc, saibos todo rodado. Se tiñades algunha dubida pra organizala que sepades que o fixestedes de 10 Aplauso Aplauso .
Felicitar a Ruben, compañeiro de fatigas por ganala carreia, a Domarco por suposto e as feminas Marianela, Lupe e Palentina, pro ano que ben voltamos todos, aburiño.
jocridan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/09
0 Carreiras
79 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 21:15
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

ENHORABUENA al tandem formado por Luciano y Sechu que sois los promotores de que ésta carrera MAS QUE UN EXITO....... VUESTRO PROYECTO DEBE CONTINUAR.
GRACIAS A TODOS POR VENIR os lo dije , que iba gustaros......y la pasarela que??? cla, cla, cla, cla!!!!!! aún teneís el sonido en el timpano? hasta siempre FOREROS.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 21:37
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Carreira fermosa, que seguro se consolidará no calendario galego:
- Hora moi interesante. Sábado á tarde. E O Carballiño agora está comunicado por autovía con todas as provicias moi ben.
- Percorrido fermoso: Saida rápida, para quecer costa abaixo lixeira, para non cargarse. E despois zona plana á beira do río, moi fermosa, con terra, ata cabalos acompañándonos no percorrido nos campos dos arredores.
- Avituallamentos máis ca suficientes.
- Entrada no pobo, último quilómetro moi atractivo: baixada, subida, e recta de meta única: se chega un con forzas, é moi fermoso achegarse nunha recta que pica lixeiramente para arria.

E como guinda tivemos unha fermosa tarde de outono. Morniña, saindo con sol e chegando entre lusco e fusco.
- Mención especial ao equipo KORPORE. E un luxo e un orgullo para o pobo e os atletas de Carballiño que nunha vila coma a do Arenteiro haxa esta base tan sólida e de tan "bo rollo" de atletismo popular.

E un exemplo para toda Galicia. Porcentualmente é con moito a vila mellor representanda (en canto a corredores, participación en carreiras). Seguide así.

Voltaremos sen falta.
Parabéns á organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos