Foros ›
IX Carreira Pedestre Lestrove-07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 16 Xul 2007, 20:56
Asunto:

para cando esa clasificacion que teño ganas de ver a miña mellora Sorriso


Saudos

Lestrove un 10
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 16 Xul 2007, 21:08
Asunto:

Moi ben as mellorias de Fleky e Marola,sin duda o terreo chan axuda a ir mais rapido. Razz


E agóra voulle contestar a criticón de URKO,pois el sacou as garras a relucir:
-O dos imperdibles,fallo meu.Mandeille a ANUNCIA que collera imperdibles para 400 atletas,e vai ela comprame 400 imperdibles.Ela pensaba que 400 atletas,400 imperdibles.Para o ano haberá 2.000 imperdibles. Moi feliz
-Os fallos de impresora foi dado pola choiva,que polo visto algunha pinga lle caeu. Confuso
-O das duchas xa avisei e reavisei que estaban no pabillon novo de Padron.Obviamente por causa das obras da ampliación da estrada,tiráronas abaixo e non fixeron outras,por consecuencia non podiamos ter alí as duchas.
-O da entrega de premios nos folletos poñia para as 21:30 e creo que empezamos a dalos 10 minutos antes.
-O dos trofeos,pois certo,habia de todo,prata,cristal,pasta,ceramica,sargadelos e latas.
-E por último,os que sempre mais critican,son os propios veciños,non che quepa dúbida.Pero si por eles fora,non faría a Carreira,a Carreira fágoa por todos vos,a familia Correr en Galicia. Moi feliz Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 16 Xul 2007, 21:12
Asunto:

Corredor_negreira escribió:
para cando esa clasificacion que teño ganas de ver a miña mellora Sorriso

Saudos

Lestrove un 10

Amigo Corredor_negreira,fai 1 dia 3 horas e 12 minutos que xa estan colgadas na páxina web www.ansumu.es Guiño
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Xul 2007, 21:41
Asunto:

Lestrove, tes un mail.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 16 Xul 2007, 23:21
Asunto:

uuuuuuu que ben un bo tempo e un bo posto os meus entrenamentos empezan a dar frutos!!



Saudos e encantado de haber coñecido a tantos foreiros Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 17 Xul 2007, 1:06
Asunto:

Recordolle o 2º Clasificado Anton Amoedo,que teño o teu trofeo de cristal no meu poder.Cando nos topemos daréicho encantado. Moi feliz
Igualmente o 2º Clasificado por equipos,o Atletismo Milladoiro,tamen teño eu o trofeo de prata que vos corresponde por meritos propios.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xul 2007, 15:56
Asunto:

bUENO...No tengo tiempo para nada, así que os dejo una crónica que ya tengo escrita hace unos días pero que no pude enviar.

Un biquiño. Ah! La escribí en word, así que no sé si respetará lo de las negritas y todo eso, y faltan los emoticonos, así que va a ser un tostón en toda regla Ríndose Ríndose Ríndose

_____________________________________________________________

Buenoâ?¦pues como más vale tarde que nunca, ahí va la crónica de la carreraâ?¦

Después de un día en que no paré ni un minuto desde que me levanté, al fin llego a Lestrove guiada por Opaahí (que a estas alturas, conociéndome como me conoce, no se fiaba ni un pelo de que llegase sin perderme, je,je). Aparcamiento en pleno campo de fútbol (estos de Lestrove son la leche), algún saludo rápido a los que nos íbamos encontrando (y que ya estaban rodando) y recogida de dorsales. Rodaje rápido para ir hasta el baño del bar más cercano (por el camino me encuentro con Pedro Nimo y Derek, que me dicen lo que seguramente muchos pensaban: â??estás como una cabraâ??, je,je), y vuelta al sitio de la salida. Pequeñismo calentamiento (con el día que llevaba tampoco creo que hiciese falta más), yâ?¦¡¡salida!!. . Comentamos que a lestrove le ha salido bien lo de liarnos después de todo este tiempo a vueltas con la carrera, y que al final el que más y el que menos se las ha ingeniado para estar allí. No sé cuántos participantes habría, pero yo creo que unos cuantos más que el año pasado.
Salgo con Poentinmotion, y en los primeros metros coincido con Derek, Pedro Nimo y Keniatablanco, que poco a poco me dicen â??hasta luego Lucasâ?, je,jeâ?¦ Pero a esas aluras ya íbamos un grupito majo, con la incorporación de gallego, que va recuperando la forma a pasos agigantados (y lo de la lesión ya está olvidado), Fleki (que lo vi genial d forma) y Lestrove. Pasamos el primer km a 3:33, ya un ritmo majo, y el segundo prácticamente lo calcamos, así que la cosa va bien. Poco a poco nos vamos desperdigando, y llega un momento en que sólo íbamos Fleky y yo. Realmente no soy muy consciente de cómo se desarrolló el resto de la carrera (y no es coñaâ?¦que yo me concentro bastante, je,je), sólo sé que hubo un momento en que nos adelantó Matías con otro compañero (que luego creo que fue el que llegó uno o dos puestos detrás de mí en la carrera), que luego los adelantamos otra vez, y que ya llegó un momento en donde, de los del grupo inicial, sólo quedábamos Fleky (ya está dando sus resultados el entrenamiento de Galeras, ¿verdad?) y yo. Un rato después pierdo a Fleky , y me propongo pillar a LUBO, que lo llevaba viendo un rato allá delante. Lo pillo, y hacemos juntos varios km, hasta que más o menos a falta de 1 km para meta intento hacer un último cambio para ver cómo responde el cuerpo después del tute de hoy, y subo ligeramente el ritmo. Llegada en no sé muy bien cuál tiempo (no me acordé de parar el crono hasta 1 hora después, y todavía no miré la clasificación), pero contenta con las sensaciones durante la carrera.
Después de dar unos poquitos ánimos a los compañeros que iban enfilando la recta de meta, â??pequeñoâ? descalentamiento (3,5 kmâ?¦..) con un grupito de lujo, entre los que estaban Alejandro Pesado, Ramón Folgar (con quien compartí un ratito de charla) y el mister keniatablanco (que nunca le agradeceré lo suficiente lo que hace por mí), y espera para la entrega de premios, donde aprovechamos para organizar una sesión de isotónicas (¡¡somos la leche!!),contar nuestras aventuras yâ?¦¡¡¡qué maravilla de familia!!.
Entrega de premios, donde las Supernenas de nuevo volvemos a arrasar (je,jeâ?¦)â?¦No, ahora en serio: también los ODDF, con Xolinha de campeona, los Galácticos, con su máquina Keniatablanco, y Fleky, pillaron trofeo. Y yo me llevé unas zapas de clavos (¡¡mecachis en la mar!! Ahora ya no tengo excusa para no preparar como Dios manda el cross y la pista, je,jeâ?¦), donadas por A Poutada (que la verdad hay que agradecerle que siempre apoyan este tipo de carreras), una medalla y un trofeo de plata de la Torre de Hérculesâ?¦.así que fui para casa cargada.
Despedida rápida a tod@s los que no se quedaban a las isotónicas, y pitando para Padrón a amenizar el fnal del día con unas racioncillas de pulpo, pimientos, navajas y calamares, y unas isotónicas variadas en función de los gustos de cada unoâ?¦
Para mí fue un día inolvidable, de los que a mí me gustan, sin parar ni un minuto: me levanté, hacer la compra y miles de recados, comida a toda leche y salida de Lugo sin casi tiempo ni para que el último bocado llegase al estómago para poder estar en Ferrol, cámara de llamadas para el 1500ml, a las 17:20â?¦Bufff!! Pensé que no llegaba. Correr el 1500, cambiarme, esperar a ver la marca, comentar la carrera con Opaahí y la gente del club, saludos a Elyana antes y después (gracias por todo, guapa), yâ?¦.¡¡¡¡aló vamos para Lestrove!!. Correr en Lestrove, sesión de isotónicas hasta las 00:20h (¡¡estas carreras que empiezan el 14 y terminan el 15 son la leche!!),y vuelta para Lugo. ¡¡¡Ay meu Deus!! Pero llegada a casa y al sentarme en el sofá, esa sensación de â?¦â?¡¡¡buah!! Lo he conseguidoâ?, de haber estado entre AMIGOS, y de haber disfrutado de cada minutoâ?¦lo compensa todo.

Ale!! Pues ahí queda el tostón.
Aunque le había dicho a lestrove que lo iba a poner verde, pues no me queda otra que felicitarlo por la organización. La camiseta es chulísima, y de buena calidad, como había prometido, la bolsa de corredor, chapeau, y los premios también estuvieron muy bien, así que: ¡¡¡¡ENHORABUENA!!. Ah!! Y además de ser encantador el chico, creo que estuvo genial el sistema de inscripción-cronometraje que ideasteis: FELICIDADES TAMBIÃ?N POR ESO.

Un biquiño para tod@s, y en especial para flip, que no pude ni saludar como se merece:
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 17 Xul 2007, 20:20
Asunto:

!!! Hay PITI,PITI,te has quedado con las ganas de ponerme verde !!! Ríndose
A ver si para la edición del año que viene tienes mas suerte. Guiño

Para la X Carreira Pedestre Lestrove-08,los ganadores llevarán trofeo de Sargadelos,y habrá camiseta chulísima,bolsa del corredor,trofeos variados,y sobre todo mucha amabilidad. Moi feliz
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 11:57
Asunto:

Enhorabuena Lestrove por tu Carreira Popular tanto a nivel organizativo, por descontado, como por participativo (alto nivel personal y deportivo). Gran carrera has realizado ganando a verdaderas "vacas sagradas".

Por las críticas no te preocupes, ya sabes de que va esto y lo que cuesta organizarlas. Un abrazo desde mi "Retiro de Meditación en la Montaña"

Super.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 14:15
Asunto:

Gracias Supermorais,una pena que este año no hayas venido a defender tu titulo,pero de todas formas,las puertas siempre estaran abiertas para un Superclase como es Eduardo Morais. Moi feliz
Cuidate mucho amigo,que uno llega a cierta edad y ya no esta para muchos trotes. Guiño
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 21:11
Asunto:

co voso permiso xa baixei duas fotos , unha da kedada e outra da saida da carreira, graciñas, primeiro para quen as sacou e logo para quen as colgou.

por certo , a ver si lle deixades de dar tantas enhorabuenas a lestrove que despois creeo, e o resto temolo que aguantar jajajajajajaaja estubo todo de put......., o sea de maravilla, asta o no tempo tuvo que acertar, eres unha maquina chaval.
un saludo de sherif, para todos os foreiros
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 23:01
Asunto:

As felicitacións sempre son ben recibidas amigo Sherif,o peor é cando che botan un tirón de orellas. Guiño

Quero dar as gracias a familia Correr en Galicia,en especial os foreiros que acudiron a Pedestre de Lestrove-07

Estiveron:

Nacho_s1600
Chacal
Jotaeme
Banderas
Ojordo
Fleky
Valeiro
Xan_de_Ris
Keniatablanco
Xolinha
Ferrolano
Lubo
Opaahi
Jabelo
Kurty
Corroseguro
Gallego
Pamela
Aricar
Corredor_negreira
Aguita
Manwe
Urko
Sherif
Fema
Tocho_gr
Wootle
Flip
Vouamodo
U
Castinheiras
Marola
Piti
Derek
PedroNimo


Creo que habia algun mais,pero eu non teño o pracer de conocelos.

Os únicos que fallaron asi a bote pronto foron Azochador e Yomismo.
macuno

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/06
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 23:47
Asunto: Carreira de Lestrove

Noraboa de todo corazón,amigo Lestrove.Xa me gustaría estar a min tamén aí,pero mellor preparado.Polo menos coma cando iba a aquela carreida dos anos 96,97.Disfrutei coma un cosaco naquelas edicións.Agora entreno solo para manterme en forma e espero poder ir a algunha edición vondeira,aínda que sexa para rememorar aqueles anos e aquela carreira faita e pensada para os atletas.Moito ánimo para seguir ó frente deste acontecemento atlético que tanto nos fai disfrutar ós amantes da carreira a pé
macuno

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/06
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 23:52
Asunto: Carreira de Lestrove

Quixen decir vindeira e feita.Foron dúas ratas de imprenta(ó mellor hai máis)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 0:22
Asunto:

Pois xa sabes Macuno,para o 12 de Xullo do 2008 querote en Lestrove,en esta que é a tua casa. Guiño

Por certo,polo visto queren organizar a I Andaina Concello de Padron.A organización da mesma quere que eu me encargue de un dos tres bucles dos que consta a Andaina.Seria o tramo Lestrove-Padron.!! Haber o que acontece logo !! Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos