Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 22:46
Asunto: Lestrove

Amigo Lestrove:

Temos nós un corredor no equipo - chámase Buji - que soe correr 2 carreiras no mesmo día. Animo aos valentes a que o fagan coas nosas provas: a tardiña en Lestrove e a noite en Celanova.

Nos levamos 246 inscritos - 19 dos cuais son do equipo Pato Blanco - do que formamos parte FOJETEIRO, CELANOVA, CANCIÃ?O e BUBELA.

Temos necesidade de limitar a inscripción a 400 participantes, xa que o trazado polas ruas do casco vello, e a boa atención aos corredores, non aconsellan admitir máis participantes.

Eu, pola miña banda, e como desagravio, comprométome a facer campaña para participar na vosa carreira en anos sucesivos.

Apertas; Bubela
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2007, 1:20
Asunto:

Asi me gusta Bubela,bo rollito ante todo,pois non fai falla que andemos metendonos a zangadilla entre nos. Sorriso
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2007, 14:55
Asunto:

Saudos a todos

FALTAN [size=7]3 DÍAS PARA A IV CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA[/size]

Amigo Lestrove ainda non temos o listado oficial,xa q ainda nos reunimos hoxe a tarde-noite,pero podo decir xa q do equipo PATO BLANCO,XA TEN 20 INSCRITOS.

Recordai o nº de tfno/fax para as inscripcions: 988 4314 84
en OURENSE CAPITAL podedevos inscribir na tenda:Base-Redonet
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Ven, 13 Xul 2007, 10:06
Asunto:

Saudos a todos, faltan:
2 DÍAS PARA A IV CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA

Dende o noso querido Portugal,xa temos garantizado a asistencia de 35 atletas do equipo C.A.Arcos de Valdevez.

Recordai o nº de tfno/fax para as inscripcions: 988 4314 84
en OURENSE CAPITAL podedevos inscribir na tenda:Base-Redonet

Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xul 2007, 10:09
Asunto:

Me gustaría desearles a los organizadores de la carrera de Celanova, y a los participantes en la misma, un éxito total y la máxima satisfacción.

Espero poder asistir a la edición del año próximo.

Saludos.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xul 2007, 19:06
Asunto:

Opaahi escribió:
Me gustaría desearles a los organizadores de la carrera de Celanova, y a los participantes en la misma, un éxito total y la máxima satisfacción.

Espero poder asistir a la edición del año próximo.

Saludos.

alí te esperamos para o ano OPAAHI

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xul 2007, 11:32
Asunto:

Saudos a todos, chegou o gran día,hoxe celebrase:

IV CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA


Gracias a todos polos parabens dados, e a todolos q non poidades participar nesta edición,non vos preocupedes un ano logo pasa Moi feliz

lembrai q ainda vos podedes inscribir hoxe ata 1 hora antes da proba.

Os horarios das probas son: carreira infantil: 22,30 h
resto de categorias 23,00 h

celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2007, 9:06
Asunto:

Saudos a todos, antes de nada dar as GRAZAS,a todos pola vosa participación na IV CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA, dende a organización sentimonos moi satisfeitos pola resposta q tivestes en acudir a "patear" un pouquiño por Celanova,esperamos q poiderades disfrutar e tamén a sua vez pedir disculpas polos erros que tivemos, nunca se fixeron co animo de perxudicar a ninguén pero como todos sabedes, sempre surxen problemas de última hora, que poidan incomodar de ahí que si tendes algunha queixa queremos que no lo digades ,para millorar para vindeiras edicións.
Acudistedes dende: Ourense,Carballiño,Vigo,Porriño,Xinzo,Ribadavia,Alariz,Verín Noia,Arcos de Valdevez,Santiago,ata algún sevillano q anda por eiquí se acercou a proba,seguramente q me faltan mais localidades por nomear a todos en nome da organización MOITAS GRAZAS

lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 15 Xul 2007, 9:30
Asunto:

celanova escribió:
Saudos a todos, antes de nada dar as GRAZAS,a todos pola vosa participación na IV CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA, dende a organización sentimonos moi satisfeitos pola resposta q tivestes en acudir a "patear" un pouquiño por Celanova,esperamos q poiderades disfrutar e tamén a sua vez pedir disculpas polos erros que tivemos, nunca se fixeron co animo de perxudicar a ninguén pero como todos sabedes, sempre surxen problemas de última hora, que poidan incomodar de ahí que si tendes algunha queixa queremos que no lo digades ,para millorar para vindeiras edicións.
Acudistedes dende: Ourense,Carballiño,Vigo,Porriño,Xinzo,Ribadavia,Alariz,Verín Noia,Arcos de Valdevez,Santiago,ata algún sevillano q anda por eiquí se acercou a proba,seguramente q me faltan mais localidades por nomear a todos en nome da organización MOITAS GRAZAS

Alegrome profundamente de que a IV CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA fose todo un exito. Moi feliz
Pola parte que me toca !! Enoraboa !! E haber si para o ano que ven non coincidimos no calendario.
O dito,os meus mais grandes parabens para toda a organización de esta fermosa Carreira Nocturna. Moi feliz Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos