Foros ›
Autor
Mensaxe
dabos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/12/08
0 Carreiras
96 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 19:20
Asunto: Pulsacions no exercicio

Hola, quería facer unha pregunta, ¿que pode pasar si se chega ao límite máximo de pulsacións facendo exercicio?

E que o domingo según o meu pulsómetro estaba preto de ese límite e aínda que non me fio moito da medición de ese día xa que o levaba mal colocado (resbaloume e case o levaba no estómago Avergoñado ) entroume a curiosidade...

Moitas gracias.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 19:49
Asunto: Re: Pulsacions no exercicio

Ola dabos

Direiche que iso e un mundo, eu no meu caso con 52 anos na carreira de Rabade, fisen una media de 185 e una maxima de 195.

O que tes que facer e una prova de esforzo e ahi daranche todos os parametros, porque a formula de idade menos un certo numero de pulsacions no e valida.

De todas formas xa che contestaran mais foreiros e veras que cada quen e un mundo.

un saudo
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 21:28
Asunto: Re: Pulsacions no exercicio

Ohh¡¡ Montxo me das una alegría, ya que a mi me pasa lo mismo tengo unos máximos muy pero muy elevados, y si es en competición más. Cada par de años voy al cardiólogo y me hago electro, prueba de esfuerzo y cuando cumplí los 40 me puso un holter y ecografía. hasta la fecha y pese a comentarle el tema me dice siempre que no haga mucho caso a la famosa fórmula, que cada persona y cada corazón es un mundo. Lo que si tienes que ver son las sensaciones que tienes, si vas bien y tu cuerpo está sano, no hay problema.
KarlosXoto

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/08
19 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2009, 23:18
Asunto: Re: Pulsacions no exercicio

Te envió los datos de mi carrera en Lugo Monumental para que te hagas una idea de mis pulsaciones . Un saludo .
Datos de la carrera : Corredores 1063 . Corredores categoría vet-HM 379 . Posición general 462 . Posición categoría vet-HM 189 . Pulsaciones max 184 med 170 . Tiempo 43,40 . Min Km 4,27 .
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2009, 13:13
Asunto: Re: Pulsacions no exercicio

Ola,

eu teño 25 anos, así que en teoría debería chegar ata preto das 200 pulsacións; sen embargo, o meu límite debe andar por arredor das 185, xa que o máximo que dei foron 184 indo ao límite facendo series de costas ou despois de moito entreno. As pulsacións son todo un mundo, dependendo das persoas, no meu caso, cando estou en forma, teño pulsacións moi baixas en repouso, entorno a 40-45, e logo tamén me tardan bastante en subir. O que importan son as sensacións que levas, se están afogado e apunto de petar é que alcanzaches o teu límite, se vas ben e pasaches o teu límite teórico, esquece ese límite.

Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos