Foros ›
III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
GranCamiño

Organización
Organización
14/06/17
1 Carreiras
26 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mér, 12 Xuñ 2019, 20:42
Asunto: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

O sábado 6 de xullo de 2019 celebrarase a III edición do Medio Maratón “O Gran Camiño”, proba que terá unha distancia aproximada de 21.097,50 metros (proba NON homologada).
A proba dará comenzo ás 19:00 horas da tarde e transcorrirá polo “Camiño de Santiago” íntegramente.
A saída estará ubicada na localidade de Arzúa, antepenúltimo punto do Camiño Francés a Santiago de Compostela. A meta estará ubicada na localidade de Arca-Pedrouzo (Praza de Forcarei en Arca (Pedrouzo) -> nova ubicación. O circuito transcurrirá pola penúltima etapa do Camiño de Santiago.

Inscricións e información no ligazón eventos.emesports.es/i...hp?id=9560

Grazas!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
465 Carreiras
3656 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Xuñ 2019, 19:42
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Máis vale tarde que nunca, eu xa non contaba que a fixeran este ano, xa que comunicar a sua celebración con só 20 días de antelación, non parece moi razoable.
Eu salvo contratempo, espero poder correla, xa que non a puiden correr nas suas 2 edicións, e non coñezo caseque nada dela.
Ainda que agardarei a inscribirme máis adiante.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2019, 6:32
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Nunca la corrí y si puedo vamos a aprovechar el estado de forma ya que Palas es similar imagino en un perfil así durillo. Tengo ganas de correr esta media. Este año hay que intentar probarla.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2019, 22:21
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Maseda...la corri el primer año y muy recomendable..el recorrido me encantó....
brioner

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/15
130 Carreiras
32 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 10:29
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Por allí andaremos.
Ya nos tardaba la confirmación de fecha.
Nos veremos por esas corredoiras tan nuestras.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
465 Carreiras
3656 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 11:06
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Unha pregunta para os que correstedes esta media e os 21 do Camiño. Cal vos parece máis dura?, xa que onte tomando o pulpo, non se poñían dacordo varios compañeiros do clube en cal lles parece máis dura.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 12:07
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Kurty escribió:
Unha pregunta para os que correstedes esta media e os 21 do Camiño. Cal vos parece máis dura?, xa que onte tomando o pulpo, non se poñían dacordo varios compañeiros do clube en cal lles parece máis dura.

Solamente he participado una vez en cada una. Pero mi impresión fue que la Palas-Melide tiene algunas cuestas más duras, con porcentajes más altos. Sin embargo en la Arzúa - O Pino hay más desnivel positivo acumulado al finalizar la carrera. Podría estar equivocado, pero de todos modos son ambas medias para tomárselas con calma e ir siempre guardando un punto para lo que pueda venir luego.
Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 17:37
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Desde mi modesta opinión de corredor popular del montón, me parece algo más dura palas melide. Hice las dos primeras ediciones de el gran camino y tres veces palas melide.
El tema es que trabajo el sábado a la mañana y no es lo mismo que correr descansado el domingo a la mañana.. menos calor, muchos peregrinos que vas adelantando y te van animando y te dan ese plus tan necesario. Por mis tiempos suelo hacer dos minutos menos en el gran camino que en palas. El mato, de ahí su nombre, se me atraganta, pero lo que me rompe es el último km antes de llegar a la plaza de melide. O gran camiño tiene el punto más duro en una subida paralela a la carretera que es durillo o duro, depende para quien.. ahora no me acuerdo del nombre, pero al ser dos carreras casi tan seguidas yo que no soy un crack hago dos minutos menos en el gran camino. Aunque este año lo adelantan al sábado y me parecerán igual de duras. Pero resumiendo creo que es más dura palas melide. El Mato pasa factura..
A todo esto hice el camino el año pasado desde sarria y pude ver los parajes y me parece un recorrido parecido a nivel paisajistico y sin duda una carrera muy recomendable. Una pena que no acabe este año donde acababa, porque aunque no lo hice ninguna de las dos ediciones anteriores, te podías dar un homenaje en la piscina donde acababa.
Nos vemos allí.... Ya os contaré como se llama esa subida.
Seguiremos informando!!
ManuelCR

Maratoniano
Maratoniano
21/12/14
0 Carreiras
218 Mensaxes
PontepicosTrail
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2019, 18:59
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Yo hice las 2 el pasado año y aunque O gran Camiño la hice 4´ mas rápido, no es muy relevante pues Os 21k do Camiño solo la pude preparar 19 dias antes, pues venia de una lesión, además al ser por la tarde lo noté pues yo entreno por las mañanas, aunque este año al ser las 2 por la tarde la cosa se iguala. Lo que sí noto es que aunque tenga menos desnivel las cuestas de 21k do Camiño son mas pronunciadas. De lo que sí recuerdo es que ya al salir en O Gran Camiño bajadas durante casi 1,5km para inmediatamente tener que subir una cuesta de una distancia similar (estais avisados).
Según mi Garmín: Os 21 km.do Camiño, desnivel + = 332 m. y O Gran Camiño, desnivel + = 387 m. aunque con el cambio de meta de este año no sé como le afectará.
Os paso los 2 trazados que tengo en Wikiloc para que podais comparar.
es.wikiloc.com/rutas-c...9-37656653
es.wikiloc.com/rutas-c...8-26442730
Espero que os aclaren algunas dudas.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2019, 7:52
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Boas.

Aquí un que se anotou á proba. Sobre o falado, a verdade é que nunca tiven o pracer de correr a Palas - Melide. Desde logo da súa organización falan maravillas e é unha conta pendiente que teño sobre esta proba.

Sobre a de arzúa - O Pino, decir que non me parece esaxeradamente dura nin moito menos. Ten costas porque o Camiño de Santiago é así, pero ten máis desnivel descendente que ascendente sendo esto lóxico xa que Arzúa queda máis alto que O Pino. Comentar que co cambio que se fará este ano no final da proba, perderá desnivel ascendente e gañará do contrario, pois se elimina esa costa asfaltada do final que tan pouco gustaba e rematará a proba costa abaixo.

Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Gusaio

Maratoniano
Maratoniano
23/03/15
12 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2019, 9:01
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

A mí me parecen bastante similares. Arzúa-O Pino la hice el año pasado, y tenía el plus de ir adelantando peregrinos que te animaban todo el camino porque se celebró por la mañana. Aunque en Palas-Melide tampoco hay que quejarse con la cantidad de animación que había!!! Yo os animo a participar. Un recorrido muy chulo también
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2019, 12:15
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Kurty escribió:
..., xa que onte tomando o pulpo, non se poñían dacordo varios compañeiros do clube en cal lles parece máis dura.

Creo ahí xa tes a resposta. Segundo a miña opinión, o que pode marcar a diferencia vai ser, máis que nada, o noso estado ese día, a climatoloxía, etc., é decir, todolos elementos que son alleos as provas en si. Ambos percorridos son similares, pero cada un coas súas particularidades.

Así que, non se poden comparar. Hai que vivilas dúas. Bailar

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2019, 1:20
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Alvaro12 escribió:
Maseda...la corri el primer año y muy recomendable..el recorrido me encantó....

Tomo nota. Pues si puedo ahí vamos. Hay que probarla que tengo ganas de ver ese recorrido un poco distinto a ño típico y competir.
GranCamiño

Organización
Organización
14/06/17
1 Carreiras
26 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2019, 9:00
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Bo día e moitas grazas polas apreciacións.

Lembrade que o vindeiro domingo 23 de xuño remata o primeiro prazo de inscrición reducida a 12 €. A quí pégovos os prazos e prezos da inscrición:

* Ate o 23 de xuño Frecha 12 euros
* Do 24 ao 30 de xuño Frecha 15 euros
* Do 01 ao 04 de xullo Frecha 18 euros

Podedes botarlle un ollo ao regulamento no ligazón eventos.emesports.es/i...hp?id=9560

Grazas!!
GranCamiño

Organización
Organización
14/06/17
1 Carreiras
26 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2019, 9:06
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Aquí un video dos amigos de Dubra Team da primeira edición da proba:



Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos