Foros ›
¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
miguel1985

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/04/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
Vigo/Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 16:11
Asunto: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

Abro este post para que los que quieran, indiquen cuánto tiempo a la semana entrenan y qué marcas tienen, y así poder tener todos una referencia.


Miguel1985
22 años (1985). Voy a correr, tres días a la semana, y suelo correr desde 45 minutos a ritmo rápido, hasta una hora y media a ritmo más suave. Durante el curso juego al fútbol y entreno un par de días a la semana, así que a veces sólo voy a correr uno o dos días, y también voy al gimnasio a hacer ejercicios de musculación 4 días a la semana. Con 18 y 19 años, corría 5 días a la semana, pero tuve que dejarlo por molestias en la rodilla. Ahora llevo corriendo desde abril del 2008, y las mejores marcas que he logrado son:
1h:45 media maratón (vilagarcia)
37:22 8400m (Sta. Cruz de Ribadeo)
26:31 6300m (Boimorto)
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 16:25
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

40 tacos nuns días

4 a 5 dias á semana. Un de series e outro largo (de 90 a 120´) e o resto de dias 65-70´ a ritmos entre 4:40-5 dependendo da carga.

Mellores en 2008:
10Km 37´54"
Media Maratón: 1:24´
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 16:35
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

A edad de Jim Morrison (33).
Adestro todo o que as lesiós me permiten, pero xeralmente 3 días a semana + competición.
Alterno día de rodaxe (1h) con día de series (cambios de ritmo de 30" a 2´ou series de 400/1000m).
Gimnasio fago 2 días a semana: pesas para fortalecer a miña dañada rótula e os tibiales, peroneos, sóleo...etc...combinando con abdominais.
Das sentadillas paso, fanme coller demasiada masa muscular nas pernas.

www.jeffxavi.blogspot.com
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 16:41
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

¿Los días de gimnasio pueden ser los mismos que los días de rodaje o se debe separar una cosa de otra? Confuso


miguel1985

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/04/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
Vigo/Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 19:44
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

Tendré que empezar a hacer series, es algo que nunca hago, sólo una vez que fui a la pista de atletismo. Exactamente, que se ganas con las series?

EDIT: (fuente: sportlife.es)
10. Las series y repeticiones son fundamentales para mejorar la potencia aeróbica y por tanto para seguir mejorando las marcas personales. Se deben realizar a ritmo de competición. Permiten que el organismo se acostumbre a reciclar el lactato. Debido a la mayor demanda de oxígeno, la eficacia cardiovascular aumenta, se agranda el corazón y se mejora la perfusión sanguínea muscular.

11. Antes de empezar a hacer series debes llevar corriendo al menos 6 meses 3 ó 4 días por semana para que los músculos estén preparados para un trabajo intenso y evitar lesiones. Nunca hacer más de un día de series a la semana. Ni el día anterior ni el posterior deberías hacer un rodaje largo (más de 70-80').

12. Las series la podríamos dividir en tres tipos. Las series largas tienen más de 2.000 metros, se hacen a tu ritmo de competición y mejorar tu sistema cardiovascular. Las series series medias (entre 600 y 2.000) acostumbran al cuerpo a reciclar el lactato y 'agrandan' el corazón y se hacen más rápido que el ritmo de competición (por ejemplo, un corredor que compitan a 4'30' los 10 km haría repeticiones de 1.000 entre 4'15'' y 4'). Por último, las series cortas, que tienen menos de 500 m y se hacen casi a tope para mejorar la velocidad y la capacidad anaeróbica.

13. La recuperación en las series es muy importante. En las largas debe ser minuto y medio al trote, en las medias 1' y en las cortas 45''.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 21:11
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

Miguel1985 vexo que tes de ubicacion tamen santiago de compostela
Animate un dia a ir co carsantiago pola alameda e aseguroche que melloraras algo ou moito como no meu caso

Teño 25 anos e solo adestrar cando poido unhas semanas 2 , 3 e outras ningunha pero se collo racha ata 4 dias seguidos e mais que marcas guiome por ir a un ritmo prederterminado logrei ir cerca dos 3:30 pero agora rondo os 4 o km que esta moi ben

You´ll never run alone
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2008, 21:14
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

khene escribió:
¿Los días de gimnasio pueden ser los mismos que los días de rodaje o se debe separar una cosa de otra? Confuso

Eu os 2 días de gym atízolle os días que non adestro correndo!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 4:40
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

Pois eu adestro un pouco en función dos obxetivos que me marque, así ´e máis fácil estar motivado para o adestramento. Por exemplo, agora que preparo a media de pontevedra e despois de un mes facendo volumen ( moito kilómetro e progresivos) estou na etapa de forza precompetición pra coller velocidade, esta semana e a pasada tamén, este foi o meu adestramento:
Lunes: 20´ de trote e 3x4x100mts en costa.
Martes: 60´ de carreira, os primeiros 30´ a ritmo suave (4´30´´) e os seguintes 30 máis rápido (por debaixo de 4´).
Mércores:30´ de trote e ximnasio (abdominais, abductores, isquios, multicadera, xemelgos, pectorais e lumbares).
Xoves: 20´+ 4x1000 a 3´15´´-3´20´´.
Venres: 30´+ ximnasio.
Sábado: descanso,descanso,descanso,descanso,...
Domingo: Competición ou 8000mts a 3´45´´.

E esta semana este foi o meu plan, a próxima vai cambiar, creo que vai ser un pouco máis durillo e voltando a incrementar un pouquiño os kilómetros.
Decir que rebenta un pouco, especialmente porque debido a carga do ximnasio e teño as patas pesadas e duras que da medo velas!!!
Ala darlle duro!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 7:39
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

pois eu adestro 3 ou 4 dias a semana depende da epoca e das ganas , normalmente fago un día de series cortas - un dia de rodaxe - un dia de series longas e o sabado ou domingo fago bici de carretera uo monte.
agora deuseme por ir a piscina cun colega que foi monitor de natación por que teño o reto de facer un triatlon popular Confuso e creo que nestes momentos, na natación faría 100m e rezaría para que ainda seguise facendo pe Rezar asi que nada a currar.... e iso, non equezades que tendo retos sempre temos motivacións para seguir machacandonos. Un saudo amigos
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 8:31
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

Eu fago 3 días de carreira á semana:
-Un día de series: entre 200 e 1.000 m. Moi de vez en cando algunha de 2.000 se preparo algunha media maratón.
-Un día de rodaxe: sobre 1 hora, con 25 o 30 minutos a ritmo vivo.
-Un día de rodaxe longo: hora e media a ritmo progresivo, empezando moi suave.

Veñen sendo unhos 45 km á semana.

Ademais completo con 3 días de piscina (entre 2000 e 2500 m) a diferentes ritmos (en función do tráfico que haxa).

As miñas "PB":
5.000: 17:51
10.000: 38:17
Media Maratón: 1:31:30
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 8:37
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

pois eu cando fago series de un quilometro descanso a ritmo de trote outro quilometro, que se non chego afogado a seguinte serie.

a mellor marca nos 10milforon 45 minutos en ourense, pero espero batila este ano en coruña.

debuto na media maraton de pontevedra, en donde espero baixar de 1 hora 50 minutos, e na maraton de donosti que espero non pasar moito das catro horas
ivinho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/09/08
0 Carreiras
7 Mensaxes
orense/ a coruña/ escairón
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 8:44
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

a mi me gusta correr pero no entreno casi nunca. me encantaría correr to los días pero no tengo muxo tiempo poke estoy estudando caminos y me deja poko. normalmente corro 1 día a la semana. jugé a futbol ata bachiller pero luego lo deje. fui al gimnasio ete año 4 dias a la semana pero desde mayo no volvi por epoca de examenes y por verano. soy de orense y etoy en coruña etudiando. tengo 21 anos . llevo sin correr 3 meses por tendinitis cronica rotuliana k no me acaba de curar. me gustan to los deportes, pero practicarlos solo como correr es aburrido y me gustaria conocer gente pa practicar deporte y si son de edad parecida a mi mejor per da igual. hoy por la tarde voy a correr por elviña k
etoy en coruña poke ayer akabe examenes.
mi sueño es hacer algun dia primero 1 triatlon( me encanta la bici y correr pero ando flojo en el agua), luego ironman, maraton des sables, transgrancanaria... me encantaria hacer 1 prueba combinada k se hace en equipo y tiene ata escalada, rápidos...
a mis mejores marcas( poke aun sin entrenar voy cuando puedo a carreras populares), san martiño( 39 y pico)
a merca( 9 km- 34:09) san cibrao das viñas ( 8 km- 30:39)
1 maraton do miño( 3h 55 min)
weno, espero no aburriros con todo esto....
1 abrazoa todos!!! ctxtar Moi feliz Moi feliz
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 8:57
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

Pues yo entreno 6 días a la semana y descanso el domingo. Doblo 3 días a la semana y meto series, fartlek, y tiradas largas de 1h:30 a 2h.
Descanso un mes al año.
Mis tiempos son:
MM: 1h:55m
Maratón: 4h:35m.
10K: 55m.
portelano

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/07
0 Carreiras
3 Mensaxes
La portela
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 10:44
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

yo hago 4 o 5 dias :

1- 50 minutos a 4:30 acabando en 4:15

2- 40-minutos a 4:10-3:50

3- series=25`min trote suave+(4x1000/2000 5 min descanso) o(7X200/500 2 min descanso)

4- 1 h 10´/25´ a 5:30 6:00

5- 25 'bici estatica/eliptica +pesas

MArcas

milla=5:20
10000=39
mmar=1:33
6000=22:00
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2008, 12:04
Asunto: Re: ¿Cuánto tiempo entrenais y qué marcas conseguís?

sampedro escribió:
Pues yo entreno 6 días a la semana y descanso el domingo. Doblo 3 días a la semana y meto series, fartlek, y tiradas largas de 1h:30 a 2h.
Descanso un mes al año.
Mis tiempos son:
MM: 1h:55m
Maratón: 4h:35m.
10K: 55m.

¿Y despues cumples con tu señora ? Demo sorrindo

¡¡¡La virgen, que marcazas!!!! como se nota que entrenas con Cecebre... Mr. Green

¿Que es más importante el viaje o la llegada?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos