Foros ›
Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 8:29
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

mkm2514 escribió:
Yo me he inscrito en la web , pero no veo por ningun lado la opcion de como se paga, alguien sabe algo?

www.maratonadoporto.co...ulario.htm

luego de hacer el ingreso en cuenta , le pasa el justificante y a los pocos dias compruebas que apareces en la lista de inscritos.

Que tal van esos entrenamientos?, animo a todos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 10:52
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Yo ya estoy inscrito. Hace 3 semanas que empecé a subir la carga de kilómetros con una media de 50 semanales. Los dos últimos entrenos no he tenido buenas sensaciones pero esperemos tiempos mejores.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 21:54
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Eu levaba un bó ritmo de entreno durante as dúas primeiras semanas de vacacions pero pasou o tempo e os entrenos foronse espaciando primeiro 5 días, logo 6 e por último 7... pero para acabar con esa racha onte fixen 10 kms e hoxe 11... e mañan pode que faga 16 con costiñas de novo no Grove (e que onte e hoxe estou por Vigo)... e en canto volte ao choio máis kms. arreo nas pernas.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 20:59
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

pois eu finalmente tamén estarei en Oporto, despois de moito dudar entre éste e o nocturno de Bilbao...
todo o mundo me fala ben desta maratón... cómodo (por estar tan pretiño da nosa terra), bonito, barato... a ver qué tal.

de momento estou adestrando moi suave esta semana e tamén a próxima, despois de dous meses de case total inactividade (piscina e pouco máis... Molón ), para despois meterme de cheo en 8 semanas de preparación específica... que sexa o que Deus queira...

a ver se facemos un grupiño guapo do foro, jeje... animarse!! Bailar

saúdos e ánimo! Aplauso

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
abelneg

Novo foreiro
Novo foreiro
30/08/09
100 Carreiras
24 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 23:03
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

esta prueba es muy dura o se lleva bien?
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 11:11
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Bueno para gustos, no es que sea excesivamente duro, pero si es la primera vez mejor salir con cuidado.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2009, 20:28
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

abelneg escribió:
esta prueba es muy dura o se lleva bien?

Hola yo participe el año pasado, fue mi primera y única maratón, no puedo hablar de otras maratones, pero a mi me pareció, y por lo hablado con otros compañeros que corrieron otras maratones, que esta no es de un recorrido duro, no tiene grandes cuestas, aunque según comentan el viento puede hacerla dura; la dureza depende de cada uno de nosotros, es lo que siempre se dice.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 1:40
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Nada mas que añadir a lo que comento Aguita, dio gusto en el clavo la dureza esta en cada uno de nosotros, y dependera de muchos factores, nuestra preparación fisica, motivación o incluso como tengamos el dia.

www.cristobalrodriguez.es.tl
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 8:17
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Ánimo para todos, la maraton es muy favorable, pero los últimos kms se hace más dura pues hay algunas cuestas...
Si puedo me acercaré a verla, en principio la idea era ir de liebre... pero no va apoder ser!.
Un abrazo y lo dicho, ánimo y a topeeeeee

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 11:48
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

PedroNimo escribió:
Ánimo para todos, la maraton es muy favorable, pero los últimos kms se hace más dura pues hay algunas cuestas...
Si puedo me acercaré a verla, en principio la idea era ir de liebre... pero no va apoder ser!.
Un abrazo y lo dicho, ánimo y a topeeeeee

Pena Pedro, este año de espectador, (espectador de lujo), yo esperaba , al menos, poder compartir la salida contigo, (una vez mas), lo importante es que te recuperes bien, y si puede ser pronto mejor.
Un saludo Campeon.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 14:02
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

A recuperarse pronto Pedro, y vosotros a dar caña en Porto.

www.cristobalrodriguez.es.tl
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 14:02
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

A recuperarse pronto Pedro, y vosotros a dar caña en Porto.

www.cristobalrodriguez.es.tl
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Set 2009, 13:24
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

PedroNimo escribió:
Ánimo para todos, la maraton es muy favorable, pero los últimos kms se hace más dura pues hay algunas cuestas...
Si puedo me acercaré a verla, en principio la idea era ir de liebre... pero no va apoder ser!.
Un abrazo y lo dicho, ánimo y a topeeeeee

sería todo un luxo poder contar contigo alí en Oporto, aínda que sólo fose para dar algún conselliño de última hora, ou para animar... a ver se hai sorte e podemos vernos.

un saúdo afectuoso e a recuperarse ben (e rápido se pode ser), para estar ahí arriba de novo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 17:52
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Bueno, xa fixen pública a miña intención de participar nesta maraton por mor de que o mellor para celebrar o 42 aniversario para un corredor son 42 kilometros...

Non vou mal nin ben senon tódolo contrario.

Non me aclaro coa inscripción así que lles enviei un mail ós da organización para que me digan canto debo pagar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 16 Set 2009, 20:15
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

Kandpalleiro escribió:
Bueno, xa fixen pública a miña intención de participar nesta maraton por mor de que o mellor para celebrar o 42 aniversario para un corredor son 42 kilometros...

Non vou mal nin ben senon tódolo contrario.

Non me aclaro coa inscripción así que lles enviei un mail ós da organización para que me digan canto debo pagar.

Será para nós un inmenso pracer volver a contar coa compañía dun foreiro veterano onde os haxa e cunha experiencia tan dilatada no mundiño das carreiras. ¡Vémonos en Porto sí ou sí! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos