Foros ›
Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 12:09
Asunto:

Opaahi escribió:
Esta carrera es dura, pero preciosa. Vale la pena volver el año que viene. ¿Te apuntas a intentarlo en menos de 57', URKO?

Buenooooooo....por suposto que intentaremos baixar dos 57'...si o feito de non conseguir baixar da hora foi unha pequena espiñiña que me queda clavada, eso mesmo vai ser a motivación para ter que repetila o ano que ven...En fin, como si fixera falta máis motivación que a fermosura de carreira en si!! Ríndose Ríndose

A todo esto, foi un placer compartir contigo estos esforzos, aínda que como podes comprobar economizo as poucas enerxías hasta o límite de que casi sempre corro en plan "mudito" Disimulando Disimulando o cal pode ser bastante aburrido para os acompañantes!! Ríndose I'm sorry!!
milucho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/06
0 Carreiras
48 Mensaxes
Baixo Minho
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 13:10
Asunto:

Ola a tod@s

Moitas grazas a tod@s por participar e sobre todo por ser comprensivos cos nosos erros.
Para nós é unha alegría que participedes, como sempre dixemos esta carreira pensamola para que nos divistamos tod@s: nos ao organizala e ver que sae medianamente ben e vos facendo algo que vos gusta.

Ver que a xente repite ano tras ano, a pesar dos erros, e os animos ao final fan que nos animemos a repetir a proba (así como as outras que facemos).

Espero que hoxe ou mañan poida subir as clasificacións e as fotos á páxina. Se tedes fotos e nolas enviades non temos problemas en subilas (mellor o meu correo miluchoromero @ gmail.com).

Pedimos disculpas polos erros, pero tamén decir que é unha alegria vervos correr (e tamén envexa, calquer dia destos...) Moi feliz Moi feliz

Saúdos
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 13:18
Asunto: Para JCC

Pola escrita deduzo que es portugues e estabas tentando escribir en español.
Como sabes nesta terra falamos e escribimos galego, e que tanto esta lingua como a túa forman parte do sistema lingüístico galego-portugues.

E polo que che animo a que en diante escribas na túa lingua xa que tod@s, mesmo os que participan desde fora da Galiza, podemos estender e comunicarnos perfectamente.

Unha aperta desde Vigo.
JCC

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/07
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 14:43
Asunto:

Sim, sou português, mas vivo perto da fronteira e entendo-me mais ou menos bem tanto com o galego como o castellano por causa da televisão, a parte de escrever é que está pior :).

Alguem me sabe dizer se vai haver mais corridas até estas distâncias, ou pouco mais (10/12 Km) na zona nos próximos tempos? Ã? que as outras que vi aí são já para os lados da coruña e isso já é muito longe para mim Avergoñado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos