Foros ›
xuntanza de correlegas,a union fai a forza
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lampaso

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/09
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 8:09
Asunto: xuntanza de correlegas,a union fai a forza

bos dias a tod@s se se pode dicir.fun eu quen comezou coa noticia do atropelo do noso compañeiro GUILLERMO,onte pola tarde estaba en coma e con respiracion asisitida en estado moi grave.
agora di a alcaldesa de vilagarcia q vai poñer badens,estes levan tirados na acera nin se sabe,xa q asfaltaron a rua e tivron q quitalos,de quen e a responsabilidade?preguntome eu,cantaxente ten q ir o hospital ou mesmo morrer para q esta xentuza tome cartas no asunto.

eu chamome xabier e quero q iston non suceda mais,por iso temos q facer algo na nocturna de vilagarcia,rogovos q nos poñamos en contacto entre tod@s corredores,ciclistas,peatons,xente desta nosa galicia e berremos xuntos por un deporte sen barreiras.as veces fai falla alguen q comeze para q os demais sigan,eu busco axuda de compañeir@s para esa noite q tanto nos gusta de carreira fagamos unha eclaracion do q sentimos e expresemos q nos non esquencemos.or favor poñedevos en contacto para planificar ago xa q queda pouko.unha aperta a tod @ s.gracias
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Xul 2009, 15:10
Asunto: Re: xuntanza de correlegas,a union fai a forza

hola ante todo ANIMO GUILLERMO ESTOY TOTALMENTE DEACUERDO CON TUS INICIATIVAS PERO YO CREO QUE LA JUSTICIA TIENE QU DAR UN EJEMPLO CON ESTE ASESINO Y METERLE EN LA CARCEL.CRITICAMOS SIEMPRE O CASI SIEMPRE A LOS AMERICANOS PERO EN ESTE CASO A ESTE TIPO DE DELINCUENTES ASESINOS IMPRUDENTES LES METEN EN LA CARCEL Y YO CREO QUE CON UNA MULTA SOLO Y RETIRADA DE CARNE Y PUNTOS NO SIRVER . PARA QUE NO LE PASE A NADIEMAS DEVERIAN ENDURECER LAS PENAS PARA ESTE TIPO DE GENTUZA A LA CARCEL CON ELLOS UN SALUDO A TODOS LOS DEPORTISTAS QUE NOS JUGAMSO LA VIDA CADA VEZ QUE SALIMOS A LA CARRETERA TANTO EN BICI COMO CORRIENDO. PERO DENTRO DEL CASCO URBANO ESTO YA ES PASARSE.
Y A LA ALCALDE/SA PROTEJA A SUS CIUDADANOS PONGA PIVOTES GUARDARAILES LO QUE HAGA FALTA PARA QUE NO PASE MAS ESTAS DESGRACIAS.


[u]ANIMO GUILLERMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO [/u]
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Ago 2009, 18:31
Asunto: Re: xuntanza de correlegas,a union fai a forza

Triste Lampaso, despois do fatal desenlace q sa coñeces, a nosa resposta como atletas creo q deixou moito q desexar pola baixa participación. Creo q habería q estar en Vilagarcía aínda q fose lesionado, simplemente pra facer acto de presencia.

Eu abrín un novo post "espero que mis palabras desordenen tu conciencia" co único obxectivo de conquerir maior unión de todos nestes actos reivindicativos e solidarios, polo menos de cara o futuro.

Sorte i ata pronto.

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos