Foros ›
Non se vai celebrar a IX Carreira Pedestre Lestrove-07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2007, 16:04
Asunto:

Lestrove, sabes que contas co meu pleno apoio, e ojalá se leve a diante a carreira de lestrove. Sería todo un éxito.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2007, 16:12
Asunto:

... Un saúdo Lestrove. Si ó final consigues poñela a andar... conta tamén conmigo nela.

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2007, 17:56
Asunto:

Amigo Lestrove , espero que todo te salga bien y lleves la carrera adelante, por mi parte, si se celebra el 17 de mayo, no podre asistir muy a mi pesar, mi hija patina y ese dia se celebra la fiesta del patin; como comprenderas no puedo faltar, ya que ella asiste a mis carreras y ese dia es para ella.
un saludo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2007, 20:51
Asunto:

Compañeiro Lestrove eu estaba desexando deixar os figadiños na túa carreira e vas ti e me dis agora que non se vai celebrar Demo Demo Demo Demo ... un respetiño para os sufridores do asfalto ¿eh?.

En fin... se este ano non pode ser, mala sorte, pero espero que, cun pouco de vontade e boas intencións temos unha nova edición mellorada (como decías ti mesmo) para o vindeiro ano... ¡¡ánimo!!... e que non se perdan máis carreiras con unha certa tradición ¡¡eh!!... que non andamos demasiado sobrados delas.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 0:26
Asunto:

Non te preocupes Lestrove, por un ano no que non se celebre a proba non nos imos esquecer dela e menos de tí; así que cun ano de marxen vai preparando a Lestrove 2008, para que sea inmellorable dentro das vosas posibilidades. Animo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 1:13
Asunto:

easywind escribió:
Non te preocupes Lestrove, por un ano no que non se celebre a proba non nos imos esquecer dela e menos de tí; así que cun ano de marxen vai preparando a Lestrove 2008, para que sea inmellorable dentro das vosas posibilidades. Animo.

Tranquilo Easywind e todos os demais,que ainda non está todo perdido. Sorriso
Na reunion derradeira deste Venres,vou botar o resto para que a Carreira de Lestrove,non se perda de facer este ano.
Si antes habia un 0,01 % de posibilidades de facela,agora coa axuda de Yomismo,porque éste meteu presion as miñas colaboradoras,esas posibilidades aumentaron un pouco. Sorriso

Por suposto que o 17 de Maio queda descartada como data de celebracion da Carreira.No mellor dos casos,pasaría a celebrarse a finais de Xunio,entre a Maraton de Toral de los Vados,e a Pedestre de Leiro.
!! Xa eu estou cavilando todo...por si acaso !!! Guiño
Por todos vos,e agora mais que nunca,vou sacar a carreira adiante.
!! Que Deus me axude na reunion crucial deste Venres !!! Confuso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 2:09
Asunto:

Tranquilo Easywind e todos os demais,que ainda non está todo perdido. Sorriso
Na reunion derradeira deste Venres,vou botar o resto para que a Carreira de Lestrove,non se perda de facer este ano.
Si antes habia un 0,01 % de posibilidades de facela,agora coa axuda de Yomismo,porque éste meteu presion as miñas colaboradoras,esas posibilidades aumentaron un pouco. Sorriso

Por suposto que o 17 de Maio queda descartada como data de celebracion da Carreira.No mellor dos casos,pasaría a celebrarse a finais de Xunio,entre a Maraton de Toral de los Vados,e a Pedestre de Leiro.
!! Xa eu estou cavilando todo...por si acaso !!! Guiño
Por todos vos,e agora mais que nunca,vou sacar a carreira adiante.
!! Que Deus me axude na reunion crucial deste Venres !!! :?[/quote]
Forza, Lestrove, desexoche moita forza no teu empeño, saudiños amigo
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 8:52
Asunto:

Procura que no coincida con la Carrera Solidaria Disimulando


Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 9:49
Asunto:

lestrove escribió:

Por suposto que o 17 de Maio queda descartada como data de celebracion da Carreira.No mellor dos casos,pasaría a celebrarse a finais de Xunio,entre a Maraton de Toral de los Vados,e a Pedestre de Leiro.
!! Xa eu estou cavilando todo...por si acaso !!! Guiño
Por todos vos,e agora mais que nunca,vou sacar a carreira adiante.
!! Que Deus me axude na reunion crucial deste Venres !!! Confuso

Pues me alegro que no se celebre el 17 de mayo, porque asi si puedo acudir.
Eso si amigo lestrove, deseo que se celebre esa carrera, vamos, y si por dinero es , entre todos podemos ayudar.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 10:48
Asunto:

Lestrove, ¡ y yo que había enfocado toda mi preparación para esa carrera !, ese día, esa hora, y teniendo en cuenta unas condiciones atmosféricas favorables,esperaba estar en el momento óptimo de forma.
Había supeditado la preparacion de otros eventos de importancia ( Mapoma, maratón de N.Y., etc.) a participar en Lestrove-2007, bueno.....a lo mejor tanta cosa y luego resulta que no iba poder correr por lesión, por éllo no te preocupes. Ríndose

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 20:30
Asunto:

corroseguro escribió:
Lestrove, ¡ y yo que había enfocado toda mi preparación para esa carrera !, ese día, esa hora, y teniendo en cuenta unas condiciones atmosféricas favorables,esperaba estar en el momento óptimo de forma.
Había supeditado la preparacion de otros eventos de importancia ( Mapoma, maratón de N.Y., etc.) a participar en Lestrove-2007, bueno.....a lo mejor tanta cosa y luego resulta que no iba poder correr por lesión, por éllo no te preocupes. Ríndose

Lo que tienes que hacer ahora Corroseguro,es frenarte un poco en tu puesta apunto,y suponiendo que ya casi estas afinado,pues lo que te aconsejo,es que mantengas esa forma fisica descomunal que posees. Guiño Moi feliz
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 11:58
Asunto:

Lestrove, no deberías cambiar el título del tema? Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 13:49
Asunto:

yomismo escribió:
Lestrove, no deberías cambiar el título del tema? Guiño

!! Mañana se sabrá si hay que cambiar el titulo o no,ojala que si !! Sorriso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 14:15
Asunto:

Suerte á mucho ánimo campeón!!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 19:30
Asunto:

Presi Lestrove: ó non realizarse esa proba o 17 de maio (xa estaba comprometido nesa data para botarlle unha mans ós chavales que organizan a Carreira da Guía en Ribeira!), conta conmigo para o que fose menester!! (aínda que Demo sorrindo nos deixases plantados ós Barbanza Power, xa ves que non son rencoroso Disimulando )...ai que sacar adiante esa carreira, machiño!!!!! Ríndose Ríndose Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos