Foros ›
Autor
Mensaxe
robiño

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/09
310 Carreiras
159 Mensaxes
A Peroxa
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 14:39
Asunto: Alergia y competir

Buenas tardes corredores!
En estas fechas de primavera y con
niveles de pólen tan elevados como llevais los que teneis alergia
el tema de las competiciones?
En mi caso fatal,no doy entrenado bien debido a que no respiro
por la nariz y se me seca la garganta,por lo que mi rendimiento
no está ni al 50 % por lo que he decidido dejar de competir hasta que
pase esta época tan fastidiada.
Hay alguien que tome algo que le vaya bien y que le permita seguir
compitiendo sin bajar el rendimiento?
Muchas gracias!!
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 14:58
Asunto: Re: Alergia y competir

Eu tamen o paso moi mal nestas epocas co tema da alerxia pero eu o contrario prefiro seguir correndo inda que si e certo que costa mais respirar e soles ir mais seco co habitual.
Eu non tomo nada basicamente cando ando mal do nariz boto unhas gotas que me deran e para os ollos teño outras pero nada mais.
O unico que nos queda e superalo con bo humor e nada mais.
Eu de ti seguiria adestrando inda que non fose o nivel normal polo menos distraeste e levalo mellor.
Eu polo menos non penso parar pois senon agobiariame non poder facer iso pola alerxia.
Outro remedio tamen seria senon che vacunaron da alerxia que preguntaras pois amin fai anos estiben levando durante moito tempo dita vacina e sentoume ben inda que sigo parecendo bastante as veces

You´ll never run alone
robiño

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/09
310 Carreiras
159 Mensaxes
A Peroxa
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 15:07
Asunto: Re: Alergia y competir

Hola Fleky! Eu vacuneime de pequeno durante 10 anos pero cando os niveis de polen están tan altos pasoo mal.
Tes razón hay que levalo con bo humor, o que pasa que despóis de
entrenar tanto pra media de Vilargarcia jode un pouco non poder ir
pero que se lle vai facer!
Gracias meu!
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 15:14
Asunto: Re: Alergia y competir

Chicos yo también soy alérgico al polen y a los ácaros, por encima fumo. Lo que peor llevo es la sequedad de la garganta y también he notado un bajón en mi rendimiento esta primavera. Yo lo único que inhalo es el terbhasmin cuando estoy muy atascado, las pastillas que me recetó el alergólogo, ni me acuerdo del nombre.
robiño

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/09
310 Carreiras
159 Mensaxes
A Peroxa
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 15:39
Asunto: Re: Alergia y competir

El terbasmin va muy bien pero no se puede abusar de él,lo malo de los
medicamentos es que si te pasas te producen efecto rebote.
Gracias!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 15:55
Asunto: Re: Alergia y competir

Hola; este fío non corresponde a este apartado do foro... pode que en lesions...

Eu tamén son alérxico ó polen (de case todo; gramíneas, árbores, etc.) levo xa 4 anos coa vacina oral e voltei a facer deporte por mellorar a capacidade funcional respiratoria...
Fai 5 anos pasei unha primaveira horrible, con tto de antihistaminicos diarios, corticoides inhalados, moitos mocos e rinite e moi malas noites, de feito durmin sentado no sofá algunhas veces.
Neste tempo mellorei moito o nivel basal de xeito que xa non tomo antihistamínicos orais (só algunha "dose de rescate" ocasional) nin corticoides inhalados ou sistemicos...
Deportivamente noto algunha baixa, porque queirase ou non o corpo ten mais 'stress' durante a tempada alerxénica, mais como non teño dificultade respiratoria gracias á mellora do volume inspiratorio.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
robiño

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/09
310 Carreiras
159 Mensaxes
A Peroxa
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 17:36
Asunto: Re: Alergia y competir

Tienes razón, este tema pertenece a otro apartado.
Gracias por tus consejos.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2009, 21:25
Asunto: Re: Alergia y competir

Yo soy alérgico a los ácaros y un poco al polen (veo que el club es grande). Eso me produjo asma de pequeño que me impedía realizar ejercicio, pues siempre acaba en crisis asmática. En la adolescencia, me vacuné durante 5 años contra la alergia a los ácaros. El resultado fue buenísimo... casi desapareció por completo.

Con la llegada del polen: picor de ojos y esas cosas, me tomo muy de vez en cuando un antiistamínico: Xazal... también cuando voy a casa de mi hermano que tiene 2 gatos.

Este invierno, un día de mucho frío salí a correr por la noche y a los 2 minutos volví a casa pues me ahogaba. Cogí miedo y hasta ahora, según me veo físicamente... puedo usar Terbasmin antes de salir a correr. El fisio me dijo que cuidado con meter en el cuerpo corticoides... pero estuve mirando y en ningún sitio dice que el Terbasmin sea uno.

Suerte, kilómetros y estornudos!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2009, 12:48
Asunto: Re: Alergia y competir

El terbasmin no es un corticoide, es un agonista de los receptores adrenérgicos ?2 que se encuentran en el pulmón, ejerciendo una acción broncodilatadora, por tanto mejora la ventilación del pulmón y el intercambio de oxígeno.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2009, 14:32
Asunto: Re: Alergia y competir

lemond19 escribió:
El terbasmin no es un corticoide, es un agonista de los receptores adrenérgicos ?2 que se encuentran en el pulmón, ejerciendo una acción broncodilatadora, por tanto mejora la ventilación del pulmón y el intercambio de oxígeno.

Da positivo en un antidoping? Muerto habrá que andarse con cuidadín Triste

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos