Foros ›
II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 12:59
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

editado

www.jeffxavi.blogspot.com

Última edición por xabi o Mér, 05 Ago 2009, 16:23; editado 1 vez
jacpmaceda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/09
0 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 13:01
Asunto: Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Como presidente do club VIA XVIII, teño que decir que o comentario feito polo señor JeffXavi afecta a cada un dos macedáns que participaron concretamente nesta carreira. Quero facer constar neste foro que cando se lle quere recreminar a alguén algo coma neste caso "Que un veciño de maceda atallase", débese identificar o sujeto con nome e apelidos antes de facer calquer tipo de comentario neste foro, pois do contrario estás pondo en perigro a reputación e a imaxe de cada un dos participantes macedáns nesta proba e máis concretamente os socios do club o cal represento, pois soemos participar asiduamente neste tipo de probas populares.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 13:09
Asunto: Re: Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

editado

www.jeffxavi.blogspot.com

Última edición por xabi o Mér, 05 Ago 2009, 16:27; editado 2 veces
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 13:35
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

editado

www.jeffxavi.blogspot.com

Última edición por xabi o Mér, 05 Ago 2009, 16:24; editado 1 vez
NFMB

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/09
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 18:21
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Un saudo a todos, xa que son novo no foro. Eu tamen son de Maceda, e gustariame saber, facendolle esta pregunta o foreiro JeffXavi, en que volta viches que alguen se colara, e como sabes que a devandita persoa é de Maceda, por que costame creer que alguen dos que eu coñezo fixera eso, e tamen estaría ben que fixeras memoria e mais ou menos, decir en que zona foi, por que a zona onde a carreira era de dobre sentido esta cheo de xente, e tal feito non pasaria desapercibido.


Última edición por NFMB o Lun, 03 Ago 2009, 18:34; editado 1 vez
Rhai

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 18:24
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Boas, que tal Xavi?
Bueno, parece que as cousas andan quentes coa carreira de Molgas. Verás, o meu nome e Ramón, son de Maceda (tamén do club vía XVIII) e asiduo ás carreiras populares. Esta fin de semana non fun a Molgas porque participei no cuadriatlon de Tui. En primeiro lugar quero dicirche que son consciente de que cando un ve unha inxustiza o mellor é dicilo e denuncialo. A min tampouco me gustan os tramposos. Sei que a túa intención non é outra que a de denunciar que se fixo trampa, pero pídoche por favor que digas claramente que foi, xa que o feito de que digas "un veciño de Maceda" xusto despois de escribir a clasificación dos 10 primeiros, na cal aparece un "veciño de Maceda", pode prexudicar non só a imaxe deste, senón a de todos os demais veciños desta vila que amamos este deporte tanto coma ti. Extrañame que o que fixo trampas sexa un corredor habitual, pois os deportistas de verdade sabemos de sobra que o noso único contrincánte é o cronómetro, e a marca que rexistramos o ano anterior en cada carreira.
Un saúdo
Ramón
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2009, 19:59
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

editado

www.jeffxavi.blogspot.com

Última edición por xabi o Mér, 05 Ago 2009, 16:29; editado 1 vez
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 7:12
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

JEFFXAVI escribió:
Ante todo, benvidos ó foro de correrengalicia.

Sí, es curioso la cantidad de altas dadas estos días... Pensando

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2009, 15:41
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Home Jeffxavi, eu tamén penso que o foro non está para acusar a ninguén de facer trampas.

Imaxina que mañá sale alguén dicindo que un de Parada de Sil "recortou" para mellorar postos. Evidentemente ti non serías o recortador, pero ó ser de esa localidade habería quen o pensaría, sempre é malo xeralizar.

Para casos como ese está a media hora de reclamacións despois da proba ou se o comentas en persoa na meta.

Saúdos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2009, 16:19
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Admin escribió:
Home Jeffxavi, eu tamén penso que o foro non está para acusar a ninguén de facer trampas.

Imaxina que mañá sale alguén dicindo que un de Parada de Sil "recortou" para mellorar postos. Evidentemente ti non serías o recortador, pero ó ser de esa localidade habería quen o pensaría, sempre é malo xeralizar.

Para casos como ese está a media hora de reclamacións despois da proba ou se o comentas en persoa na meta.

Saúdos.

reprimenda de admin captada,recibida y aceptada (aunque no compartida).Procedo a editar mensajes previos.

www.jeffxavi.blogspot.com
alexcid

Novo foreiro
Novo foreiro
5/05/09
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2009, 20:05
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

perdonadenos todos polos fallos,e pareceme raro q se colase alguen xa que as zonas de doble direccion estaban vixiadas,tamen sentimolo por non tomar medidas polo suceso acecido en vilagarcia,eu entereime hoxe.
Si o dos agasallos foi un erro do q o escribiu,xa que se referia o avituallamento,gustarianos ter mais presuposto pa convidarvos a algo,sentimolo.Un saudo a todolos participantes, e gracias por asistir.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2009, 21:14
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

alexcid escribió:
perdonadenos todos polos fallos,e pareceme raro q se colase alguen xa que as zonas de doble direccion estaban vixiadas,tamen sentimolo por non tomar medidas polo suceso acecido en vilagarcia,eu entereime hoxe.
Si o dos agasallos foi un erro do q o escribiu,xa que se referia o avituallamento,gustarianos ter mais presuposto pa convidarvos a algo,sentimolo.Un saudo a todolos participantes, e gracias por asistir.

grazas a vos por manter unha popular mais na provincia de Ourense.Pro vindeiro ano contade cá miña colaboración a través do meu blog pra informar da proba.

Do tema "x" , trala reprimenda de admin, non digo nada mais, eu teño a conciencia ben tranquila.

XABI DIXIT: CITIUS,ALTIUS, FORTIUS

www.jeffxavi.blogspot.com
morfeo

Maratoniano
Maratoniano
14/06/09
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Ago 2009, 12:21
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Alexcid, non tes que pedir desculpas, só faltaba iso, noraboa pola organización da proba, a elección do circuito, e contade comigo para o ano que ven.

Respecto ó tema dos agasallos, é normal que non teñades presuposto dabondo tendo en conta que a inscipción foi gratuita e o concello non é moi grande, coido que bastante fixestes só con organizar a proba.
saudos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 6:45
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Non tiña pensado falar de novo diste tema, pero onte en Cartelle puiden atar cabos.

Durante a carreira , cando ía en compaña dos amigos Pepe Mira e Blanco Sotelo adiantamos a un rapaz (o protagonista da miña afimación), e cando cheguei a mete atopeino na lina de chegada.Algo non me cuadraba, asi que mireo o seu dorsal e aparecía efictivamente na lista de chegados nunha posición dianteira superior a de Pepe, Xose Ramón e mín.

Que pensei polo tanto: iste colouse porque polo aire non nos pudo pasar!!!

Ben, onte falando con moitos amigos,dos que teño moréas gracias a correr e polo que fago polo atletismo a nivel popular (eu si, non coma outros), atei cabos:

Ó parecer o corredor e veciño da localidade mencioada datívose na 2ª volta e marxou cara meta na que entrou andando.O erro foi dos xuices que o apuntaron como corredor que finalizaba a proba.

Polo tanto, coma retificar é de sabios i eu non estou en posesión da verdade absoluta:

"quero pedir publicamente disculpas polo mal que puidera facer a quen se sentise ofendido, especialmente os veciños da localidade de Maceda.Trabuqueime e saquei conclusiós precipitadas"

www.jeffxavi.blogspot.com
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2009, 12:11
Asunto: Re: II Carreira Popular Baños de Molgas 01/08/09

Se puede ver la clasificación por algún lado Pregunta Pregunta





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos