Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 15:58
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Xa fun,xa me arrastrei e xa vin. Guiño
Mala Carreira a miña como era de esperar..................pésima diria eu. Triste Un quere correr como cando era mozo..........e nada,si non se entrena,está claro que non se pode andar,non. Indiferente
En resumen,posto 127 con un tempo de 35:52 a 4:21 o kilometro. Triste Pero bueno,eu intenteino. Guiño
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 16:47
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Pois eu fixen 37:11, a 4:30, e pesando 90 kgs non está nada mal.
Recordo que na de Santiago andiven a 5 min/km, polo que vou progresando.
A organización moi ben , un detalle o cacao quentiño, e o percorrido non era tan sinxelo como se decía.
Vémonos na vindeira, meus.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 17:59
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Enhorabuena al CarSantiago... Bailar Bailar

Al Patxín (el boss) que quedó de primero... Molón , a Laura que hizo lo mismo, y a Lento y Aficionado por esos podiums en sus respectivas categorías, de Gallego no digo nada... sólo que hizo un tiempazo. Guiño

Joba.... me cae la baba con vosotros. Molón Satisfecho
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 18:40
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Carreira bonita polo trazado, non e moi sufrida xa que ten subidas boas de levar con moi pouco desnivel, a malloria do trayecto llano, quizais o que si se pode achacar e que o ser de 8km non se puxera un avituallamento, que habia de haber xente que o necesitara. Pero sin dubida o mais impresionante e que nada mais entrar na meta chega un mensaxe o mobil de championchip norte onde xe che sae o posto da xeral, por categoria, tempo de carreira e media por km., unha autentica gozada. Moi bo ambiente e bastantes populares, onde quizas botaronse algo en falta as nosas máquinas do populacho galego, ejemplo: Pedro Nimo, Lolo Penas, Fafa de la Fuente, Elias Dominguez, Marta Fernandez, Mº Jesus Gestido, etc.. Meu tempo 3'43" o km.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 18:41
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Erdon tiven un lapsus de escritura non e Fafa de la Fuente, sinon que e Rafa de la Fuente.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 19:37
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Boas,

A min o trazado da carreira tamén me pareceu correcto, aínda que a última costa antes de entrar de novo en Boiro (km. 7.5 aprox) pareceume o mesmo Angliru.

Polo demáis unha boa organización e como apuntaba Brasillas un detalle o SMS co teu tempo ó chegar a liña de meta.

Saúdos!
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 23:12
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Bonita carrera la de Boiro , sin forzar , disfrutando.
Lo postivo: Conocer en persona a Kurty , Aficionado , ver a mi colega nacho_1600 y comerme unas necoras en la I. de Aurousa con mi gente.
Lo negativo: Nada , un dia para recordar , un 10 para hoy.
Saludos.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 8:22
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Eu xa voltei a correr,disfrutei coma un neno con zapatos novos,33´44´´,a 4:05,ainda non mo creo despois de tres meses practicamente parado,e por si fora pouco a compañeira do CLUB AT. BERTAMIRANS,Laura gañou a proba en mulleres,con respeto a carreira moi ben en todolos sentidos,incluso habia mais xente da que esperaba,pois todos falaban de Lugo;por outro lado non creo que necesitaramos avituallamento,hai que ter en conta que co frio que habia,un trago de auga a media carreira podia ser fatal,pois estaria fria,en fin,vexo que foi un exito en xeral e iso e o que queremos os que nos gusta disfrutar e ao mesmo tempo sufrir con este deporte,vemonos na proxima.sau2
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 10:04
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Impecable a carreira de onte, ou polo menos dende o meu punto de vista, eu non botei en falta avituallamento durante a proba, non sei outra xente...
Darlle ánimos a Lestrove (ao que vín un pouco depre... Triste ), xa virán tempos millores home Guiño Moi feliz
Saudiños.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 10:36
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Gracias Barbanzon polos ánimos. Moi feliz
A verdade que anque queira disimulalo,si estou bastante baixo de forma física,de moral e de gañas. Triste Pero bueno,xa viran tempos mellores. Indiferente
A organización moi ben...........clasificacións o instante,camiseta moi chula,e un chocolate quentiño moi apetitoso. Guiño
Enoraboa pois pola soberbia Carreira que conseguíchedes organizar en Boiro. Satisfecho
mino_a

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 13:12
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Antes de nada NORABOA a organización, cando as cosuas se fan ben.. que menos que comentalo.. Saida puntual, persoal en todos os cruces, perfectamente delimitada.. camiseta, bebida, chocolate, sorteos.. en fin que mais podemos pedir..

sau2 e bo nadal

mino_a

CAB
fonsoster

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 13:18
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Hola a tod@s!
A carreira moi ben organizada, lastima que me confundin e pensaba que a saida era as 12 e e realidad foi as 11...deume tempo de sair do coche naaa mais chegar a boiro, deixarlle as chaves a un colega q veu conmijo, coller o chip que afortunadamente xa me collera un colega antes e ala! a correr!!!,jajajaja, co dorsal na man, o movil noutra...para mais inri se me desata un cordon da zapa no primer km....naaa, logo procurando non tropezar con ningun meniño....ao final tomeino con filosofia e como un entreno "raro", obxectivo chegar a meta, o tempo xa era o de menos...4.30 o km...pa todo o que me pasou....camiseta chula ao chegar, chocolate quentiño....moi ben, o ano que ben dende logo non faltarei a esta proba pero xa hora e media antes estarei....
Animovos a todos a correr a carreira solidaria da Toxa o 28 de decembro que se celebra no meu pobo.
Saudos
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 13:44
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Unha carreira moi bonita e moi ben organizada, o meu tempo 36.06, a 4.23 o km, creo que fun un pouquiño máis lento do que pensaba, deben de ser as vacacións. Vémonos na Toxa.
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 18:26
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Me sumo a las felicitaciones a la organización. Todo transcurrió como la seda, hizo buen tiempo, saludamos a algunos foreros y otros amigos (enhorabuena Aficionado, estás hecho un chaval) y para remate mi mujer quedó tercera de la general (y primera de su categoría), corriendo a 4'34'' que no está mal. Eso sí, yo puse mi granito de arena haciendo de liebre y claro, al ir más relajado el circuito no me pareció tan duro como el año pasado. De todas formas, aunque el recorrido está muy bien, sigo pensando que no es una carrera "llana".
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 18:47
Asunto: Re: IV Carreira Popular Mar de Boiro

Unha carreira, que ó meu parecer, cada ano está mellor organizada.
Saudei a uns cantos foreiros, coñecín a Linkinpark (encantado) quentando e coincidín con él nunha parte da carreira.
Respecto a miña carreira, moi ben de sensacións, dosifiqueime e fun de menos a máis (dende o Km. 3 non me adiantou ninguén) e fun collendo algúns corredores nos últimos Kms.
Rebaixei a miña marca en 30" nesta prova saindome a 3'48" o Km. Agora non vou facer nada ata a S. Silvestre de Noia. Na que retomarei os entrenos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos