Foros ›
Carreira pedestre popular Andar e correr 19 Agosto Bayona
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 2:34
Asunto:

Ya he recibido la contestación al mail (gracias Tamariz) o sea que me apunto:

Banderas
Bareixa
Callejón
French_mondariz
Jotaeme... (+- 90 % de probabilidad)
Khene
Tartarugo
Tamariz


Me hace mucha ilusión, porque esta carrera la corrí en 2003 sin entrenar ni nada y cuatro años después vuelvo a hacerla.
Espero veros a todos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 0:59
Asunto:

Pois entón eu vou estar como ti daquela, Bareixa porque levo sen facer un entreno decente a hos***. O derradeiro que fixen foron 4 kms. e onte 6 a ritmo merenguiño total... en fin, sufriremos o domingo un pouco máis que o ano pasado, que levaba máis entrenos enriba.

¿Hai quedada ou qué? ¿Parécevos ben as 11:30 nun brocal de pozo que hai na rúa que entra cara ó Parador?... se a saída é ás 12, claro (creo que era así ¿non?:oops: Avergoñado ).
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 9:07
Asunto:

banderas escribió:
Pois entón eu vou estar como ti daquela, Bareixa porque levo sen facer un entreno decente a hos***. O derradeiro que fixen foron 4 kms. e onte 6 a ritmo merenguiño total... en fin, sufriremos o domingo un pouco máis que o ano pasado, que levaba máis entrenos enriba.

¿Hai quedada ou qué? ¿Parécevos ben as 11:30 nun brocal de pozo que hai na rúa que entra cara ó Parador?... se a saída é ás 12, claro (creo que era así ¿non?:oops: Avergoñado ).

Buenas Banderas, en el cartel de la carrera aparece que a las 10 es la saida.
Vosotros que conoceis mejor la zona que yo marcar el sitio y la hora para la quedada.

Nos vemos, ya estoy haciendo las maletas.


Un saludo
Callejon
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 11:21
Asunto:

Callejón, las competiciones cominezan a las 10 h, pero primero van todas las categorías inferiores y la absoluta debe de ser sobre las 11:30 ó 12. Hoy me pasaré por Baiona para recoger el dorsal y preguntaré por los horarios.

Estoy en peor forma que Banderas. Llevo más de un mes sin entrenar, exceptuando el entreno que hice con Fema y Vouamodo.

La tendinitis del tendón de Aquiles parece que se ha hecho crónica. Llevo 6 meses con dolor y no pasa ni con reposo, ni con aine, ni con traumeel. Por lo menos, cuando corro no me duele. Sólo duele al tocar el tendón con el dedo (ya sé qué vais a decir: pues no lo toques Ríndose Ríndose Ríndose )


callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 11:41
Asunto:

khene escribió:
Callejón, las competiciones cominezan a las 10 h, pero primero van todas las categorías inferiores y la absoluta debe de ser sobre las 11:30 ó 12. Hoy me pasaré por Baiona para recoger el dorsal y preguntaré por los horarios.

Estoy en peor forma que Banderas. Llevo más de un mes sin entrenar, exceptuando el entreno que hice con Fema y Vouamodo.

La tendinitis del tendón de Aquiles parece que se ha hecho crónica. Llevo 6 meses con dolor y no pasa ni con reposo, ni con aine, ni con traumeel. Por lo menos, cuando corro no me duele. Sólo duele al tocar el tendón con el dedo (ya sé qué vais a decir: pues no lo toques Ríndose Ríndose Ríndose )


Ok Khene espero vuestras noticias para el quede. Yo estaré conectado hasta mañana a las 12 pm que es cuando salgo de viaje para alla.

Espero que te mejores, también me planteo la carrera como un rodaje suave que estamos empezando la temporada y las próximas semanas corro el circuito serrano del MAPOMA.


Saludos
Callejon
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 11:55
Asunto:

Pena estar fuera de combate , porque esa convocatoria va por muy buen camino . Siento no poder acompañaros y saludar especialmente a mi compa "Sansilvestrero" callejon El saludo , desde aquí. Guiño

Solo los genios somos modestos.
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 12:07
Asunto:

wottle escribió:
Pena estar fuera de combate , porque esa convocatoria va por muy buen camino . Siento no poder acompañaros y saludar especialmente a mi compa "Sansilvestrero" callejon El saludo , desde aquí. Guiño

Buenas amigo, aunque estes en la reserva estarás en mis pensamientos

Un saludo
Callejon
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 18:33
Asunto:

Eu teño pensado correla. ¿Sabedes ata qué hora se pode recoller o "dorsal"? As carreiras comezan ás 10, pero non é ata as 11.30 cando comeza a los 10 km, non si? Ã? polo tanto a entrega ata as 10.30?
Vou dende Pontevedra, será a segunda carrera da semana Sorriso
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 20:20
Asunto:

Eu tamen teño pensado acudir a esa carreira asi que veremos por ala compañeiros

You´ll never run alone
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 20:33
Asunto:

Puf, dixen 2 carreiras esta semana?
Acábome de inscribir no triatlón de Allariz para o sábado pola tarde, non sei se poderei aparecer por Baiona...
Entre esas cousas e o curso de esquimotaxe/kayak de augas bravas (como as patacas!)....
A ver se coñezo a algún de vos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 22:19
Asunto:

La absoluta es a las 11:30 h. No entregan dorsales el mismo día salvo a los que vengan de lejos (no sé cómo pueden controlar eso Disimulando . Supongo que es una manera de evitar follón el día de la carrera Guiño )

Banderas, la kedada supongo que será a las 11:00 en el lugar que tú dices, ¿no? Confuso Yo intentaré acercarme porque mi peque corre sobre esa hora.

Nos vemos Guiño


banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 1:49
Asunto:

Entón a kedada vai como sigue:

- 11 da mañan
- Brocal de pozo na rúa que entra no Parador.

Esperamos non ter problema para recoller o dorsal o mesmo día da carreira. O ano pasado fun recollelo o mesmo día e son de Vigo. Non é moi lonxe, pero ir a propósito a polo dorsal non me fai moita gracia... sobre todo se non teño maior motivo para achegarme a Baiona.

Bicos a todos e todas. Polo que vexo seremos pouquiños do foro... ¡¡o que fan as vacacións!! Demo sorrindo Demo sorrindo
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 8:20
Asunto:

banderas escribió:
Entón a kedada vai como sigue:

- 11 da mañan
- Brocal de pozo na rúa que entra no Parador.

Esperamos non ter problema para recoller o dorsal o mesmo día da carreira. O ano pasado fun recollelo o mesmo día e son de Vigo. Non é moi lonxe, pero ir a propósito a polo dorsal non me fai moita gracia... sobre todo se non teño maior motivo para achegarme a Baiona.

Bicos a todos e todas. Polo que vexo seremos pouquiños do foro... ¡¡o que fan as vacacións!! Demo sorrindo Demo sorrindo

Ok! Si no hay orden en contra antes de las 12:00, en el Brocal de pozo a las 11:00.


Saludos
Callejon
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 12:03
Asunto:

Vale, yo también me apunto a la kedada a las 11 en el "brocal dos pozos" que no sé muy bien lo que es.
Ata o domingo.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 14:49
Asunto:

Saudos a todos, pois tamén acudirei con unhos cantos compañeiros do Pato Blanco, si podo acercareime tamén a esa Kedada.

Banderas
Bareixa
Callejón
French_mondariz
Jotaeme... (+- 90 % de probabilidad)
Khene
Tartarugo
Tamariz
Bubela
Celanova
.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos