Foros ›
Dia 18 de agosto , carreira cross Plaia de broña (Outes)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 14:26
Asunto: Re: Pola mañá, que ben

Franki escribió:
Mira que ben, xa vou correndo Ríndose , desde Esteiro son 5 quilometros...... Molón


Vaites asique es de esteiro eu tiven ali todo o mes de vacacions e andiven correndo !!!

Ainda habiamos coincidir

Saudos
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 17:05
Asunto:

non lestrove tranquilo , zapatillas de cravos non hai que usalas, o que pasa e que lle puseron asi o nome de antes e ti xa sabes por conservar o nome, pero tranquilos que a salida e por terreno de xardins e despois temos o paseo maritimo que seran uns 500 ou 600mts de cemento, para despois intercambiar a pistas de terra que discorren polo monte, e o final da carreira outros 500 ou 600mts de cemento para rematar na zona axardinada, penxo que o circuito e un pouco exigente pero levase ben, despois o final contaredesme de como foi, pois eu non vou a describilo porque o mellor exaxero un pouco e eso conmigo non vai.

corredor negreira si estiveches por esteiro eu vivo aqui en esteiro e o mellor cruzamonos algunha vez , e unha pena porque eu normalmente entreno solo, e xa sabes para a proxima vez si queres conta con un compañeiro mais de fatigas.

por certo franqui si estas por aqui pegame un toque que o mellor si ti queres simos xuntos de rodaxe algundia .


un saludo de sherif Guiño Guiño Ríndose
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 20:28
Asunto:

por favor a ver si se anima mais a xente , que o final non nos sobren trofeos nin camisetas, animarse, porque ese dia , (enterámonos onte) vai a ver unha feira do motor no centro de Outes e tamen pola tarde no mesmo lugar que o da carreira haberá unha concentración de motos, asi que os que sean moteros xa sabedes tendes tamen unha cita ese dia despois de queimar unhas poucas calorias, polo que eu me enterei esperase que sean uns 1000 moteir@s , asi que xa sabedes unha disculpa mais para poder vira este pequeno evento que discorrera todo o longo da nosa mais famosa plaia.

animense e inscribanse , un saludo de sherif Guiño Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 20:32
Asunto:

Sherif,si sobran trofeos,a min pódesme dar dous. Ríndose Ríndose
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 20:39
Asunto:

por eso non hay problema, o que pasa e que ahora o que queremos e que veña xente macho por que sinon e unha pasada, porque despois do tute que pasamos , esperamos ter moita xente, si non para a proxima non nos dan nin 20 cmtos, un saludo lestrove
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 20:54
Asunto:

!!! Pois eso...todos a Broña o 18 de Agosto !!!
Dívolo Lestrove,que diso sabe un cacho.
Moi feliz Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 22:46
Asunto:

MECAJI... NA unha carreira no meu concello de adopcion i eu sen enterarme. Ti;a pensado ir a Baiona o domingo que non o descarto, pero esta non ma perdo.
Ademais xa irei trotando dende a casa, xa que ata ali vou a recorrer toda a senda peatonal cando fago as tiradas longas.

Sheriff, se necesitades colaboracion para algo non dubides en avisarme.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 10:31
Asunto: Re: Pola mañá, que ben

Corredor_negreira escribió:
Franki escribió:
Mira que ben, xa vou correndo Ríndose , desde Esteiro son 5 quilometros...... Molón


Vaites asique es de esteiro eu tiven ali todo o mes de vacacions e andiven correndo !!!

Ainda habiamos coincidir

Saudos

Pois non, sonche vigués. Vou no verán, meu sogro é daí. Ainda que este ano é penosiño, só estiven catro ou cinco dias. Pero ainda pasarei algo máis dunha semana e me coincide a carrreira de Broña e a de Noia. E ao mellor ainda convenzo ao peque para ir á Milla de Ordes, veremos. Sorriso
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 11:21
Asunto:

kurty ainda que non che avisaramos, primeiro pidoche disculpas, pero auque non o creas contigo xa contabamos, o que pasa e que para conseguir algo de capital tuvemonos que poñer mans a obra , e entre buji e eu fixemos o que pudemos, pero de todas formas contamos contigo despois xa che chamo e comentamosok. perdón de anteman.

franqui dis que eres de vigo e que ves de vacacións pois si queres dime donde estas pasandoas por que eu vivo cerca do muelle para mais señas, vivo pola parte de atras do malibu, que polo menos si preguntas por ese pub che diran donde e, despois nada so preguntas por martin o da serra e xa che din donde e a miña casa, clara sempre que ti queiras, por que eu normalmente salo so a rodar. un saludo de sherif Ríndose
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 12:43
Asunto: Rodar e rodar

Pois xa nos saudaremos en Broña. Eu estou na casa de Manolo Sifón, duas antes do Local. Pero mira que normalmente saio cedo que non me gusta a calor, e este ano pisei a praia un día.... Abraiado . Sempre pillei mal tempo.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 13:45
Asunto:

vale de acuerdo, porque eu tamen salo cedo, enfrente do local si cruzas o puente que esta no paseo, por ali estou eu, no dia da carreira preguntas na organización por martin e sa esta, ali vemonos,.
un saludo de sherif Guiño
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 11:53
Asunto:

hola chavales polo que vexo a lista sigue sin avanzar de mamento solamente somos cinco , aver ¿de rodillas no sera necesario pedilo?, porque si non....., xa veremos, aver animense señores que solamente faltan 6 dias y bajando, por certo para esta carreira non fai falta entrenar tanto, que polo que vexo debe de ser esa unha disculpa, porque un servidor non quere quedar mal ante os seus paisanos, non vaia ser que despois desta non me queden ganas nin de trotar 500mts. jajajajaaja bueno lo dicho a ver si se anima por ahi a peña, que dende logo en outes estamos encantados de recibirvos, umn saludo a todos sherif Guiño Guiño
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 22:09
Asunto: broña

confirmo a miña presencia e a de meu fillo,a ver si podo liar a alguen mais
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2007, 22:24
Asunto:

asi me gusta xa empezamos a entrar polo aro, collede exemplo de keniata blanco, e animense que a esto xa lle faltan menos dias jajajajaja, un saludo sherif Guiño Guiño Ríndose Ríndose
vamos aumentando a lista de foreiros ok.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 13:36
Asunto:

Intentare estar por alli, una duda: es cerca de Noia???
asi de paso me icluyo en la lista

Fojeteiro
Gallego
Keniatablanco
Lestrove
Ojordo
Sherif
[b]

Me pregunto como acabare esta semana???
Miercoles Cambre
Sabado Outes
Domingo(si sigo vivo) Sta. Cruz

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos