Foros ›
SILLA PORTA NIÑOS PARA SENDERISMO
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 9:39
Asunto: SILLA PORTA NIÑOS PARA SENDERISMO

Buenos días:

Alguien me puede asesorar de que tipo de silla y donde comprar,para realizar caminatas con una niña de 3 años de un peso de 17 Kg..

saludos y gracias
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 14:59
Asunto: Re: SILLA PORTA NIÑOS PARA SENDERISMO

Ufff...un pouco difícil o tema, creo eu: as sillas de bebés 4x4 son bastante caras sobre todo si o uso que se lle vai a dar é esporádico. Si do que falas é das mochilas portabebés, 17 kg. xa é un peso importante de cara a facer rutiñas habitualmente. Daquela, a solución serían rutas moi faciliñas que a nena poidese facer polo seu propio pé.

En caso de que sigas coa idea de comprarte un accesorio, mira por exemplo, a Slalom Pro de Jané en canto a sillita 4x4. En canto a mochila, podes mirar a Butterfly Comfort de Vaude, para hasta 20 kg de peso e uns 200 euros.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 21:56
Asunto: Re: SILLA PORTA NIÑOS PARA SENDERISMO

Yo acabo de comprar una en el Corte Inglés, el modelo Deuter Kid Comfort 1. Puedes llevar hasta 22 kgs, es muy confortable y me costó 129 €.
Es este modelo:

www.childcarriers.com/...fort-I.pro
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2009, 10:17
Asunto: Re: SILLA PORTA NIÑOS PARA SENDERISMO

Moi boas, eu sei de duas persoas que teñen a mochila de Deuter (da que fala Bareixa) e están encantados, eu teño unha cativiña de Altus, que atopei nun outlet nos pirineos, e para facer saidas esporádicas vai bastante ben, de todas maneiras non sabería decirche modelo nin nada polo estilo... ainda que debe estar descatalogada Ríndose
Saudiños.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos