Foros ›
XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 7:16
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

A mín se me acaba de ocurrir unha boa idea que aídna que chova vale.
Arriba de todo rapazas, facendo un concurso de camisetas molladas, se chove xa non fai falta moita cousa!!!!!!!!

Dígoche eu que moitos iremos máis rápido. Moi feliz

Actualizado: Por favor, incluír tamén bombeiros, coas súas mangueiras, para todo tipo de motivacións..

Marcos escribió:
Falando da Costa dos Fornos. Se non chove, este ano vai haber unha gran sorpresa, que vos fará moito máis levadeira a subida. Pero repito, só se non chove (que a choiva molla un cacho Demo sorrindo )



Última edición por sanmikel o Ven, 12 Set 2014, 10:12; editado 3 veces
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 9:56
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Oye Sanmikel, aunque entiendo que el comentario lo haces de forma jocosa, entiende que tratar a las mujeres como simples "adornos" en una carrera popular no es lo más adecuado. Por lo menos que el concurso de camisetas mojadas sea mixto para que haya donde elegir... Parar
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 10:10
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Con toda a razón do mundo, acabo de actualizar o comentario (se me había ido a pinza e non había caído en que as motivacións teñen que ser para todos os gustos, xéneros...)
"Admin" ten máis que razón, so que non estaba centrado, e foi un comentario un pouco machista, aínda que fose en plan jocoso (e non estar centrado)

"Mea culpa", desculpade se ofendín a alguén.

O rematar, tamén podo mollar eu a camiseta, aínda non sei eu se haberá moito que ver. Sorriso


Admin escribió:
Oye Sanmikel, aunque entiendo que el comentario lo haces de forma jocosa, entiende que tratar a las mujeres como simples "adornos" en una carrera popular no es lo más adecuado. Por lo menos que el concurso de camisetas mojadas sea mixto para que haya donde elegir... Parar

Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 10:44
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Finalmente 780 inscritos. Récord absoluto nesta carreira. Se o domingo engadimos os chupetes e andantes, imos pasar dos 800.
Se vos digo que a parroquia de Meaño ten censados 508 habitantes, podedes imaxinarvos a magnitude que este evento supón para o pobo.

Gracias a todos por confiar nesta proba coa gran cantidade de opcións que tiñades este mesmo día.

As previsións de choiva para o domingo a mañá melloraron algo. Polo de agora a probabilidade de precipitación está no 40% (e baixando). A ver se o tempiño nos da unha tregua e non estropea o día.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 10:48
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Sanmikel, de camisetas molladas e bombeiros, ná de ná. Que á Costa dos Fornos chégase coa presión arterial polas nubes e as pulsacións desbocadas. Se poñemos algo diso, igual lle da un jamacuco a algún/ha e liámola.

A sorpresa vai por outro lado Pregunta (e sempre a expensas do tempo)

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 10:56
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Triste
Marcos escribió:
Sanmikel, de camisetas molladas e bombeiros, ná de ná. Que á Costa dos Fornos chégase coa presión arterial polas nubes e as pulsacións desbocadas. Se poñemos algo diso, igual lle da un jamacuco a algún/ha e liámola.

A sorpresa vai por outro lado Pregunta (e sempre a expensas do tempo)

Triste Unha peniña.... Coa ilusión que me facía. Guiño

Eu creo que é unha pasada a xente que está apuntada (544, para absoluta).
Nalgúnha parte do traxecto vamos a pegar codo con codo, sobre todo o principio. Na curva a esquerda despois do rodiño, e baixando ata pasar por a saída tamén ahi algún tramo estreito para 544 corredores.

Só felictarvos por conseguir chegar a tanta xente.
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 12:07
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Vou ter que seguir o pique Lestrove-Xoixe por detras, creo q non me dan as pernas para
tanto. 30 segundos sacadesmos tranquilamente, pero mirando ben, xa teño un par de
galgos. Animo rapaces!
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 12:09
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Por certo Marcos, un saudo y felicidades polo teu traballo. Ojalá saia todo ben.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 12:13
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Moitas gracias Tiojuan. Quedas encarjado de poñerlle a multa a Xoixe e Lestrove, por se "corren de máis" Demo sorrindo .
Vémonos o domingo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Andrés

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/08/10
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 13:19
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Marcos!! Na costa de fornos tiña que estar a banda de Meaño (a campiona do Mundo 2013) tocando "La marcha Radetzky"
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 18:56
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Silbar Silbar Silbar

O que vos podo dicir é que, para o que vaia despistado, indicamos donde empeza a escalada....



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 12 Set 2014, 19:37
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Hala,xa andamos copiando de Lestrove!! Guiño
PINGA-PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/08/11
299 Carreiras
245 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 8:22
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Parabéns polo gran número de inscritos. Agora que todo saia redondo. Aí estaremos!!! Guiño
EmilZatopek

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/14
10 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 14:56
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Boas tardes! Que marabilla poder participar unha carreira que está ao carón da miña casa (son de Simes) e que reúne a tanta xente.

Corrín esta proba por primeira vez en 2012 e logrei acabar no posto 82. Daquela creo que baixara dos 25 minutos, pero desta vez que consigo baixar de 27 xa me darei cun canto nos dentes! En todo caso podereime desquitar de non ter corrido o ano pasado por culpa dunha lesión.

Esperemos que non faga moita calor, porque para afrontar o último kilómetro e medio boa falta van facer os folgos. Sorte a todos!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 19:46
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

EmilZatopek escribió:
Boas tardes! Que marabilla poder participar unha carreira que está ao carón da miña casa (son de Simes) e que reúne a tanta xente.

Corrín esta proba por primeira vez en 2012 e logrei acabar no posto 82. Daquela creo que baixara dos 25 minutos, pero desta vez que consigo baixar de 27 xa me darei cun canto nos dentes! En todo caso podereime desquitar de non ter corrido o ano pasado por culpa dunha lesión.

Esperemos que non faga moita calor, porque para afrontar o último kilómetro e medio boa falta van facer os folgos. Sorte a todos!

¡¡Gracias EmilZatopek!!
Espero que fagas unha boa crónica e unha mellor carreira Guiño

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos