Foros ›
IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2008, 21:38
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

A estas horas seguro que terminou a Nocturna de Xinzo e seguro que xa estarán dando a entrega dos premios. A ver quen é o primeiro en poñer a crónica da carreira .

Saúdos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2008, 22:02
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

quen vai ser o primeiro!!!!o "gran jeffxavi"...jejeje

A crónica resumese en : que ricas as cerveciñas postcarreira e que rapazas mais fermosas hai na Limia....jaja

Non, vai : A min a carreira pareceume rápida se estás en forma.Pra min, cos meus dous pes "tocados", conformarme con andar a 4.00.

Os que se sairon foron celanova, etuxia , konde, linneo, etc.....menudos tempazos!!!

Agora xeo, que maña toca correr en Porriño

Saúdos amigos

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2008, 22:21
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Por cierto, que para continuar con mi "die fatalis", perdí eL POLAR RS610SXI en las duchas.Si alguién del foro lo ha encontrado allí, o sabe de algún corredor que lo recojiese.....Ya sabeis, graciñas

www.jeffxavi.blogspot.com
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2008, 23:03
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Eu fun as duchas dunha casa e acabo de chegar, andiven a 3:59 e baixei de 4 por 1ª vez este ano, só teño que deixar o traballo e empezar a darlle...
Bon, da carreira saín no final de todo, creo que se saiu 1 minutejo antes das 21:30, e o 1º km fatal, non ía... Fun collendo o ritmo e empecei a baixar de 4 a partir do 3º km (non mo cría), claro que ao final paguéino... tardei a ost.. en recuperar.
Todo ben, contento, Jeffxavi cuídate que sempre andas tocao, e a Etuxia noraboa, claro que non sei onde ías, nunca te vexo na carreira...
Polo meu fore 25:20 e 6,37 km, os 2 últimos km ben por baixo de 4.
Bonita e rápida carreira, boa para coller velocidade.
Noraboa á orghanizaçao, marchei á ducha antes dos trofeos que estaba empapao, moita calor tamén...

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2008, 10:48
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Bueno pois antes de nada felicitar os organizadores e colaboradores desta proba, para min tan especial, xa que e das poucas que hai totalmente llanas (alomenos que eu coñeza).

Logo agradecerlle a Jeffxavi que me chamara e me sacase do meu erro, xa que pensaba que a carreira era mais tarde…a etuxia que nos apartase os dorsais, e os coñecidos que animaban entre as estreitas ruas.

Para variar cheguei co tempo xusto, 5min de quentamento e unhas progres. Visita de última hora o “señor roca” e plash a dar o callo. Nos primeiros intres non forcéi moito xa que non tiña moi boas sensacións (sentia as pernas e o corpo en xeral medio adormecido, sen moita chispa) xa oio a Jeffxavi: como vas!!! risas e eu respondolle fala menos e cooorre jeje. Continuo a miña marcha deixando atrás algunha xente ata que dou con Antonio Folgoso, e dedícome a manterme a duras penas tras el, xa que para as miñas expectativas e mais que suficiente. Logo acelera e topamos cun grupito dous veteranos (que parece que levan nitro nas zapatillas) etuxia e algún mais que non coñezo. Manteñome tras eles ata que falta kilometro e pouco para o final, ahí adiantos sin saber moi ben se podería sequera chegar canda eles. Para sorpresa de min mesmo sinto como as pisadas que tanto me agobian van quedando atrás, o esforzo e considerable, inda quedaba unha boa distancia (non era tal, pero sabedes que cando se vai cerca do límite ata 100 metros se poden facer eternos). Xa sinto a xente na meta, so un ultimo esforzo e todo estaría rematado, cambio o ritmo e esprinto. Dobro a última esquina e xa está. Etuxia entra moi preto, que ben aguantou, que espiritu de loitador, non se rendiu e recortoume case toda a ventaxa que lle sacara no killometro anterior.
O final dime Jeffxavi que fumos a 3:45 o Km, non o creo. Por fin unha boa carreira.
Como colofón imos tormar unhas cerveciñas frescas(como decía o outro amigo eran caldeiros jeje).
Perdoade si e un toston. Saudos
Jeffxavi sinto o do polar, a ver si tes sorte e o atopou algunha alma caritativa que cho regrese.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2008, 14:23
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Saudos a todos, antes de nada darlle as gracias os organizadores da carreira de Xinzo e en especial a Presy, por deixarnos e repartir publicidade da carreira de Celanova; sobre a carreira decir que habia moi bo ambiente , a pesar de comenzar as 21,30 fixo bastante calor, foi moi rapida tal como se presume o ser por un terreo tan chairo e organización perfecta.
Tamén tiven a ocasión de coñecer a JEEFXAVI e outros foreros na carreira,perdonai por no quedar a tomar esas cervecillas, pero estabanme esperando nunha cea de eí as presas, pero en Celanova poderemos estar con mais calma e tomar esas cervezas que quedaron pendientes
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2008, 17:43
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Tenéis los resultados (sin tiempos) en la web del Ourense Academia Postal: www.ourenseatletismo.com

Saludos
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2008, 18:07
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Carreira moi ben organizada, rápida e ... quentiña. Vín a xente moi forte e con moi bó ritmo...
Correr en Xinzo é como correr na casa. Ducias de amigos, compañeiros nas rúas, nas prazas animando. A verdade é que tendes dúas carreiras ben parecidas, pero ben diferentes. Lembro agora as condicións - auga, vento e 0 graos en Xaneiro - e vemos como cambiaron as cousas. Parabéns, porque as costas e os repeitos son intrépidos e divertidos, non está mal que haxa unha prova chaira, onde a xente busca ritmo e próvase. Como dín por ahí.. na variedade está o gusto.
O dito, ata o 1º ou 2º domingo de Xaneiro.. no Pabellón dos Deportes onde tamén vos lucistes cos participantes: regalos, chocolate, ...
Este pato tuvo a tentación de se votar ao canal, .. pero se cadra mordíanme as rás.
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 11:47
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Pois nada, menudo fin de semana. A verdade que todo comenzou de maravilla o Sabado nesta carreira, 6.3 km en 23:01 na miña vida corrin tan rápido, pero isto quedou eclipsado onte a noite co nacemento da miña segunda filla. A verdade que non pudo sair millor todo.
Un saudo e moitas gracias, sobretodo a ti JEFFXAVI, que estás sempre atento a todo.
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 12:02
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Etuxia no te coñezo de moito, pero esta semana saimos a correr a pleno sol polo paseo de outariz-ribeiriño, coincidimos na nocturna de Xinzo e eres un loitador, sempre empuxando cara a diante. Alégrome moito de que saira todo ben, agora a desfruar da pitufiña que de seguro nus anos, co bo exemplo que lle darás, virá as carreiras. Un saudo e noraboa
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 12:58
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Saudos a todos, enhoraboa etuxia, tiveches un fin de semana redondo,pero o millor o nacemento da cativa, o dito enhoraboa.
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2008, 22:46
Asunto: Re: IV Carreira Nocturna de XINZO DE LIMIA (21/06/08)

Hola a todos.
Sinto non poder actualizar a clasificación cos tempos, pois ó día seguinte da carreira, viñemonos de campamento a Muiños, onde pasaremos unha semana enteira cos rapaces.
En canto teña un pouco de tempo, colgarei na web www.limiactiva.com os resultados cos tempos que me pasaron os xuices.

gracias a todos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos