Foros ›
Autor
Mensaxe
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 20:41
Asunto: 4 millons de parados

hola boas tardes, onte escoitei nas noticias que tiñan que traer desde colombia
a 800 traballadores para a campaña de recollida de froita en cataluña, amen de contratar un feixe de emigrantes para completar o chollo, seica fan
falta asi como uns 4.000, e que os parados nacionais non queren facelo por culpa dos desplazamentos. Muro
e digo eu os que veñen da fora nonteñen que desplazarse? Pensando
este e o pais que esta en crise galopante? Pensando
cal e a verdadeira sociedade do benestar? Nono
manda carallo. Enfadado
espero que espoñades o voso parecer.
non pensades que ahi moito aproveitado e con moita jeta?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 21:41
Asunto: Re: 4 millons de parados

Pero nunnunpabli: ¿ tí crees que hai unha verdadeira crisis económica no país?,non mo digas que me dá a risa.A crisis nos a creamos nos mismos.
Pasamos de unha etapa de abundancia,consumismo e despilfarro a outra
mais normalizada,pero non de verdadeira crisis.,bueno sí,de "crisis"si a comparamos coa etapa de vacas gordas.
Eu viaxo con frecuencia a Inglaterra e a sensacion que teño e que aquí vivimos,en xeral, de puta madre e do Reino Unido sí que se as ven e se as desean.Con frecuencia me visitan alguns británicos e están alucinados da calidade de vida que disfrutamos e ¡ en plena crisis!,me dín que xa quiseran éles vivir en esta crisis que padecemos.¡ ¡ uy....!

Friends forever
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 7:05
Asunto: Re: 4 millons de parados

.....¿ tí crees que eses millons de parados están realmente "parados" na sua totalidade ? Pensando , si fose así creo que este país non o aguantaría.
Sí ,hai moita xente que o está pasando mal,pero polo demais "del dicho al hecho hay un gran trecho". A "sensacion" non é de crisis, a sensacion é de que ahora toca apretarse o cinturon. Pensando

Friends forever
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 12:00
Asunto: Re: 4 millons de parados

Hola,
No tema da recollida da froita, eu escoitei que lle quitaron o paro a bastantes españois que se negaron a ir a recollida da froita, non sei si non van por que cobran mais de paro que traballando ou por que na casa estase de p....a madre.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 16:14
Asunto: Re: 4 millons de parados

vamos o que eu pensaba, que hai moito espabilado vivindo do conto mezclados con xente que realmente o pasa mal, este pais heche un pais de finos manda carallo. Demo
teño ao lado da casa unha gasolineira que varias veces pidiu xente a oficina do paro para traballar dispensando gasolina,( unsueldo de 900 E mais tres pagas e moitos deses malandrins carotas lle pidiron que non os collera porque co paro e as changas sacaban mais). Abraiado
asi se esquilman os recursos que se deberian gastar en sanidade e outras cousas de gran necesidade.
os sindicatos tamen deberian decir e facer algo ao respeto. Pensando
ponseme moi mala sangue no corpo mirando como personas traballadoras
non atopan chollo e outros que os teñen diante das suas narices desperdician esas opurtunidades porque lles peta na gana. Enfadado Enfadado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 17:28
Asunto: Re: 4 millons de parados

runnunpabli: non te extrañes,que en estas "triquiñuelas" tamén somos europeos. Mismo en Inglaterra moita xente vive do conto,das moitas subvencions que dá o goberno, por fillo,por estar parado,etc., hasta para quitar cartos proliferan as denuncias contra profesionales para, por "traballos mal feitos", solicitar indemnizacions.Unha gran maioria de xente británica non traballa porque viven das subvencions,das "axudas",a costa dos contribuientes traballadores que cotizan,e moito,e sobre todo dos traballadores extranxeiros que pagan uns altísimos impostos para manter a maioría "vaga". Ahí viven do conto si ben nos o disfrutamos mellor. Guiño

Friends forever
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Xov, 05 Ago 2010, 22:37
Asunto: Re: 4 millons de parados

runrunpabli escribió:

ponseme moi mala sangue no corpo mirando como personas traballadoras
non atopan chollo e outros que os teñen diante das suas narices desperdician esas opurtunidades porque lles peta na gana. Enfadado Enfadado

esas mesmas persoas son as que tamen reciben pensions non contributivas que casi superan as de moitas persoas que cotizaron durante moitos anos.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Ago 2010, 14:41
Asunto: Re: 4 millons de parados

xa me teño enterado e haiche moita xente que non sabe facer a o con un canuto, pero se coñecen todolos recursos para seguir chupando as prestacions, axuda familiar,parados larga duracion, etc....
non saben facerse un curriculum, pero coñecen as escusas a poñer para rexeitar un traballo sen que lles quiten as subencions.
no outro dia contoume un cliente que unha coñecida perruqueria solicitou a sua gestoria que lle enviasen rapazas para empregalas(os convenios de ese sector son bastante pobres, cabran moi pouco), enviaronlle 5 a traves da oficina de emprego, e resulta que todalas entrevistada estaban embarazadas e rexeitaron a oferta, porque nunha perruqueria traballase con producto quimicos que lles pode afectar a o seu estado, esta persoa queixouse a gestoria e dixolle, que non llas mandara todas preñadas, a o cal lle apuntaron unha solucion, a proxima que lle enviaron dexenronlle que non ia traballar con productos perigosos que soio ia lavar cabezas e cortar o pelo, y cal foi a resposta? .- ao primeiro cliente mandolle un trasquilazo e xa te entenderas con el, e logo me despides.
manda juevoooos.
ousexa que sabian a resposta para rexeitar a oferta, para iso estaban agudas, pero para aceptar a oferta non. canto pau, mi madriña canto pau
un saudo.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 11:33
Asunto: Re: 4 millons de parados

En España somos uns palaquíns desfeitos, o caso é que hai traballo a montes pero non queremos dar pancada. ¿Crise, qué crise? A única crise que houbo aquí foron os oito anos do facha de Aznar. Silbar Silbar Mr. Green Mr. Green Enfadado Enfadado Avergonzado Avergonzado
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 18:56
Asunto: Re: 4 millons de parados

ondia amigo oliveira estas descoñecido, futbol, touros ,crisis. Abraiado
no se ao final vai ter razon pipe cando dice que eres un pozo de sabeduria. Ríndose
unha aperta. Aplauso Aplauso
bueno iso ou tomaches unhas isotonicas de lupulo co estomago vacio. Ríndose Ríndose
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Ago 2010, 21:22
Asunto: Re: 4 millons de parados

oliveira escribió:
En España somos uns palaquíns desfeitos, o caso é que hai traballo a montes pero non queremos dar pancada. ¿Crise, qué crise? A única crise que houbo aquí foron os oito anos do facha de Aznar. Silbar Silbar Mr. Green Mr. Green Enfadado Enfadado Avergonzado Avergonzado

Ti cres que non se quere dar pancada, correlega Oliveira?

Que pensarías se che digo que agora mesmo hai xente en Galicia cobrando o seu soldo íntegro, dunha empresa da Xunta moi coñecida, que están desexando traballar, pero que o Conselleiro de turno prefire que esteñan na casa cobrando antes que estar currando?

Como digo eu sempre, é pra mexar e non botar gota. Ao que **editado** é ao Conselleiro (claro, como a el non se lle pode esixir responsabilidade patrimonial coma persona que é). Para esos **editado** é moi fácil facer as cousas cos cartos que non son deles. Demo Demo Demo
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 6:53
Asunto: Re: 4 millons de parados

La crítica reside en la prestaciones sociales y las triquiñuelas. Como apuntó Correseguro, en Gran Bretaña, después del paso de los laboristas, se dieron subvenciones a mansalvas, similar a los años negros de los ochenta en Francia con Mitterant.

Es dinero facil de conseguir, poco control y ningún seguimiento y menos se pide justificación. Habría que mejorar el control, hacerlo más duro y con ello no digo más injusto, sino más justificado para su cobro.

El caso de la peluquera y sus empleadas es el cuento de nunca acabar, si se le cerrase el grifo de las ayudas sociales ya vería yo si iban a trasquilar al cliente...

Saludos
MORSATOLA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/07
0 Carreiras
185 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 10:01
Asunto: Re: 4 millons de parados

Muhamad Yunus (Grameen Bank), bien conocido internacionalmente por la creación del "microcrédito" como instrumento, es un liberal adorable. Implícitamente estoy afirmando que hay liberales no desagradables. Uno de sus postulados que precisamente llevó a buen puerto en EEUU (Chicago, creo) fue la capacidad de simultanear una ayuda de inclusión social (como nuestra RISGA) con el desempeño de trabajos remunerados. Esta práctica ERA SISTEMÁTICAMENTE DESACONSEJADA EN USA...se decía que la gente se acostumbraría a la subvención y no dejaría de cobrarla aunque saliese de la situación de precariedad. Error. La escala social es muy fácil de bajar y muy difícil de subir...es absurdo crear subvenciones de subsistencia que fomentan el CONTROL SOCIAL y LA DEPENDENCIA, sin facilitar la inclusión efectiva en el mercado de trabajo. El programa fue un éxito

El trabajo no es sólo un medio de generar recursos para vivir: es también un medio de inclusión por el cual un parado puede ser estigmatizado ("no quiere trabajar") y un empleado es un ciudadano normal (¿?). Recomiendo los libros de Richard Sennett LSE, en concreto "La corrosión del carácter" y "El respeto. Sobre la dignidad del hombre en un mundo de desigualdad". Ambos en Anagrama.

Me indignan más otras subvenciones más encubiertas o descaradas, la falta de competencia real en mercados como el energético, o los excesos en el cobro de los Costes de Transición a la Competencia...De lo que se deduce que enfocar las miserias del débil sale más barato.

PD. Muhamad Yunus "Hacia un mundo sin pobreza" Ed. Andrés Bello 1998 pp 235-238.

PD1. Liberales como Nozick son menos adorables.

Morsatola: Sic ad calcem decurrent robusti
MORSATOLA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/07
0 Carreiras
185 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 11:04
Asunto: Re: 4 millons de parados

Se me olvidaba...la recogida de la fruta. En una ocasión escuchando a un Emérito economista hablaba de la OBLIGATORIEDAD de movilizar la mano de obra allí donde hiciese falta. En caso de negarse se le penalizaría. Es una lástima que quien así hablaba había sido un alto responsable del PCE en otros tiempos...y que no tuviese en cuenta lo gravoso de tener 2 casas abiertas cobrando "sueldos competitivos"...

Cuando vea a un grupo de Eméritos cogiendo fruta durante 8 ó 9 horas a 30 grados por 7,80 €/hora me creeré el cuento. Mientras, menos demagogia.

Morsatola: Sic ad calcem decurrent robusti
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Ago 2010, 19:24
Asunto: Re: 4 millons de parados

por suposto que todas subvencions encubertas ou non e co as que fan o que lles peta menos o indicado son todavia mais sangrantes, eu teño igual respeto por un parado que por un empleado, pero dame un certo noxo ver que hai xente moi necesitado de un traballo non soio pola remuneracion que supon senon tamen e as veces mais importante inclusion social que dis e alguns vagos profesionales viven do conto facendo que estas outras persoas se sintan metidas no mesmo saco.
non e nin sera a miña intencion facer un saco comun, senon intentar descubrir se a miña percepcion de este tipo de persoeiros era a mesma que o resto de foreiros.
hai moitas politicas equivocadas que fomentan este tipo de comportamento
empezando pola ''clase'' politica.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos