Foros ›
Autor
Mensaxe
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 16:38
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

caracol escribió:
Un saludo especial para ojordo, al que animé cuando iba a toda leche por la ronda, estás echo un toro chaval, eres mi ídolo. Y no va de cachondeo, lo digo completamente en serio. Hay actidutes que a mi me motivan mucho, y la tuya es la que mas. Ojalá hubiera muchos como tu en cada carrera.

Amigo, espero que lo del toro sea por el cuerpo y no por los cuernos...jejejejeje Satisfecho y de idolo nada, tu que me ves con buenos ojos.... Guiño
Mi "carrera" pues se puede ver desde varios puntos de vista como hacen los politicos:
El Gobierno diria: Fin de semana brillante y como guinda al pastel finalizada con una buena carrera de 10 km,Objetivo alcanzado con creces, pues, se pretendia llegar entre los primeros 1498 y se llego en la posicion 1063. Progresa adecuadamente.

La Oposicion:
Se nota la improvisacion, en tan solo una semana de entrenos es logico que no se produzcan milagros y el resultado es mas que descriptivo : ULTIMO.

Pero, yo lo veo asi:

me lo pase genial, carrera muy bonita y el clima (por lo menos para mi) ideal. Si comparo con otras carreras de aproximadamentre la misma distancia,pues, no es nada alentador,pero, con tan solo una semana de entreno y muchos mas kilos de los que quisiera tener encima, pero, como me dijo un colega, " Ya sabes lo que tienes que hacer".
Contento de ver a Piti buscando desesperadamente a Nopudoser(por cierto pudo ser o no?) a Keniatablanco y familia, al "quejicas" Banderas, TartarugoChimpin (creo) Pensando y la alegria de saber aunque no lo vi de la vuelta a los ruedos de Jotaeme.

Ahora os espera a todos en la I PACHANGA CORRE A TU RITMO en Coruña el proximo 27-12-08 en la Torre de Hercules con la idea de pasarlo bien.

ANIMOOOOOO

PD Wottle al final aparecieron? pudistes correr?

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/


Última edición por ojordo o Lun, 22 Dec 2008, 23:43; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 20:52
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Como máis vale tarde que nunca, ahí vai a miña crónica. Cheguei a Lugo o sábado para pasar un fin de semana de relax coa muller e sin os fillos. Levo dende a San Martiño con serios problemas nos xemelgos que me tiran das plantas dos pes e non fixen máis que un entreno de 7 kms. o martes pasado en todo ese tempo, así que onte conformábame con non ter moitas dores e chegar sen coxear á meta.

A mañan da carreira estiven no hotel estirando dende as 11:00 ás 11:30 todo canto puiden e logo fun con calmiña ata a Praza Maior (a menos de 200 metros do hotel) para non forzar a máquina... todo entre panos, como vedes. Estirei ainda un pouco máis e quentei moi pouco... dúas ou tres voltas ó parque da mesma praza... xa quentaría nos primeiros dous kilómetros... porque en torno ao 4 era onde me empezaban as molestias nos entrenos.

Antes de sair atopo a Ojordo e saudo a Tartarugo e Chimpin, e comento que con rematar xa me dou por satisfeito... e lles conto por enriba as miñas doenzas. Como sempre Ojordo se mete comigo decindo que é o momento das queixas natural en toda carreira... no meu caso tiña moita base... sinto decilo.

De súpeto a xente se move. Son as 12 e os nervios traizoan a máis de un, supoño. En poucos instantes comeza a carreira aló por diante... e eu penso que ainda tardo en pasar polo arco de saída un par de minutos pois estabamos atrás de todo.

Deseguida perdo de vista a calquera coñecido e decido comezar a un ritmo máis lento do que acostumo para evitar no máximo a sobrecarga nos xemelgos e a consecuente dor na planta do pé. Vou tirando en torno a 5'15'' e vexo que non teño problema. A primeira volta á Ronda da Muralla me sorprende sen molestias e decido apurar algo máis na segunda. Sigo sin ver caras coñecidas, pero é normal, xa que non vou no meu grupo normal de ritmo... e durante un bó rato adianto alguns grupiños que deberon sair mellor colocados ca min pero en peor estado físico. Remato a segunda volta e alucino co feito de apenas notar sobrecarga... claro, ao ritmo de pachanga que fun non é de estranar.

Subida á muralla... e a falta de entreno se nota. Abafo nas costas que hai no primeiro tramo pero aguanto malamente. De súpeto vexo a Caracol que está a facer fotos... seica me pillou de lado... non me estraña... andaba a perseguir aos do seu equipo Mr. Green e cando comenza a baixada pola banda do río da muralla me emociono pensando que non teño molestias (dende logo pagou a pena estirar durante media hora) despois de máis de 9 kms. Remato a muralla (segundo ChampionChip en 11:43) e afronto os derradeiros metros... e ainda me quedan folgos (porque o certo é que fixen un percorrido turístico collonudo a Lugo) para adiantar nos derradeiros 50 metros a cinco ou seis corredores... por aquilo de dar espectáculo Mr. Green

Na cola para recoller camiseta, auga e iogur xa empezan a tensarseme os xemelgos e a doer a planta do pe... menos mal que agardaron a incordiar en frío. Recollo todo e fora da carpa atopa a Jotaeme que estaba contento co resultado... eu tamén... conseguin rematar sen dor... e con iso dou por ben feita a carreira... para outro ano será doado mellorar a marca deste Mr. Green Mr. Green

Unha gozada correr a carón e por enriba dun monumento de 2000 anos de antiguidade ainda que só houberan 0º de temperatura nalguns puntos do percorrido... algo, por outra banda, absolutamente previsible co tempo que estabamos a ter últimamente. Silbar
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 21:58
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Hola amìgos, la mìa no es tan interesante despuès de leer la de todos ustedes, què campeones que hay aquì...por Dios!!
Un placer conocer a parte de èste gran foro, y sobretodo a un colega mùsico còmo yo, mincha, ya correremos alguna soplando los instrumentos maestro!!! Silbar
lamento nuevamente no coincidìr con el monstruo de JEFFXAVI, màster, todo vuelve
Lo mìo fuè asistìr un poco indecìso ya que arrastraba unos dolores en gemelo de pierna izq en fìn, (fuì a sumar puntìllos para el equipazo que tenemos Bailar ) a pesar de todo iba bastante bien hasta el sexto km, ahì me empezò a molestar Muro , en el 7 màs fuerte Confuso y de ahì fuì aflojando para terminar en un neto creo de 42:29, casi un minuto màs que el año pasado, pienso que podrìa haber rondado los 41 y pico, mala suerte, en la pròxima.
Perdì a JM, anduvìmos por ahì con Albert y no me encontrè con josequint.
Gusto conocer a Rafìta, Beauvis, Bekele, upss, los demàs no me acuerdo sorry Avergoñado
Un abrazo a tod@s

www.myspace.com/mrdixiejazzband
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 22:30
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

mrdixie escribió:
lamento nuevamente no coincidìr con el monstruo de JEFFXAVI, màster, todo vuelve
Un abrazo a tod@s


Razz jeje....estuvimos hablando en la llegada junto con yonathan26, poeta, rafita, etc...: yo era el chico de camiseta negra ajustada Mizuno (toma publi gratis !! Mr. Green ), mallas cortas negro-amarillas y zapas rojas Saucony ... Disculpa no haberme presentado

www.jeffxavi.blogspot.com
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 23:37
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Ó final SIPUSOSER!!

Cheguei a lugo xustiño de tempo! Vou á cafetería onde tiña que estar o dorsal e ooohhh sorpresa!! a do bar non sabía nada Abraiado Abraiado
Acercome ata o lugar da quedada pero xa era moi tarde! e volvo á cafeteria
( serviume de quecemento) .
O chegar as dúas amigas que me acompañaron xa tiñan o dorsal e o chip. Milagros??? non... PITI que a última hora aínda estaba buscando a este humilde corredor! :=D> :=D>
E xusto entre que me sento a por o chip na zapatilla sae PITI escopeteada do baño e quedeime sen poder darlle as gracias!! GRACIAS PITI!!

Co meu dorsal recen estreado esprinto cara á saída e xusto chego cando faltan tres minutos. NUNCA MAÍS este estrés!!

A carreira pois como sempre, ó tran-tran e a dalo todo, que visto o visto non é moito, hai que entrenar Enfadado

ó final obxectivo cumprido ( sub 48) e fixen 46:18, doume cun canto nos dentes e pícome comigo mesmo para rebaixar a marca en Xinzo e para chegar con tempo ós sitios Avergoñado
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2008, 23:41
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Bueno, como máis vale tarde que nunca, aí mando unha pequena crónica da miña carreira. O día empezou ben (frío de carallo, pero ben) coñecendo e falando cuns cantos foreiros. Seguro que me faltan moitos, pero a miña cabeciña da para pouco jeje: rafita e bekele (ese equipazooo!) POETA (o noso "celestino" para formar o equipo dos novatos,como ben dixo jeje), jeffxavi, mincha,beauvais,mrdixie...mimadriña, moitos,moitos (perdón polos que me faltaaan Avergoñado ). Despois dunhas agradables conversas e fotos..a correr a cambiarse ,quentar un pouquiño e á saída. A verdade é que os 5 primeiros km atopeime bastante ben, pero a raíz do 5 empecei a sentir que me sobraba roupa, incluso pensei en tirar os guantes debaixo dalgún coche aparcado e con sorte...recuperalos despois) Pero non o fixen, e as dúas camisetas e máis os guantes fixeron que me estivera a cocer. Supoño que iso influiría moito no meu baixón, aínda que non quero buscar excusas. Ao final...57:55 polo meu crono, pero con sensacións de que podo baixar maís ese tempo. Xa se verá o que fago no próximo 10 mil, pero espero ir mellor.

Un saúdo!!
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 0:11
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Ladrillazo: Madrugon e conduccion dificultosa Muerto por culpa da néboa (especialmente na zona de Ribadavia) pero chegada sen consecuencias a Lugo (só algo mais tarde do previsto). Primeira boa nova.......moita mais "calor" Ríndose que o ano pasado ......ainda que so habia 0º o ano pasado á mesma hora (sobre as 10 e pouco) habia -5º . Indo para a recollida do dorsal xa saudei os máquinas de Jeffxavi e Yonathan26 e sen cola algunha fixenme co meu number. Logo tivemos foto-kedada o lado do Sr. Pelúdez e alí coñecín a novos foreiros como Mincha (xa te coñecia de vista por outras actividades tuas), Beauvis, Repanocha, Arzuán (gracias polas indicacións para a kedada), Caracol e Caracolita, Fandi, aparte doutros vellos coñecidos como Jotaeme, Poeta , MrDixie ou Joseluisquintelajulian, entre outros....(logo na saída saudamos a un queixoso Banderas Demo sorrindo e a Ojordo).

Logo d ir o coche a cambiarse e quentar un pouquiño o solete (a sombra ainda ia frio Muerto ) as 12 con puntualidade (aproveito para felicitar a organización....en xeral todo ok....seguide asi Sorriso ) saimos e durante un par de km son capaz de seguir o meu compañeiro de PRG Chimpin a unha distancia constante duns 30-40 mts pero pouco a pouco vouno perdendo de vista e centrome no meu obxectivo habitual (rematar a carreira o mais dignamente posible dentro das miñas capacidades) e a verdade que podo estar contento......antes de subir a muralla levaba 7" menos que o ano pasado ainda que este ano se me fixo mais dura a volta por arriba Muro (estiven a punto de parar e andar especialmente na primeira costa pero polos meus eggs que non o fixen Satisfecho ) e acabei perdendo uns 40" con respecto o tempo do 2007 ( finalmente posto 1039 con 59' 26" dende o paso polo arco de meta). Por iso estou especialmente contento....por fin os tempos das carreiras, ainda que siguen sendo lamentables Avergoñado , se van achegando os do ano pasado nas carreiras que repito , asi que se me sigo esforzando pronto empezarei a melloralos un pouco. Na meta despois de recoller avituallamento e agasallo pequena mini-reunion PRG+Fandi e camiño de volta a casa mais tranquilo (sen néboa) e satisfeito polo rendimento.

PD: Para os foreiros de Lugo .....poderiades escribir no foro os gañadores das zapatillas Joma que saian hoxe publicados en "El Progreso", ou polo menos os dorsais......xa que por aqui non é doado atopar ese xornal e na edición dixital non ven por ningures. Gracias por anticipado e felices festas para todos os foreiros Angel Angel Angel

Se eu puiden, ti tamén...
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 0:55
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Eu estou encantado polo evento en si. Por ver os meus amigos do PRG, e ver o ambiente da carreira, q era o meu debut cronometrado. E todo o importante foi moi satisfactorio, cun ambiente moi bo, unha carreira bonita, e novas caras de xente tamen agradables.
Asi que moitas gracias a todos por facer todo sexa tan agradable, e en especial a caracol por recollernos os dorsais, asi que moitas gracias e felicidades a caracolita.
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 1:13
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Definitivamente creo que me estoy haciendo mayor... Ayer mirando mis nuevas y relucientes zapas me doy cuenta que algo extraño está unido a ellas..., pues sí, el chip!!!!!!!!!! Si en la media de Neda me olvidé de ponerlo, en la de Lugo me olvidé de quitarlo Muro y devolverlo Avergoñado . Aunque les he envíado un correo a los de Championchip, si alguien sabe como hay que hacer para devolverlo le estaré eternamente agradecido .
Ay ay ay, esta cabecita...

Un saludo.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 1:50
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

JEFFXAVI escribió:
:P jeje....estuvimos hablando en la llegada junto con yonathan26, poeta, rafita, etc...: yo era el chico de camiseta negra ajustada Mizuno (toma publi gratis !! Mr. Green ), mallas cortas negro-amarillas y zapas rojas Saucony ... Disculpa no haberme presentado
No te digo que soy de terror Avergonzado , ya ya, estuvìmos hablando antes y despuès en la carrera de la escusa tambièn, perdòn tu Muro JEFFXAVI
Un saludo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 10:58
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Hola:


¿¿¿ Otra vez el chip, Repanocha ??? Sorriso :-) Sorriso
Eres increíble. Creo que los de ChampionChip van a decidir que, a partir de ahora, te tomarán el tiempo a mano...

¡¡Saludos!!

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 12:40
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

JEFFXAVI escribió:
mrdixie escribió:
lamento nuevamente no coincidìr con el monstruo de JEFFXAVI, màster, todo vuelve
Un abrazo a tod@s


Razz jeje....estuvimos hablando en la llegada junto con yonathan26, poeta, rafita, etc...: yo era el chico de camiseta negra ajustada Mizuno (toma publi gratis !! Mr. Green ), mallas cortas negro-amarillas y zapas rojas Saucony ... Disculpa no haberme presentado

Así que tí es o que pegou un sprint como si te perseguira o demo Abraiado para entrar en meta. Jo tío! ese sí é un bo final, e non o do Bekele ese.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 13:08
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

craig escribió:


Así que tí es o que pegou un sprint como si te perseguira o demo Abraiado para entrar en meta. Jo tío! ese sí é un bo final, e non o do Bekele ese.

Home, pois a bo fé que si.De feito non sei que caraio vai un velocista coma mín correndo probas largas de ruta. Paseite logo en recta???

www.jeffxavi.blogspot.com
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 13:32
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

JEFFXAVI escribió:
craig escribió:


Así que tí es o que pegou un sprint como si te perseguira o demo Abraiado para entrar en meta. Jo tío! ese sí é un bo final, e non o do Bekele ese.

Home, pois a bo fé que si.De feito non sei que caraio vai un velocista coma mín correndo probas largas de ruta. Paseite logo en recta???

Pois sí, pasáchesme ben pasao. A verdade é que estivémonos pasando toda a carreira jejejeje

Lembro que na rúa Anxo López Pérez (a que sube cara a Ronda da Muralla), na primeira volta, dixécheslle a un rapaz que vestía de azul (algún foreiro tal vez) que tirara para adiante. Así que, xa es, fomos toda a carreira pasándonos e repasándonos (uy!, esto último quedoume un pouco.... Avergoñado ).
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 13:36
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Disfrute mucho como espectador en la carrera. La verdad es que es otra sensacion distinta pero no la cambio por poder correrla para el año que viene.
En el apartado de fotos y videos hay colgadas unas fotos que tome de la carrera.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos