Foros ›
II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 22:03
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Eu espero que este mal porque no aparezco nel,mañan chamarei a ese nº de telefono que ahora xa e tarde.Saudos
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 22:14
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

pazote escribió:
Secho, o listado debe estar mal, pareceme que están repetidos os mesmos participantes no listado xeral e alevín

Saúdos

Mírao ben, hai 2 pestañas no archivo, unha para a carreira dos rapaces e outra que pon absoluta e nesa estamos os adultos.

Na 1ª pestaña aparece unha clasificación xeral dos rapaces e debaixo aparecen os mesmos pero cada un na súa categoría. Xeral: 76 inscritos, Alevín: 47 inscritos e Infantiles/Cadetes: 29 inscritos. Si sumas alevíns+cadetes dache o total da xeral. No listados dos absolutos pasa o mesmo.

Espero que che sirva de axuda
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Out 2010, 22:23
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Gracias madytos01,esta claro que a informatica non e o meu Muro (as carreiras tampouco Ríndose )pero xa comprobei que esta todo correcto Moi feliz .Moitas gracias.Saudos
pazote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/09
0 Carreiras
54 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 6:39
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Moitas gracias madytos 01 pola aclaración. A esas horas da noite estaba espeso Avergonzado e non vin que había dúas pestañas. Xa me atopei na lista.

Se chega ser un can, mórdeme

Saúdos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 12:36
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Tengo una duda... o un problema... o ya no sé qué puede ser. Acabo de recibir un correo de Turesultado diciéndome esto:

Estimado FELIPE:

Tu dorsal en Carreira Do Arenteiro O Carballiño Menores - 17:15 Menores (Nacidos 1994 - 2000) es 44.


Creo recordar que hice la inscripción bien, para la carrera absoluta...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 12:47
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Acaban de enviar un segundo correo y, esta vez, está bien... el mismo dorsal, diferente carrera y hora Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Out 2010, 17:06
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Pipe escribió:
Acaban de enviar un segundo correo y, esta vez, está bien... el mismo dorsal, diferente carrera y hora Moi feliz
A min tamen me pasou igual
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 10:26
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

A mi no me enviaron ningun correo, de todas formas salgo en la lista de inscritos. El año pasao fue de las carreras que mas me gusto y me lo pase genial. Nos vemos esta tarde por esta hermosa villa
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 19:36
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

clasificacion www.turesultado.es/Cla...grama=1201
secho74

Novo foreiro
Novo foreiro
10/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 21:07
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

NORABOA A TODOLOS CORREDORES!!!!!!

AGARDAMOS, DENDE A ORGANIZACIÓN, QUE TODO FORA DO VOSO AGRADO.

GRACIAS A TODOS E TODAS!!!
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 21:39
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Hoy en O carballiño, reaparecí de nuevo para rodar un ratillo, en compañía inicial de Pipe y Palentina, aunque a partir del km 3 ya me costaba seguirles el ritmo y en el 4 definitivamente se fueron, pero he disfrutado, he realizado pruebas que me comentó el fisio durante la carrera, que como no iba por tiempo sino para disfrutar, pues aproveché para estas pruebas, al final untiempo discreto de 38´13, pero bueno contento ya que al finalizar no tuve molestias en la espalda.

Carrera con bonito recorrido, me gustó mas esta variante por el río que la del año pasado y pienso que bien organizada.

Conocí a Orbita y tiempo al finalizar laprueba para saludar a la larga lista de foreros que estuvieron hoy en Carballiño, agradable ver que animan a seguir p´alante.

Siguiente prueba si Dios quiere en A Carballeira
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 23:16
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Genial carrera y muy bien organizada!!
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 23:35
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Carrera para repetir,todo muy bien(avituayamiento,camiseta,recorrido,organizacion,publico,nada por lo que poner la más minima pega)asi que no queda nada más que dar las gracias por todo y repetir el proximo año Aplauso Aplauso ,es la primera vez que corro con la camiseta que nos dan pero como alguien comento en el foro(y me parecio muy logico Pensando )a los patrocinadores les gusta y a mi no me cuesta nada.
Pero(con permiso de la organización)lo que más contento me dejo hoy fue el conocer al capitan de mi nuevo equipo(Vistahermosa)y poder saludar a Pipe y a Pajaro Azul Moi feliz que si ya en los foros me parecian grandes en persona aun ganan.Saludos.
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 9:46
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

Boísima carreira a de onte en Carballiño.
A organización coidando ata o último detalle, bo percorrido, e moitos populares participando.
Noraboa a xente do Kórpore polo seu traballo.
O ano que ben repetimos.
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Out 2010, 10:05
Asunto: Re: II Carreira do Arenteiro (O Carballiño)

PARABÉNS a tod@s os que fixeron posible un día coma o de onte: Ó CONCELLO DE O CARBALLIÑO e Ó KÓRPORE, a tod@s os voluntari@s e por suposto "@s sufriddores/as" que disfrutamos dese MARABILLOSO PERCORRIDO pola vila e polas marxes do Arenteiro.
En especial para dúas personas que coido traballaron a reo para poder levar a cabo a carreira: SECHO (do Concello) e LUCIANO (do Kórpore). MIL GRAZAS POLO VOSO ESFORZO E ILUSIÓN.
Para min a CARREIRA FOI UN 10: camisetas antes da proba, avituallamento,barritas e froita ó chegar, @s voluntari@s, elección do percorrido, sinalización...
COIDO QUE A CARREIRA DO ARENTEIRO XA É DE REFERENCIA NAS POPULARES DA PROVINCIA.ESPERO QUE PERDURE NO TEMPO: ÁNIMO!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos