Foros ›
III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 24 Xan 2015, 2:35
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Edu_Iglesias escribió:
CesGti escribió:
mmmm...

tentame ir recoñecer o trazado.

alguen pode mañan a tarde??

Xa contarás que tal che foi. E a ver como quedou todo despois de que "Hermann" dera un paseo polo monte. Muerto

non puiden ir,pero espero poder unha tarde destas antes da carreira.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 25 Xan 2015, 10:24
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Hola...estuve viendo el vídeo, supongo que las partes más duras no han salido. Este año también hay subida por cuerdas? Me gustaría poder hacerlo en menos de dos horas, pero también rondo la hora en el 10.000, y tampoco quiero ser un estorbo.
Por cierto, puntúa para el circuito?
Muchas gracias...lo meditaré hasta esta noche...
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 0:02
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

cuando acaba el plazo de inscripcion?

en el reglamento pone el 25 de enero y en esta web pone el 27 de enero.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 0:25
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Fun a facer a inscripcion e pon plazo rematado.
Non era hasta o 27???? Eu queria anotarme
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 8:38
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

sito escribió:
Fun a facer a inscripcion e pon plazo rematado.
Non era hasta o 27???? Eu queria anotarme

No calendario de correrengalicia poñía o 27, pero tanto aquí como na web oficial poñía o 25. O prazo xa rematou.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 11:49
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

O ano pasado fixen este trail e encantóume. Tiña previsto repetir este ano pero motivos familiares mo impiden.
O ano próximo espero voltar.
Disfrutade todos moito. E un consello: non vos cebedes moito na primeira metade de carreira senón a parte final se vos fará dura .
Saudos
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 13:56
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

sito escribió:
Fun a facer a inscripcion e pon plazo rematado.
Non era hasta o 27???? Eu queria anotarme

Xa somos dous. Eu tamen fun a inscribirme ahora e encontreime co plazo cerrado. Fieime do que poñia no calendario de correr en galicia (27) pero a verda e que na web da carreira acabo de ver que si poñia o 25. Se hai posibilidade de anotarse todavia eu tamen estou interesado.
Gilillo

Maratoniano
Maratoniano
13/12/10
46 Carreiras
115 Mensaxes
Ortoño (Ames)
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 16:38
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

koala36 escribió:
sito escribió:
Fun a facer a inscripcion e pon plazo rematado.
Non era hasta o 27???? Eu queria anotarme

Xa somos dous. Eu tamen fun a inscribirme ahora e encontreime co plazo cerrado. Fieime do que poñia no calendario de correr en galicia (27) pero a verda e que na web da carreira acabo de ver que si poñia o 25. Se hai posibilidade de anotarse todavia eu tamen estou interesado.
Somos 3, y supongo que alguno mas; ¿no puede habilitarse un "periodo de gracia" hasta mañana?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 16:50
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Gilillo escribió:
koala36 escribió:
sito escribió:
Fun a facer a inscripcion e pon plazo rematado.
Non era hasta o 27???? Eu queria anotarme

Xa somos dous. Eu tamen fun a inscribirme ahora e encontreime co plazo cerrado. Fieime do que poñia no calendario de correr en galicia (27) pero a verda e que na web da carreira acabo de ver que si poñia o 25. Se hai posibilidade de anotarse todavia eu tamen estou interesado.
Somos 3, y supongo que alguno mas; ¿no puede habilitarse un "periodo de gracia" hasta mañana?

Probade a poñervos en contacto
Teléfono: 638 811 000

Email: contacto @ arousa.com

Horario:
Luns a Venres 10:00 - 13:00 ; 17:00 - 20:30
Sábado 11:00 - 13:30
isabel_G21

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/15
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 17:07
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

En fin, la suerte está echada. Inscripción hecha y que sea lo que dios quiera. Ahora pregunto por si acaso: alguien que vaya desde Vigo? Porque no me importaría compartir gastos de desplazamiento, la verdad...

Aquí no se rinde nadie!
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 18:48
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Otro mas que se queda sin ir..................por culpa de las fechas............de hecho hable con ellos y no tuve suerte asi que este año no toca,disfrutar los afortunados.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 19:03
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Pois outro que queda sin ir...

A info no calendario suponse que a mete un organizador, eu sempre miro e nunca hai problema, moi lóxico non é dende logo...
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 10:38
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Bo día.

A info no calendario púxenna eu, fai un mes e pico. Por motivos loxísticos, cando se perfilou a proba tivemos que acortar o prazo inicial do 27 ao 25, e así o fixemos constar na web oficial (www.arousa.com), a través do noso facebook, e na info inicial que abría este fio.

Despisteime de actualizar a data do calendario.

Por outro lado, o sistema de inscricións que levamos permite inscribirse e facer o pago uns días despois. Motivo polo que entendo non hai que apurar os plazos ata última hora, e que pensamos vos facilita a inscrición e "reservar" a plaza. Sempre a aqueles que teñen algún pago pendente, lles mandamos un correo antes de que se remate o plazo por si desexan anular a "reserva".

Aproveito que sale o tema para insistir a aquel@s que teñen pendiente o pago, ou que non contestaron ao mail para que o fagan. Porque esa e outra: si se pide un email entendemos que se lee habitualmente.

Desculpas de novo por non actualizar a data esa no calendario, e procurarei non despistarme noutras ocasións.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 13:26
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Eu non sei o resto da xente, pero eu cando miro os plazos de inscripcion fago no calendario e non ando polos foros adiante repasando as paxinas haber que fechas poñen. Creo que o primeiro seria actualizar ali a fecha e despois se o querias facer no post da carreira pois tamen me parece correcto. As cousas teñen unha lóxica e creo que o mais lóxico sería facelo asi.
Por outro lado o que das a entender coa tua explicación e que a xente se anote para reservar plaza, despois se non se vai non pasa nada. Pois ben, eu prefiero estar seguro de poder ir para anotarme e non facerlle ver os organizadores que teñen moita xente inscrita e despois que un tanto por cento deses inscritos non van.
E xa por ultimo, imaxino que eres membro da organización. Pois se asi é, ti mesmo reconoces que tiveches un fallo o non actualizar a fecha no calendario, pois ben, si o fallo foi da organización creo que non seria moito pedir que 5 ou 6 personas que se quedaron sin poder inscribirse o poidesen facer un dia despois de cerrada a inscripcion e quedabades de P.M.
Xa que non é asi, pois nada, que todo vos salga moi ben e que a xente disfrute da proba.
Saludos.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 15:35
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Podo entender o malestar da xente que, pensando que remataba o 27 non se apuntaron hasta o último día, pero por outro lado, tamén penso: para que se parten os cornos os organizadores facendo un regulamento que especifique tódolos datos, colgando a información na súa web, actualizándoa case cada día, colgando fotos, videos, planos...?? Porque hai moita xente que se curra as súas webs... e os de arousa.com son uns deles!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos