Foros ›
Carrera do Corpus, Ourense (outros asuntos)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2008, 18:12
Asunto: Carrera do Corpus, Ourense (outros asuntos)

En principio o día 23 vaise a celebrar a carreira popular nocturna, encuadrada no calendario de actividades das Festas do Corpus da cidade das Burgas.

Haber se consego averiguar o percorrido, hora ,etc....

Postdata: esperemos que o alcalde e Sanchez Vidal non pillen unha pataleta das súas e o final un por outro a casa sen barrer, e quedamos sen carreiriña .. jejej

www.jeffxavi.blogspot.com
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2008, 10:25
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Donde hay informacion de esta carrera?????????? No tengo ni NPI(ni puta idea) jejejeje

"CORRER ES VIVIR"
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 12:26
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

JEFFXAVI escribió:



Es la edición ? Que yo recuerde en Ourense nunca hubo una carrera nocturna ni el las fiestas del Corpus ni en ninguna otra fiesta Pensando


Saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 13:19
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Northern escribió:
JEFFXAVI escribió:



Es la edición ? Que yo recuerde en Ourense nunca hubo una carrera nocturna ni el las fiestas del Corpus ni en ninguna otra fiesta Pensando


Saludos

Pues los que somos de la quinta del 74 recordamos bien haberse disputado varios añoss la carrera, pero no sabría decir si exactamente 7 ediciones previas

www.jeffxavi.blogspot.com
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 9:55
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Yo también recuerdo varias ediciones.
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 17:26
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Esta carrera popular nocturna de las fiestas de ourense, me parece una gran cita para todos. Es una prueba que segun el programa va a discurrir por el centro de la ciudad y va a ser la primera vez que un acontecimiento deportivo pase por Las Burgas. Me parece un gran acierto de la organización. Lo que hace falta es que en los periódicos de La Región y La Voz de Galicia aparezca esta información, para que lo separn todos los corredores. Tambien me parece una gran idea hacer participar a los Voluntarios en dicho evento, con un papel importante en la Organización de la prueba.
Nada mas. Espero que seamos muchos y felicidades Ourense.
maria

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 17:37
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Que foi o te tuvo a idea tan boa de ise cartel. E unha pasada.Esta proba ten boa pinta e penso que despois de moitos anos ya era hora de que viñera de novo. Notase que ai unha persoa nova na Federación de Ourense e a verdade persoas así fan falta.
Animo Jose Antonio Paz, esta pode ser tua.
O percorrido unha pasada, vai a ver un ambietazo.
TODOS A CORRER. SALUDOS OURENSE.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 19:09
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

maria escribió:
Que foi o te tuvo a idea tan boa de ise cartel. E unha pasada.Esta proba ten boa pinta e penso que despois de moitos anos ya era hora de que viñera de novo. Notase que ai unha persoa nova na Federación de Ourense e a verdade persoas así fan falta.
Animo Jose Antonio Paz, esta pode ser tua.
O percorrido unha pasada, vai a ver un ambietazo.
TODOS A CORRER. SALUDOS OURENSE.

Pazito, sáenche admiradoras!!! Razz Razz

Non vos equivoquedes correcolegas, os populares iremos a Celanova a disfrutar dunha noite entre amigos.Y os que soio buscan sair na foto, os que eu denomino "mercenarios do asfalto"....ben,ises todos sabemos queñes son.

O que se dea por aludido Silbar Silbar ..."Quen se pica allos come"

Aupa Celanova!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
maria

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 19:19
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

EU NON TEÑO NADA EN CONTRA DE CELANOVA, PERO OURENSE É UNHA CIDADE QUE EN CANTO A CARREIRAS SE REFIRE, TEN UNHA LONGA HISTORIA, E UNHA CARREIRA NOCTURNA ERA O QUE PRECISABA UNHA CIDADE COMA OURENSE, CHEA DE VIDA POLA NOITE, COMO CELANOVA QUE TAMÉN É UNHA VILA CON LUZ PROPIA.AS DÚAS PERTENCEMOS Á MESMA PROVINCIA. OS OURENSÁNS TEMOS QUE APIOAR INICIATIVAS COMA ESTA E DEBEN ENCHER DE ORGULLO A NOSA XENTE, E TAMÉN DEBE SER UN ORGULLO PARA NÓS CONTAR CON XENTE COMA OS ORGANIZADORES DESTA CARREIRA, QUE É A FEDERACIÓN GALEGA DE ATLETISMO, AINDA QUE NON SAIA NA FOTO, XA QUE NON QUEREN FIGURAR, E NON COBREN NADA POR ISTO, E QUE SE ESMERA EN CADA COUSA E CADA DETALLE PARA QUE NO MOMENTO SEXA UN ÉXITO PARA TODOS, E DISFRUTEMOS AO MÁXIMO.
¡¡¡ TODOS A CARREIRA NOCTURNA, E DISFRUTAR DE OURENSE!!!!!!
¡¡¡¡¡¡MÁXIMO ÉXITO PARA A ORGANIZACIÓN!!!!!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 19:23
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

maria escribió:
EU NON TEÑO NADA EN CONTRA DE CELANOVA, PERO OURENSE É UNHA CIDADE QUE EN CANTO A CARREIRAS SE REFIRE, TEN UNHA LONGA HISTORIA, E UNHA CARREIRA NOCTURNA ERA O QUE PRECISABA UNHA CIDADE COMA OURENSE, CHEA DE VIDA POLA NOITE, COMO CELANOVA QUE TAMÉN É UNHA VILA CON LUZ PROPIA.AS DÚAS PERTENCEMOS Á MESMA PROVINCIA. OS OURENSÁNS TEMOS QUE APIOAR INICIATIVAS COMA ESTA E DEBEN ENCHER DE ORGULLO A NOSA XENTE, E TAMÉN DEBE SER UN ORGULLO PARA NÓS CONTAR CON XENTE COMA OS ORGANIZADORES DESTA CARREIRA, QUE É A FEDERACIÓN GALEGA DE ATLETISMO, AINDA QUE NON SAIA NA FOTO, XA QUE NON QUEREN FIGURAR, E NON COBREN NADA POR ISTO, E QUE SE ESMERA EN CADA COUSA E CADA DETALLE PARA QUE NO MOMENTO SEXA UN ÉXITO PARA TODOS, E DISFRUTEMOS AO MÁXIMO.
¡¡¡ TODOS A CARREIRA NOCTURNA, E DISFRUTAR DE OURENSE!!!!!!
¡¡¡¡¡¡MÁXIMO ÉXITO PARA A ORGANIZACIÓN!!!!!!

Por cierto:una de las normas del foro, "Conditio sine qua", es:

"no escribir en mayusculas".....Gracias

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 19:25
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Eu tampouco taño nada encontra de Ourense, son "apolítico", e ogallá a xente que participe en ourense o pase ben.Mais, o branco é branco e o negro e negro.

www.jeffxavi.blogspot.com
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 19:41
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

María: pártome da risa co que dís!!!!

Ourense necesitaba una nocturna!!! jajaja. A ver si cando os corredores pasen por As Burgas xa botou a Policia Local ós jonkis y "mulleres da vida" que pululan por esa zona a esas horas.

A Federacion de Gallega,..., unha persoa nova na Federación de Ourense,... (alguén sabe quen é ese personaxe???) jajaja

María, tes una coña que da gusto contigo. Seguro que eres un de Celanova cachondeándose dos organizadores.

Agora resulta que a Federacion Galega que ignora e abusa do atletismo popular, que contraprograma cunha Popular en Ourense o día da de Celanova igual que cando puxo a Media de Vilagarcia na mesma data que Ferreirúa ven a ser a salvadora do atletismo popular.

Se facer unha popular con cartos do Concello é facer algo polo atletismo que deus nos colla confesados... manda narices ...

O Corre con Nós de Lugo naceu sen apoyo Federativo.

A Federacion que se adique a outras cousas e non a joder carreiras que se fan con moito esforzo e ilusión.

IMOS A CELANOVA!!!
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 22:44
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Xoder como está a cousa... Silbar
A verdade é que para as poucas carreiras que hai os sábados pola noite en Ourense (i en xeral) que coincidan estas dúas en 25 km é a ost...
Eu vou coa pequena. Satisfecho
E non son apolítico, pero cómo son os cabr...

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xuñ 2008, 22:54
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Linneo escribió:
Xoder como está a cousa... Silbar
A verdade é que para as poucas carreiras que hai os sábados pola noite en Ourense (i en xeral) que coincidan estas dúas en 25 km é a ost...
Eu vou coa pequena. Satisfecho
E non son apolítico, pero cómo son os cabr...

A cousa está quentiña meu....eu tiven que tomar unha tila, que xa case mordía!!! jaja

Linneo, recuperado da "paliza" do Géres????

Vas o domingo a do Tangaraño???¡

www.jeffxavi.blogspot.com
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 8:34
Asunto: Re: Carrera nocturna "Festas do Corpus Ourense"

Entereime que xa está aberta a inscricción no Pabellon dos Remedios para anotarse na Popular Nocturna. O plazo finaliza o 26.
Paz, manda recados a todos os colegas, que se enteren, e tamen os da fora de Ourense. Esta proba teño boas sensacións.
TODOS A OURENSE.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos