Foros ›
IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 15:51
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Pipe escribió:
Bueno... ya están las clasificaciones en la web de la federación en Ourense en este enlace.

Varias cosas:
- JeffXavi NO estás descalificado.
- Total de corredores: 182, es decir, una mierda... peor que la de las fiestas de O Couto, y eso que vino gente de fuera, de pena.
- En cativos GANÓ ilegalmente el niño con dorsal 49 que "fue llevado" todo el recorrido por otro niño mayor y lo lanzó a meta para que ganase.
- No sale ningún club a mi nombre y yo había puesto "CORRERENGALICIA.ORG"

Y poco más.

Algo más: que entré pegado al amigo del ADAS y me "pican" 5seg de diferencia entre ambos.

Claro, en un viaje para conocer el termalismo en Europa la Tenencia de Alcaldía se puede "pulir más de 10 mil de euros"...y sin embargo contratar un cronometraje "serio" es un gasto desproporcionado.

Consejo, gratuíto, para aquellos que pretenden poner en marcha un circuíto de carreras populares en la ciudad de Ourense : tomen notan del CCNOS de Lugo

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 17:10
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

No meu caso cumpríronse as previsións......último lugar da proba (dos que conseguiron rematala, que conste Silbar ) e un tempo próximo ós 42' (+41") ainda que na oficial me regalan mais dun minuto e medio Mr. Green ....A proba teño que recoñecer que me gustou e que volvín a picar no sitio onde sempre estoupo na S.Martiño, nesa costiña que parece que non é pero si que é Muerto Muro .....e ademais coa calor que facia (29º case as 11 da noite é un pouco heavy e ainda por riba humidade Muerto ).....vamos, que me poño un aprobado raspado a nivel persoal, sufrín bastante nas 2 ultimas voltas (cheguei desfondado) e fun bastante ben nas 2 primeiras. Sinto por Jeffxavi que tivera problemas coa organización, eu aparte do tema de recortar (no que o final por pura inercia caimos a maioria) o resto vino ben, a camiseta chula, sen problemas de tráfico por onde pasaba a carreira e na meta apoio do público....... Sen embargo o mellor do dia o reencontro con vellos coñecidos do foro (Jeffxavi, Montxo-a miña lebre no tramo final Aplauso -, Irdam, Pipe, o reaparecido Jotaeme -alegrome-, etc) e coñecer a outros tantos.....como Domarco, Lois, Pajaro_Azul, e algún mais do que seguramente me esquezo (desculpas Rezar ). Queda anotada na axenda para repetir en vindeiras edicións Guiño ...

Se eu puiden, ti tamén...
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2009, 19:16
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Pipe escribió:
Bueno... ya están las clasificaciones en la web de la federación en Ourense en este enlace.

Varias cosas:
- JeffXavi NO estás descalificado.
- Total de corredores: 182, es decir, una mierda... peor que la de las fiestas de O Couto, y eso que vino gente de fuera, de pena.
- En cativos GANÓ ilegalmente el niño con dorsal 49 que "fue llevado" todo el recorrido por otro niño mayor y lo lanzó a meta para que ganase.
- No sale ningún club a mi nombre y yo había puesto "CORRERENGALICIA.ORG"

Y poco más.

Gracias por el enlace de la clasificación y por el de las fotos de la Region , aunque bueno esperaré mejor por las fotos de la hermana de Rodri

Por cierto a mi si que me pusieron club Correengalicia.org, o sea que aqui haberlas hailas.

Saludos cordiales
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2009, 10:14
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Hola a todos, buen ambiente en la carrera aunque bastante caluroso a pesar de ser las 10 de la noche. Se echo de menos un avituallamiento en la segunda o tercera vuelta en la que todos ibamos más que secos. Buena camiseta de un luminoso color naranja.
Por lo que decís la organización tuvo algún fallo, pero yo creo que en general no estuvo mal.
Un saludo
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2009, 12:36
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Hola, moita calor pasei!!! eu pensando que ó ser nocturna daríanse as condicións idóneas para mín, pois gústame máis ben fresco( e se chove tamén) pero nanai!! quero agradecer a un mozo que se chama Javier todas a atencións que me brindou, pois estando perdida no coche polo centro de Ourense axudoume a buscar parking e foime inscribir e recoller o dorsal, moitísimas grazas!!!! A organización pareceume que estaba ben, para ser unha carreira no centro da cidade, non? Encantada de saudar ós foreiros de novo, xa que agora non podo asistir a tódalas carreiras que quixera e pouco os vexo. Ata a próxima. Saúdos.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2009, 14:24
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Bibi... eras a moza que se nos uniu antes do quecemento e que nos cruzábamos na rúa do Paseo?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2009, 23:52
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

........Iba a dejar esta carrera sin hacer cronica ,pero lo hago por la gente que le recomende esta carrera y por lo que me pueda fastidiar,fue mejor la del año pasado,el recorrido,se hizo muy temprano ,29º ,hacia falta agua x lo menos en la 2ª vuelta.en fin,vi que la a la organizacion le fallo algo,ojala para el año mejoren ,y punto.
Habia corredores que venian de correr en MonÇao,y otros ibamos al dia siguiente a Cambados, Felicitaciones a todos en general,y lastima tan poca afluencia,180 llegados(yo mismo casi no llego).
Sobre mi carrera,espantosa,sali muy rapido,por obsesion de dejar atras,y lejos a alguien que ahora es de nuestro equipo en el mini circuito,y pase la 1ªvuelta por debajo de 3:40,nunca en la vida hice yo semejante cosa,y las 3 vueltas restantes,sobre todo la ultima fui arrastro,y no pude con mi objetivo.
Una cosa que si me gusto fueron las camisetas,y hasta los pequeñajos llevaron su camiseta tecnica,chapo por esa.

Saludos jpb353,Montxo,Nikito,Amador ,compañeros del equipo Irmandiños,ole,ole,ole Aplauso Aplauso Aplauso
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2009, 11:58
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Hola Pipe, eu estiven con Jotaeme no quencemento, levaba a camiseta do Club Atletismo Milladoiro, de cor vermella e o pantalón negro. Eu sigo sen saber quén eres.... Pensando Pensando
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2009, 14:37
Asunto: Re: IX Nocturna Festas do Corpus - Ourense

Hola Bibi. Sí que eres la que yo pensaba. Yo estaba con todos en la zona de recogida de dorsales y salimos juntos a calentar. Luego me quedé con Tartarugo y cuando nos cruzábamos, saludábamos Moi feliz Yo llevaba una camiseta rojo oscuro de Umbro.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos