Foros ›
(SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 19:03
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Debút en triatlón feito, boas sensacións e sobre todo alivio e tranquilidade e xa algo de experiencia. O mellor de todo: contacto co mar e o gran ambiente entre os triatletas e organizadores. Grazas polo ánimos JacoboDC e CORRIN, en parte este primeiro triatlón é tamén voso. Vamoooooooooooooos.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 19:28
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Noraboa!! Moi feliz

Xa che deixo por aquí o enlace para inscribirte no sprint de Coruña... Silbar jajaja

Skoda Triatlón Coruña
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 19:47
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Nada home! Ves como non era tan complicado? Jajajaja
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 19:53
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Feexe,alegrome moitooo de veras,asi pasiño a pasiño.e grazas polas tuas palabras....jeje eu triatlon dudoo moito ...como a bici non sexa unha tandem xa que non sei andar en bici....vai ser que eu nos triatlons irei coma sempre a animar que animando son boa ehhhh jeje.
Vemonos en mais carreiras a miña siguiente será o 16 en Muros
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 20:08
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

fee contanos algo mais ohhh da proba de hoxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 20:14
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

menphis_ESP creo que ese domingo libra a miña muller e terei que ir coma sempre de viaxe con ela, de momento ir a verme a un triatlón en Coruña non entra nun plan digamos "divertid" para ela, pero como libre penso que estarei alí sí ou si, eso sí: que a zódiac da cruz vermella me vixile ben porque 750 m de natación, ejem, hai que nadalos, pero non me gusta a palabra imposible, todo é posible....vamooooos.
JacoboDC, este triatlón en parte é teu por darme a información xusta que precisaba, non deixei de pensar estes días en tí e sinceramente estouche moi agradecido, espero que en Poio che fora fenomenal.
CORRIN, grazas polos teus ánimos, se non fora por tí esqueceríame de detalles coma o portadorsais, nótase que estás nos detalles e iso fai falla. Grazas.
Bueno a verdade é que non teño moito máis que dicir pero podo resumilo en que este deporte do triatlón é moi bonito porque permíteche facer un gran entreno cruzado usando moitos e variados músculos, as saidas da natación danlle un toque de contacto coa Natureza distinto, a bici é o lado máis técnico onde unha boa máquina tamén marca a diferencia e parece que o número de participantes nas probas non é moi numeroso co que se evita a masificación. Foi unha experiencia enriquecedora que me axudou a perderlle o medo á auga (que non respeto) e a encuadrar a proba da natación coa referencia xa nadada de 350m. Grazas de corazón.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 20:37
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

fee si che axudei en algo doume por satisfeita!! xa me axudaras ti no de correr..porque non hai forma que amplie km (5 en carreira pero menos entrenando...bueno...non me penso agobiar proxima carreira nun mes e seguramente ir a animar a Meiga a Carnota...que de tanto escribirme con ela xa teño ganas de coñecela...saudiños e bo traballo o de hoxe ,de seguro que estás cunha sonrisa de orella a orella
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 20:53
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

aproveito para felicitar a jacoboDC polo resultado obtido en Poio que me consta que é un circuito durisimo,sobre todo as costas da carreira a pe
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 22:04
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Duro? Creo que ahí non me volven pillar.Gracias, clasificado para o Campionato Galego, obxectivo cumplido.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 10:20
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Eu de ti pasaba do Skoda. Moita xente e un circuito de bici perigoso, non pola carretera en si, senón pola cantidade de xente que se acumula, e hainos que van moi moi rápido, digochp x experiencia, e ainda q ti vaias disfrutando do teu percorrido, unha vez que comecen a adiantarche pola dereita e esquerda, podes acabar pasandoo mal. Se cadra faiseche máis asequible algo como o de Pontenafonso, que é o sabado, e na categoría popular podes disfrutar máis. Saudos.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 20:35
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Ok JacoboDC, ademáis estou lendo moito de natación e quédame moito que mellorar, hai que ir pouquiño a pouco. Xa me acabas de fastidiar, agora a pensar en Pontenafonso..ja,ja. Grazas de novo maestro.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 22:21
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Para nada penses que te fastidiei eh? Se queres ir o Skoda cada un é libre de ir a onde lle prazca.Eu so falo dende o meu punto de vista, que non ten porque compartilo nadie.Eu corrino o ano pasado e o sector ciclista pareceume un desastre total.Chegou un momento que no circuíto coincidimos tódalas categorías, máis ou menos 500 persoas andando na bicicleta, xente que era o seu primeiro triatlon,outros que xa levabamos algúns e outros que xa tiñan o cu pelado de facelos.De feito houbo unha caida bastante jodida na que un chaval meteuse un bo viaxe.Desde o meu punto de vista nun triatlon o sector máis dificil para a xente que comeza é o ciclismo, case mais que a natación, porque os que van a disputar a victoria ás veces pasanse un pouco cos "novatos",pero penso que para coller experiencia e realmente disfrutar sen o agobio de verte superado por xente a toda ostia as categorías populares son as idóneas,asi que fagas un par deles xa ves como te podes sentir nun de distancia sprint.Eu nisto son case tan novato coma ti, de feito esta é a miña primeira tempada completa, pero na bicicleta se me descoido xa levo feitos mais kilómetros que no coche e para min é o máis facil e no que mais me fijo nos demais
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 22 Xul 2014, 21:22
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

O de Pontenafonso de onde sae e hai minisprint? Estou aprendendo a nadar dende cero. O de fastidiar era unha broma maestro, non deixes de aconsellarme. Por certo como controlas en bici dime marca, modelo, precio e tenda para min, agora podo decir que si, que megusta o triatlon.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Xul 2014, 21:14
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

JacoboDC qué che parece unha BH shaprire creo que se chama por 600€, o cambio non é 105 ¿debería mercar un camio 105? Saudiños.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2014, 22:06
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Non sei,depende do estado.Se non é o 105 será o Tiagra ou incluso o Sora.O malo deses cambios é que son de 9 velocidades e ainda que funcionan perfectamente agora xa é todo de 10 e de 11 velocidades.Pero para comezar e ir tirando un par de aniños pode ser totalmente válida. Eu diriache que non te tirases o primeiro que vexas, agora comeza a haber moita oferta de bicis.Se es de Santiago podes achegarte ata a de Oliveira que el vai aconsellarche perfectamente ou incluso saber de alguén que poida vender unha.Saudos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos