Foros ›
Autor
Mensaxe
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 17:28
Asunto:

Lo siento muchísimo, keniatablanco, pero los superclase como tú estáis hechos de otra pasta y en menos de lo que piensas volverás a estar dándolo todo. A recuperarse, chaval.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 17:34
Asunto:

Una triste noticia oir lo de tu lesión, Keniatablanco, después de tantos meses de ilusión mostrada respecto al mundial de maratón de veteranos.

Espero que todo sea mejor de lo que, en principio, parece. Y que tu ilusión te permita prepararte y darlo todo en Italia, aunque ese todo no sean, finalmente, 2h29'.

Un saludo. Y mucho ánimo...
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 23:35
Asunto:

Bueno angel xa veras como te recuperas pronto e gañas ven a eses italianos e xa sabes se precisas algo ou se cando volvas adestrar ai que sufrir para que collas ritmo farase veña a coidarse e animo que os italianos esperan

You´ll never run alone
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 0:30
Asunto:

Keniatablanco, me quedo desolada, no sabes como lo siento Triste , espero que la lesión no sea tan seria como piensas y que pronto vuelvas a recuperar la ilusión que tenías días atras. ¿Dije ya qué en esta zona estamos algo gafados... ? Confuso Un abrazo. Moi feliz

Xan, pues si que acertaste. :wink:, míralo:

maps.google.es/maps/ms...1d2ff6ad7c

Opaahí, ya sabes que tú estas invitado cualquier día, sólo tienes que llamar. Moi feliz
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 17:46
Asunto:

Os dejo el recorrido previsto para mañana:

maps.google.es/maps/ms...9&z=14

Perdonad que esté muy chapucero y que no lo haya medido, pero es que todavía estoy practicando... Avergoñado


Espero que no llueva como ahora Disimulando Confuso
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 18:19
Asunto:

Keniatablanco,moita calma. Coidate moito, que tí sabes que si é un mes aínda podes preparar mínimamente Italia (é certo que é difícil para andar nesas marcas), porque ca forza de vontade que tés podes facer o que queiras, pero o importante e coidarse para sanar pronto. Non te desesperes e moito ánimo.
Picapiedra, gracias polo ofrecemento, pero teño unha tarde de xoves un pouco loca. Teño que ir a primeira hora da tarde para Bertamiráns, que teño cousas que facer alí, e sairei(se podo) directamente para Aldea Nova.
Maroliña, eu non miro recorrido ningún. Vou por donde ti mandes e punto (ou quén manda na parella atlética??? Avergoñado Avergoñado Avergoñado )
Vémonos mañán
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 19:04
Asunto:

KENIATABLANCO,lo siento, seguro que tendrás otras oportunidades de hacerlo. Animo!!!!!!!!!!!!!!!Te deseo todo lo mejor, saludos
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 20:45
Asunto:

Keniata, amodiño e boa letra, que ó mellor no está todo perdido e si así é, haberá outras oportunidades. Mandoche un abrazo. Moito ánimo.

Todos temos unha leiriña en Conxo
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 21:27
Asunto: pista de tierra

solo deciros GRACIAS,TEÃ?O UNHAS VERTEBRAS JODIDAS,e a cousa e mais seria do q pensabamos pero asi e todo vouno tentar si non corro en 2h30 tentarei en 2h35 ou 40 eso espero,xa sain de cousas peores e algun de vos sabedes o q me refiro.moitas grazas polos animos
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 22:27
Asunto:

keniatablanco, reitero lo dicho en mi mp Sorriso


En cuanto al trazado de mañana ... tiene muy buena pinta, gracias por los mapas Marola.

Parece que la lluvia continuará mañana. A mi me va mejor bajo lluvia, por lo que espero que aun así quedemos.

Pues nada, hasta mañana....
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 23:16
Asunto:

Nos vemos mañana. Yo tengo que ir al aeropuerto ya que mi familia coge el avión a las 7.15 y luego marcho para allí en principio directo a Aldea Nova.
Keniatablanco muchos ánimos y pronta recuperación, y si no es este, seguro que el proximo aún te saldrá mejor.
Saludos y hasta mañana y recordad que llevo unos días muy malos,sin entrenar nada, comiendo y bebiendo......por lo q "no estoy para muchos trotes".
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 14 Xuñ 2007, 10:31
Asunto:

precioso recorrido, lo conozco pasar con la bici.
Desgraciadamente no puedo correr de momento, pero cuando pueda me incorporaré a este grupito de la zona.
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Xov, 14 Xuñ 2007, 15:04
Asunto:

O primeiro: Ángel, tío, non sabes o que sinto ler o da túa lesión... Sobre todo moito ánimo, que xa sabes que contigo non hai quen poida... Xa falaremos; un bico, campeón.

O segundo: Non sei se lograrei rematar no traballo para as 19:30. Se non estuo alí a menos 25 ( Avergoñado Avergoñado , Lentoperosejuro non dijas nada...) non me esperedes. De todolos xeitos vouno intentar.
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Xov, 14 Xuñ 2007, 15:44
Asunto:

Siento tu lesión maestro... que te recuperes pronto. un abrazo

Sorriso vuelve la bestia...!
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 14 Xuñ 2007, 22:42
Asunto:

Keniatablanco,un mes pasa en un na y pronto te veremos preparandote para esos objetivos que tienes en mente.

cuidate mucho.

saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos