Foros ›
Autor
Mensaxe
novatillo72

Maratoniano
Maratoniano
6/07/09
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 18:56
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Hola a todos:

Me sumo a prácticamente todos los comentarios que habéis hecho sobre llegadas, duchas, etc.....

Para mi fue mi primera carrera, la primera vez que me apuntaba a algo de esto. Sólo llevo 6 meses corriendo compatibilizándolo como puedo con el curro, familia, etc..
All final 57.11 pero lo del tiempo es lo de menos.....lo mejor es la sensación de correr con tanta gente y el subidon con el que comenzé y terminar la carrera......Ya sólo pienso en apuntarme a la siguiente, probablemente Santiago....

Nada más...sólo agradecer a todos los del foro por la ayuda que nos dáis a los nuevos con toda la información y consejos que dáis.

Un saludo
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:01
Asunto: Re: III Vigo máis 11

novatillo72 escribió:
Hola a todos:

Me sumo a prácticamente todos los comentarios que habéis hecho sobre llegadas, duchas, etc.....

Para mi fue mi primera carrera, la primera vez que me apuntaba a algo de esto. Sólo llevo 6 meses corriendo compatibilizándolo como puedo con el curro, familia, etc..
All final 57.11 pero lo del tiempo es lo de menos.....lo mejor es la sensación de correr con tanta gente y el subidon con el que comenzé y terminar la carrera......Ya sólo pienso en apuntarme a la siguiente, probablemente Santiago....

Nada más...sólo agradecer a todos los del foro por la ayuda que nos dáis a los nuevos con toda la información y consejos que dáis.

Un saludo
Pois xa sabes, a vindeira pode ser a da Coruña o vindeiro domingo: aquí recibimos a todolos correlegas cos brazos abertos. Bailar
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:02
Asunto: Re: III Vigo máis 11

o susodicho seica correu descalzo
O meu nick significa lagartija en valencian,un pouco modificado iso si
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:06
Asunto: Re: III Vigo máis 11

safardatxo escribió:
o susodicho seica correu descalzo
O meu nick significa lagartija en valencian,un pouco modificado iso si
Está ben sabelo, dín que o saber non ocupa lugar.
Vemonos, senón é na Coruña quizais en Santiago. Un saúdo.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:08
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Outra cousa que se me esqueceu
Sendo gratis nos 2 primeiros anos,houbo sorteos con regalos suxerentes:
bicis,cheques de 300€,200€,cesta de fruta,uns dos mellores sorteos que vin en carreiras populares
Este ano pagando 5€,onde estaba o sorteo,a crise? a crise sera para os populares que corremos,pero non pro corte ingles nin pa caixanova
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:22
Asunto: Re: III Vigo máis 11

safardatxo escribió:
Outra cousa que se me esqueceu
Sendo gratis nos 2 primeiros anos,houbo sorteos con regalos suxerentes:
bicis,cheques de 300€,200€,cesta de fruta,uns dos mellores sorteos que vin en carreiras populares
Este ano pagando 5€,onde estaba o sorteo,a crise?

Igual estaba incluido en los 4.200 € que se repartieron esta vez en premios metalicos.....
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:29
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Quen sabe,vai ser un dos moitos misterios de Vigo Ríndose Ríndose
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:42
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Sí no hay sorteo apaga y vámonos, yo marché convencido que al recogernos el dorsal, harían el sorteo y publicarían los resultados en prensa o en los almacenes de Gran Vía.Repasando el reglamento,habla de los premios en metálico, trofeos, medallas y agasallos para as categorías menores.Nos cos 5 euros, que nos demos por contentos con la camiseta técnica.Por un lado los corredores lo que pedíamos eran clasificaciones(chip)y mejora de la camiseta.Ahora bien con el dinerillo que aportamos y los prestigiosos patrocinadores(Caixanova,Concello y El Corte Inglés),la verdad que se esperaba algo más.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:45
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Boas, a carreira en si estivo bastante ben, recorrido bó e durillo, ben sinalizado, etc... en xeral creo que bastante ben, se cadra o pior foi o da bebida, que nun momento se colapsou aquilo, máis que nada polo de ter que devolver o dorsal que facía perder moito tempo.
En canto o das duchas me parece que o persoal se está a voltar un pouco sibarita, non creo que ninguén vaia a morrer por ir suado no coche despois de correr, nos máis de 5 anos nos que fun ciclista nunca xamáis tivemos duchas o rematar as competicións, nin sequera nas voltas internacionais por etapas, e podedes estar seguros de que rematábamos ben sudadiños e en moitas ocasións empapados, e nunca nadie se queixou. Se agora as duchas son a clave pra xulgar unha carreira...
Noraboa a tod@s polas vosas carreiras, especialmente a Moussambani, que me pescou baixando polo corte, e como di él, parecía que ía con esquís, que maneira de baixar oiga!!! A fin rematei cun tempo de 40:53 e bastante, bastante cansado, pero contento que é o que importa, pódese mellorar pero estivo ben.
Ala, a coidarse e adestrar moito.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
sevi

Maratoniano
Maratoniano
4/10/09
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:59
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Cita:
2º.- La falta de duchas. Se podría haber hecho en el pabellón del Berbes, aunque no esta al lado, mas o menos cerca si esta, y tambien se podría llegar a un acuerdo con el R. C. Nautico para usar los de la piscina.
Pois si que había duchas e xusto no R.C. Nautico. O raro é que o dixeron cando estaban todos correndo, antes e despois da carreira eu non escoitei nada. Aplauso
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 20:21
Asunto: Re: III Vigo máis 11

boas,

sobre a carreira teño que dicir que a nivel "competición" a mellora respecto as dúas primeiras edicions foi considerable. Maís participación, moitos e moi bos atletas de nivel tanto a nivel masculino coma feminino (o mundialista Lolo Penas, De la Fuente, Bargiela, o portugués Vale que viña de vencer en Campañó, o marroquí Essaadaqui que gañara en Redondela, Gustavo Nieves, Carlos Adán...vamos que entre os 15 primeiros "la crème de la crème") e a favorita Claudia Pereira que retirouse, o como xa adiantou Joaquin, soberbias Gestido, Marta Fdez e Soledad Castro.

O percorrido gañou en vistosidade saíndo da Alameda, moita xente alá animando, e iso que o día non era o máis apetecible para pasear por alá, pero agradécese ós que ata alá se achegaron. Os que comentan que non hai moito ambiente nas rúas de Vigo...isto sempre foi,é, e será así, aínda que ó longo dos 11 kms (polo fore 11.030 metros) si que puiden "saúdar" Muerto a varios compañeiros de Castrelos que hoxe prefiriron ver os touros dende a barreira hehe.

A chegada: recordoume á San martiño do ano pasado, agardando unha cola interminable, moito calor e mollados, pero penso que destes "erros" se aprende e que para a próxima edición confío en que non volva a ocorrer. O que si me pareceu mal respecto as anteriores edicións foi a ausencia de sorteo, que sempre fora xeneroso...pero curioso que non houbera nada...en fin, aí queda dito.

A nivel persoal estou contento coa carreira que fixen (40:45), pero fíxose especialmente dura do km 6 ata o final, a rúa Coruña e o enlace con Camelias exisiron o seu...Mando un saúdo para Safardatxo, herniado (préstoche os esquís na próxima Moi feliz ), GOVI, pacolas...e unha aperta especial para Germán e ogallá pronto se recupere desa interminable lesión. ánimo e gracias por estar alí coa cámara, sorte crack.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 21:00
Asunto: Re: III Vigo máis 11

en general la carrera muy bien, el recorrido estuvo bien... bastante durillo al final...pero para desquitarse la última bajada Guiño

con respecto a la organización en general bien, la camiseta chula, el vale de descuento ok, aunque la espera al final fue dolorosa....jeje..

los 5 euros se amoritzan con la camiseta, avituallamiento, chip y bebidas variadas al final Guiño

saludos
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 22:59
Asunto: Re: III Vigo máis 11

Herniado escribió:
...En canto o das duchas me parece que o persoal se está a voltar un pouco sibarita, non creo que ninguén vaia a morrer por ir suado no coche despois de correr...
A ver. Non morre ninguén. Pero eu é un dos puntos que máis busco cando vou correr lonxe da casa (a vindeira semana en Coruña, por exemplo...). Tampouco morremos porque non haxa camisolaa técnica ou bebidas isotónicas, pero son aspectos de agradecer.

P.D. De cara a seguir mellorando esta proba (en xeral, gustoume bastante máis que o ano pasado), creo que se pode suprimir o avituallamiento no derradeiro quilómetro.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 8:07
Asunto: Re: III Vigo máis 11

hola,
xa penso que se dixo de todo e para todos,
o importante e que non decaiga o animo para os organizadores e que melloren para futuras edicions (copiando de outras populares que sin tantos medios, saen redondas),

saudos os correcolegas Billa, Fonvigo, Agueda, Camilo, Arturo, Tara, Montxo, HomedeNejro(que estivemos arreglando o mundo a hora de recoller a bebida) e Amador .....
ah, esqueciame de Xandra a nosa reporteira grafica que andaba por Camelias, bks

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
gustavonieves

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/07/07
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 9:08
Asunto: Re: III Vigo máis 11

UNA MIERDA DE CARRERA,una ciudad como Vigo no debe organizar una carrera con el tráfico "semicortado",parece mentira,teniendo en Galicia ejemplos de carreras como Santiago y Orense que son un ejemplo no me explico como en Vigo no están capacitados para organizar algo similar.
SON NECESARIOS CAMBIOS EN LA DELEGACIÓN DE VIGO.

otra cosa,una vergüenza el homenaje a los atletas olímpicos dejando de lado a los atletas PARALÏMPICOS,me avergüenzo del trato que dan las autoridades a los deportistas de esta ciudad,parece que hay que darle patadas a un balón para que te tengan en consideración.una pena,a ver si desciende el celta a 2º B Razz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos