Foros ›
Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 6:48
Asunto: A Carreira de Demo

O día 23 de agosto vaise celebrar a II CARREIRA POPULAR SAN XIAN DE ARTES (RIVEIRA) "A CARREIRA DO DEMO", incluida dentro do II circuito de carreiras populares de Riveira, son 6.666 mtrs. de percorrido durillo (sube baixa rompepernas), tendes toda a información na web www.museoetnograficodeartes.com
Saudiños.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2009, 19:59
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Pois vaia Barbanzon , non terias pensado vir a carreira de Parada do Sil.......
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 7:13
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Pois a verdade é que lle tiña moitas gañas á carreira de Parada do Sil, peroooooo... non se pode estar a todo Nono e ademais colleme un pouco a desmán Muerto
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 12:53
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Es una pena que el mismo día halla tres carreras en Coruña Nono también es cierto que esta carrera esta puesta hace mucho Satisfecho pero yo sintiéndolo mucho y aunque hasta ahora no fallé en ninguna carrera del circuito y sino me equivoco estoy de 2º en mi categoría,al final me iré a la carrera de oleiros que me queda cerca de casa y fue mi segunda carrera como popular el año pasado y tengo ganas de hacer un buen papel.Así que lo siento BARBANZÓN,pero gracias por todo ese gran trabajo en las anteriores carreras,sabéis cuidar a los populares y organizar carreras,si señor,un saludo y suerte con todo Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2009, 23:52
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Pois Lestrove tamén se decanta pola Carreira de Oleiros,pois é unha Popular que me cae en gracia dende fai moitos anos. Moi feliz
Sinto Barbanzon,pero a Carreira do Demo ten que esperar para mellor ocasión. Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2009, 9:57
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Ti o perdes amigo Lestrove ... eu aposto polas carreiras da terra barbanzana Satisfecho
yonathan decirche que a carreira forma parte do II Circuito de carreiras populares de Riveira, e o que complete todo o circuito, as 4 carreiras, vai levar un agasallo (o ano pasado foi unha equipación completa de atletismo de NB), aparte dos premios económicos para os primeiros clasificados.
Saudiños.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 10:51
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Si a xente da parroquia de Artes se volca da mesma maneira que o fixo o ano pasado, engadido a ese "puntiño" que lle sabe dar o amigo Pelé á organización dos eventos, seguro que esta segunda edición da Carreira do Demo volverá a ser un rotundo éxito.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 12:00
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Urko,Barbanzón,quién sabe donde se puede mirar los resultados del circuito por categorías?a ver si os pongo en un aprieto Mr. Green y no dudo que será una gran carrera,a mi me gustaron todas las del circuito,pero la de Oleiros le tengo un cariño especial.Pero aún así hasta la última semana no me decidiré,además las carreras rompepiernas me gustan,aunque por ahí anda la de Oleiros Muerto un saludo y suerte!!
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 13:21
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

yonathan penso que no circuito hai unha única categoría, non hai clasificacións finais por categorías, bueno salvo masculinas e femininas claro Moi feliz
Pero si che gustan as carreiras rompepernas aseguroche que en Artes non vas a sair defraudado Abraiado Mr. Green
Saudiños.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 14:36
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Tal como indica Barbanzón, no circuito non hai máis que dúas clasificacións: xeral masculina e xeral feminina.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 14:38
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

URKO escribió:
Tal como indica Barbanzón, no circuito non hai máis que dúas clasificacións: xeral masculina e xeral feminina.

Tamén os juapos deberían de ter unha categoria aparte. Moi feliz
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 14:42
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

E, daquela, ¿virías??
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 14:48
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

URKO escribió:
E, daquela, ¿virías??

E que teño pensado ir a Oleiros ou Betenzos,por mor dun duelo que temos ahí eu e o meu amigo Chacal. Moi feliz
Deixo pois ese honor para outros. Guiño
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 17:08
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

Pois eu desta vez, espero poder participar nesta segunda edición. Creo que é unha carreira divertida, é corta, ten zonas donde podes ir rápido, ten zonas duras e o ambiente do ano pasado foi moi bó, grazas a xente de Artes que se volcou a proba.
Como digo, espero participar e así voltar outra vez o mundo das carreiras populares, creo que última proba na que participei foi na Geira romana do 2008, fai máis de un ano.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 23:14
Asunto: Re: A CARREIRA DO DEMO

ahhhh!! Disimulando pues entonces no tengo nada que hacer,a nivel gnral. Muerto así que iré a Oleiros que me queda más cerca y le tengo ganas,así de paso entro en el duelo con Chacal Ríndose a ver si tú,lestrove, o yo somos capaces de ganarle,,sino le metemos la zancadilla Mr. Green
PD. Espero estar en la próxima carrera de Riveira,un saludo Barbanzón y URko,gracias por contestar Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos