Foros ›
Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2014, 21:15
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Opino o mesmo que Rufino e mlestonf. E teñen razón, seguide neste camiño que ainda que eu non participei en moitos trails todavia, a min polo menos dos que corrin foi un dos que máis me gustou. O da camiseta é un punto bo pero é secundario. Non fun o primeiro que fixestes pero si a este segundo e polo que teño oido este segundo moito mellor.
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2014, 21:43
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Gracias señores! O do Lor vai nunha linea similar, avitando ao maximo pistas e buscando sensacions de dureza, tecnica e diversion. O da camiseta non teria por que haber problema, cando saquemos o carte do Lor podemos facer a camiseta cos tres a ver que sae e despois aos que participaran nos 3 regalase e os que non poderan marcala ao prezo mais baixo posible. Apertas, estade atentos a publicacion do trail do lor esta semana!!!
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2014, 7:03
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Eu xa estou entrenando para dar a talla e non chegar estumballado como no do Castelo.
Mira que non enterarme dos pinchos !! Eso sí que é un fallo gordo en min
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2014, 11:53
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Jjjjjjjj a ver esa foto planchada kratos no rio.
Vai ter que chamarse desafio de lor.

Entrena como un animal, compite como una bestia
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2014, 11:10
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

No foro de fotos tedes un novo enlace, Kratos creo que te vas a salvar...non pillamos o momento..jeje estaremos máis atentos no Lor
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2014, 11:15
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Jjjjhh vaya craks.un abrazo

Entrena como un animal, compite como una bestia
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2014, 18:53
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Bueno xente, chegou o momento de cerrar este post do Trail do Castelo. Teño un monton de agradecementos, empezando por os que opinaron que querian un trail mais tecnico como Xabi e Guti, ainda que non lles perdoaremos que non apareceran por aqui...jeje. O noso maior agradecemento vai para todos os que viñestes xa que ao final sodes os mellores embaixadores dunha proba na que puxemos todo o noso empeño e ganas, e debeuse de notar non? Por suposto agradecementos aos membros do Club Formigueiros, voluntariosos e amables durante non so o dia da proba, sinon dende moito antes: Loly eres grande!! En especial quero agradecerlle a axuda, o apoio moral e fisico a Chumpen e a Ramon Vila, sin eles....buff sin eles nada. E por ultimo a meu compañeiro Jose (o calvo jeje)...eso si que foron xornadas maratorianas no monte...e tamen a meus pais por axudarme a limpar e por prestarme o 4x4, sin este si que non seria ninguen...jajajaj que mal estou, concello de Quiroga, patrocinadores....Bueno amigos queda aberto o post das fotos xa que iremos subindo mais a largo de estos dias. Pero esto non acaba aqui, por que o Lor esta no forno, e en cuestion de dias salira incandenscente, infernal...si vos digo a verdade teño dubidas cando me preguntan cal e mais duro, non o sei...do Castelo sobrevives, cando rematedes o Lor serdes heroes jjejeje....moiiiiiitas graciasss a todos e ata logo!!!


Última edición por AlbergueQuiroga o Ven, 23 Mai 2014, 6:08; editado 1 vez
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2014, 20:05
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Non puiden ir pero Norris , Magono e Diego me dixeron que foi duro.

en dous dias imos pola tua terra a intentar de novo o UTAC.

Ata a proxima ......gracias por escoitar o pobo !!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 6:40
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

AlbergueQuiroga escribió:
Bueno xente, chegou o momento de cerrar este post do Trail do Castelo. Teño un monton de agradecementos, empezando por os que opinaron que querian un trail mais tecnico como Xabi e Guti, ainda que non lles perdoaremos que non apareceran por aqui...jeje. O noso maior agradecemento vai para todos os que viñestes xa que ao final sodes os mellores embaixadores dunha proba na que puxemos todo o noso empeño e ganas, e debeuse de notar non? Por suposto agradecementos aos membros do Club Formigueiros, voluntariosos e amables durante non so o dia da proba, sinon dende moito antes: Loly eres grande!! En especial quero agradecerlle a axuda, o apoio moral e fisico a Chumpen e a Ramon Vila, sin eles....buff sin eles nada. E por ultimo a meu compañeiro Jose (o calvo jeje)...eso si que foron xornadas maratorianas no monte...e tamen a meus pais por axudarme a limpar e por prestarme o 4x4, sin este si que non seria ninguen...jajajaj que mal estou, concello de Quiroga, patrocinadores....Bueno amigos queda aberto o post das fotos xa que iremos subindo mais a largo de estos dias. Pero esto non acaba aqui, por que o Lor esta no forno, e en cuestion de dias salira incandenscente, infernal...si vos digo a verdade teño dubidas cando me preguntan cal e mais duro, non o sei...do Castelo sobrevives, cando rematedes o Lor serdes heroes jjejeje....moiiiiiitas graciasss a todos e ata logo!!!

Gracias a vosotros por darnos pero bien duro. Miedo me da el siguiente. Espero que la próxima esté hasta los topes de cabras para que vean lo que es bueno. Un abrazo
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 8:35
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Gracias a vos por haberme dado a oportunidade de coñecer a beleza e a dureza da paisaxe de Quiroga. Agardo poder estar no Trail do Lor. Seguide así.
Un saudo.
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 9:37
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Mil gracias a vosotros por este gran día;por todo el tinclado en general.unos cracks.
Esperamos por lor de dolor.un abrazo

Entrena como un animal, compite como una bestia
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 10:12
Asunto: Re: Trail do Castelo - Quiroga (10-05-2014)

Si señor, un pracer haber estado ahí. O trato foi excelente. Se podo non duidedes que estarei no Lor. Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos