Foros ›
CARREIRA DO S. ISIDRO EN ROIS O VINDEIRO D�A 13 DE MAIO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 10:06
Asunto:

:lol: Razz BUENÍSIMOS DÍAS A TOD@S!!! Ríndose Razz

Terminé la carrera y la saboreé de lo lindo----esto marcha!!!!

- La organización genial,

- trato familiar....como si corriésemos en casa...GRACIAS CHIC@S, que estas buenas costumbres no se pierdan, un auténtico placer;

- el sitio....bonito bonito (hasta la lluvia y chaparrones a discreción le quedan bien!!! Guiño );

- el tiempo....ideal para dar ese "lavado" profundo al carnet de identidad Abraiado Ríndose Ríndose Ríndose ,

- me encantó coincidir con Castinheiras aunque perdí mi primer "pique"- "duelo"...(me ganó con una chuleríaaaa!!! Ríndose , menudo "pase" me hizo en plena cuesta!!! Razz Abraiado Abraiado Abraiado ...arrebíiii!!!!!...eu así non xogho máis....en la próxima llevaré la capa de Super-

- montón de amig@s y conocidos da Barbanza, Moncho, Folgar y family (al que le amenazo en cada carrera con ganarle...pero no me hace caso ¿por qué será?) , Tucho, Matías, Javi, ....un gustazo verlos a todos (molladiños coma pitos eso sí Guiño ). A seguir así caballeros!!!

- Mi felicitación a Elena por su victoria y mis mejores deseos en su aventura personal como madre.

- MIS GRACIAS MÁS AGRADECIDAS DE ESTE DOMINGO SON SI DUDA PARA MARI CARMEN (HERMANA DE ORDENES)....QUE ENCANTO DE MUJER. ME "CUID�" TODA LA CARRERA, TIR� DE MI, ME ANIM�, CHARLAMOS, NOS REIMOS, Y SIN DARME CUENTA (LO PROMETO), SOY TAN PETARDA QUE NI ME ENTER� QUE LLEGÁBAMOS A META.....ME DEJ� "PASAR" ANTES, CUANDO ERA ELLA SIN DUDA LA QUE "FUE DELANTE" (EN FUERZAS, ENERGÍA Y CAPACIDAD) TODO EL RATO.
TODO UNA SEÃ?ORA Y DEPORTISTA. GRACIAS.

Bien, el día terminó inmejorable: como me quiero mucho, me "homenajeé" con tarde en balneario (formaba parte del entreno Guiño Guiño Guiño Moi feliz )...qué voy a contar de esto.....un terrible esfuerzo Ríndose .

En resumen...."agua" por la mañana y "agua" por la tarde...DOMINGO PERFECTO.

y hoy LUNESSSSS!!!!!! BIEN!!!! A LA PISCI (MÁS AGUA....Y NO ES BROMA)

Sonrisas para todos.

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 10:13
Asunto:

Escomenzar decindo que a organización moi ben, eso si, solidarizarme con Lestrove, en canto o tema do horario, eu tamén fun para as 11, como moitos, dispois entereime que era para as 12 e saimos as 11.45. Creo que é un tema a mellorar dando unha información moito máis amplia, pero salvo esto, o resto ben.
O percorrido, duro, como a mín me gustan, e o entorno moi bonito. Rematei en 34.24, por primeira vez baixo dos 5 mts/Kms, e tendo en conta o tempo que fixo e o duro que foi a carreira estou que pego saltos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 10:19
Asunto:

Que conste que a chulería da que fala supercoco foi provocada por ela, escomenza a piropearme e claro, una anímase e entra o trapo.
Dacordo contigo no ambiente moi familiar e alegre, eu tamén me rein con Lestrove, Urko e sobre todo contigo.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 23:34
Asunto:

Ttito enoraboa polo teu tercer posto e ves tiña eu razon de que ias quedar moi ben nesa carreira todo un pracer adestrar contigo e os demais

You´ll never run alone
ttito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 20:22
Asunto:

Muchas gracias por vuestros animos.. Por cierto fleky que tiempo hiciste tu en la media de Ferreriúa?

salu2
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 22:33
Asunto: rois

noraboa ttito
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 23:16
Asunto:

ttito ritmo tranquilo fixen 1:39

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos