Foros ›
Autor
Mensaxe
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 11:32
Asunto: Media Maraton

De las pocas carreras que he podido disputar en mi corta vida atletica Confuso , creo que es esta modalidad la que mas me atrae , por distancia , sensaciones , participacion ........
Al acabar la vig bay me fije en que habia gente que se planteaba la carrera por parciales ( los primeros a 5´20´´ km etc ) , me gustaria que contarais como os preparais esta carrera y como la llevais a cabo , cambios de ritmo , constancia en ritmo , liebres? etc , no se si me explico.
Gracias adelantadas.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 13:28
Asunto:

Lo mismo digo amigo Killoke, es la carrera que más me gusta, me encanta correr esas medias, la pena es que haya tan pocas en Galicia y encima nos las ponen seguidas y hasta dos el mismo día!!!!!!!!!!!!De locos!!!!!! La preparación ideal? Depende de cada uno, pero lo importante es acumular km. en las piernas, saludos
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 13:36
Asunto:

Para min a Media tamén é unha distancia perfecta. Creo que en xeral os corredores populares, case que somos por definición corredores de fondo, (algún pode haber velocista,pero...)por eso nos atrae tanto a Media, porque é unha distancia asequible ( a maratón xa é máis esixente), podes ter unha pequena estratexia (nas cortas tes que ir a tope de principio a fin) e é máis sinxelo ir en grupo. Pois con todas estas "ventaxas" entereime o outro día que un atleta como o sr Admin., nunca correu unha Media. Ríndose Ríndose Ríndose ¿Podedes creelo? A raiña das distancias populares e él sen probala ,¿Hai algunha razón en especial? Guiño Guiño
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 13:54
Asunto: media

a min a media tamen me gusta pero donde eu disfruto mais e na maraton,esas sensacios de sufrimiento a partir do 35 pra min e unha gozada,serei masoqua pero encantame
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 14:45
Asunto:

Eu só teño unha experiencia de Media Maratón e 3 ou 4 de populares de 6, 10, 13 kms...
A Media maratón encantoume, podes facer unha estratexia, vas, polo menos no meu caso, a dous ou tres tipos de ritmo en carreira...
Creo que é unha distancia na que se pode disfrutar. A experiencia noutras carreiras é que dende o 1º momento saes a tope ata o derradeiro.
De preparación non sei moito, botarlle kms e nada mais.
poetinmotion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 15:42
Asunto:

Para mí la media es una buena distancia ya que no se necesita una preparación tan rigurosa como para la maratón y tampoco desgasta tanto, con lo que puedes disputar más carreras de este tipo a lo largo de un periodo de tiempo. Por otra parte tampo resulta tan traumática como los 10.000 y similares dónde personalmente sufro un guebo Confuso .
En cuanto al maratón, todavía no tengo experiencia suficiente como para decir que es mi distancia preferida pero los dos que he disputado me han dejado muy buenas sensaciones y al acabarlos he pensado cuál sería el siguiente.

Antiguamente tette: Renovarse o morir.

No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 19:43
Asunto:

Eu só levo dúas Medias (Coia e Vig Bay) pero neste mes espero ter outras dúas no peto. Coincido cos compañeiros en que resulta bastante asequible sen unha preparación moi específica que sí requiere unha Maratón e que queima menos que moitas carreiras cortas (para min é corta calquera de menos de 10.000 m.) nas que tes que ir "a tope" dende o principio ata o final ... ¡¡¡cánto sufrin na de Meaño do verán pasado, na de Padrón de Marzo e na de O Pino!!!

Nunha Media podes sair descontrolado que, ó cabo duns poucos kms. o corpo xa se che autoregula (alomenos se pretendes rematar a carreira) e ó final, se te contiveches un pouco, ata podes dar o Do de peito e rematar ó sprint para satisfacción propia e de cara á galería Guiño Guiño

Como preparación, penso que básicamente afacerse a correr en torno a unha hora seguida a ritmos "razonables" é suficiente... ter kilómetros nas pernas, vamos... e se fas máis, pois mellor. Moi feliz Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 22:47
Asunto:

Opino como Killoke, a miña distancia sen dubida ningunha é a media maratón, encontrome moi a gusto nesa distancia. Xa levo 13 e cada vez engánchome máis a distancia.
Non pasa coma nas carreiras de 10 Kms. ou menos que tes que ir a tope todo o tempo, son demasiado agónicas, pero veñen ben para prepararse.
E relativo as maratóns, ainda non debutei en ningunha e estánseme sacando as gañas o ver como acabaron a maioría dos mapomeiros. Ademáis o handicap que lle vexo a maratón e que despois de realiza-la deberías deixar descansar ben e recupera-lo corpo.
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 22:49
Asunto:

Pois eu tampouco teño ningunha experiencia na media, soamente en distancias curtas, sobretodo porque aquí en Ourense non se celebran, eu teño feito duas de 10 km e algunha de 6 km e a verdade e que se sufre moitisimo porque a xente sae a tope.
Tedes algún plan para unha media? Sabedes se hai algunha media ou popular no mes de Xullo pola zona de Muros?, xa que iste verao vou pasar o mes de Xullo alí?
Un saudo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mai 2007, 22:57
Asunto:

etuxia escribió:
Pois eu tampouco teño ningunha experiencia na media, soamente en distancias curtas, sobretodo porque aquí en Ourense non se celebran, eu teño feito duas de 10 km e algunha de 6 km e a verdade e que se sufre moitisimo porque a xente sae a tope.
Tedes algún plan para unha media? Sabedes se hai algunha media ou popular no mes de Xullo pola zona de Muros?, xa que iste verao vou pasar o mes de Xullo alí?
Un saudo

Negativo, nesas datas se te fixas no calendario, xa a nivel nacional, caseque non hai medias maratóns, xa que fai demasiado calor para carreiras de longa distancia. Aquí en Galicia despois das medias de Maio, non tes outra ata o 1º domingo de Outubro en Pontevedra.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 12:12
Asunto:

Kurty en la vig bay te salio el primer tramo mas rapido de lo esperado no?
eso despues se paga aunque estemos hablando de 5 ´o 6´el km , cuenta, cuenta.
saludos.
Alex1983Alex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/05/07
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 12:47
Asunto:

La Vig-Bay fue mi primer media... y no habia corrido nada desde hacia 10 años mas o menos jajaja , en lo que me fije y quede asombrado fue que la gente tenia los tiempos controladisimos, ya en el puente del lagares me encontre con unos que iban comentando q llevaban un retraso de 20 segundos o algo asi...

ami me gustaria saber un poco mas sobre estrategias y preparaciones ya que en la media aprendi muchas cosas, ya sabia q el ritmo es de menos a mas pero no me contuve y en la subida tiré y lo acabe pagando, tambien descubri que la gorra azul que regalaban servia para algo, me castigo mas el sol que los 21km, a la de coya me pondre porlomenos algo de crema. Tambien me heche la botella de agua por encima antes de llegar a playa america y cuando llegue a la playa me pego el aire y lo pase un poco mal jejejejej. Vamos que me di cuenta que no tengo ni pu## idea de esto, que es algo mas que correr pa´lante Moi feliz .

Asi que aver si alguna alma caritativa nos cuenta a los novatos como yo como se pueden controlar tanto los tiempos, y algun consegillo.
Saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 18:35
Asunto:

killoke escribió:
Kurty en la vig bay te salio el primer tramo mas rapido de lo esperado no?
eso despues se paga aunque estemos hablando de 5 ´o 6´el km , cuenta, cuenta.
saludos.

Efectivamente, Molón Molón copio y pego parte de mi crónica de la media.
el primer mazazo me llega en el Km5. Previsión era pasarlo en 20'20 o 20'30", y lo pasamos en 19'38", demasiado rápido contando que la primera parte había que dosificar. Aún así seguimos a buen ritmo aunque algo menor, pero ya en la 2ª cuesta se me hace larga y se que voy a sufrir, y a partir del Km.8/9 bastante mal de sensaciones. Pero lo jodi.. a partir del Km.13, y los últimos Kms. sufriendo como un condenado. Abraiado Abraiado

Lo ideal es ir de menos a más, cosa que había hecho en las 3 medias anteriores a la Vig-Bay.
mui

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/07
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 11:52
Asunto: media

desde mi punto de vista la mejor preparacion para la media es tajarse el dia anterior y quedarse en casa durmiendo porque con una media de 5' te voy a destrozar en betanzos"killoke"
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 12:02
Asunto: Re: media

mui escribió:
desde mi punto de vista la mejor preparacion para la media es tajarse el dia anterior y quedarse en casa durmiendo porque con una media de 5' te voy a destrozar en betanzos"killoke"

Amigo mui , donde te vas a subir pequeñin Molón , alguno con ponerle una pegatina en la espalda que ponga profesor ya se lo tienen creido , venga ya pampon.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos