Foros ›
I CARREIRA CAMPO A TRAVÃ?â?°S DO CORGO - CORRUBEDO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 11:56
Asunto:

Veña Castinheiras como organizador da carreira creo que che corresponde o honor de comezar a fazer a lista dos participantes. Veña fai algo... aparte craro de dar xabrón aos posibles participantes... Ríndose Ríndose Demo sorrindo
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 12:24
Asunto:

¡xabrón! o que pasa é que ti nos estas acostumado a expresar o que sintes, e dispois pasa o que pasa, que temos que montar días do pai, da nai, dos namorados, dos que non están namorados, o do arbore, da flor e tamén do toxo, que é o teu día. Demo sorrindo Moi feliz
Vai a primeira relación de atletas:

banderas
derek
afiador
vicman
fema (espero que si)
kurty
urko (este sabe o percorrido de memoria)
pedronimo
morangui (co pack)
aguita (and family)
gallego (desfeitiño)
lestrove
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 12:58
Asunto:

Amigo castinheiras expreso perfectamente o que sinto... sobre todo cando digo que és un pelota Demo sorrindo Demo sorrindo
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 13:27
Asunto:

A ti tamén che quero ¡parvo!, ¿que faria eu sin ti?.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 13:36
Asunto:

Bueno, creo que apoio nos vós vai a faltar. Ademáis de correr seguro, se necestades algunha mán no que sexa non dubidedes en pedila. Estarei pola zona. Un saúdo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 13:39
Asunto:

¡¡¡Basta xaaaaaaa!!! que estades a chatear, e isto é un foro. A ver se teño que avisar ó Admin para que vos turre das ourellas Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

¡¡Nen xabrón ne os***as!! o que queira ir que vaia, e punto... así tocan máis xardiñas por cabeza Mr. Green Mr. Green Mr. Green
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 15:01
Asunto:

castinheiras escribió:


Lestrove, xá me tardaba a túa intervención no post, espero o teu apoio participando, esta carreira non é nada sin unhas das figuras máis emblematicas do foro.

Amigo Castinheiras,gracias polo de "figura emblematica",xa que sobre o asfalto non o demostro,polo menos no foro si. Moi feliz Non sera para tanto compañeiro,nin son mais...nin menos que nadie,simplemente son un mais e punto,coas miñas virtudes e cos meus defectos. Guiño

Haber como ando eu coa organizacion da miña carreira ese dia do cross,pero agora mesmo xa che podo decir,que esas posibilidades aumentaron,xa que polo menos molestacheste en facerme a pelota,ji,ji,ji. Guiño Moi feliz
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 16:33
Asunto:

Contade tamen comigo para este cross e supoño que tamen co meu colega valeiro

You´ll never run alone
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 18:11
Asunto:

¿Agora que? ¿Fleky queda sin o xábrón? mecajo.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 20:19
Asunto:

Espero non faltar a cita.........este cross!! promete.........
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 21:01
Asunto:

Ata non podo prometer ren de ren, o teño prohibidio por barbanzón e banderas soamente me deixa falar do divino e do humano. Podoche dar un consello, coidado co xabrón o día da carreira, non vaias a resbalar.
Inma

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/06
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 2:06
Asunto: I Cross de Corgo-Corrubedo

Hola chicos, soy Suso de la Fuente y estoy encantado con la idea de ese primer Cross en Corrubedo, para lo cual doy todo mi apoyo y aunque tengo una competición el día 28, espero poder coger un avión de regreso para llegar allí el 29 y apoyaros en persona. Ideas como esta es lo que necesita el atletismo gallego. Ánimo a los organizadores, espero y estoy seguro que va a ser todo un éxito.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 9:10
Asunto:

Me apetece un montón,pues nunca he hecho campo a través,pero aún no me decido a apuntarme ,tengo que hablarlo con mi entrenador,no sé si será bueno para mí correrla antes de la media de Villagarcía y más con los problemas musculares que me persiguen,pero os juro que me corroe el gusanillo .
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 9:59
Asunto:

Antes de nada darche unha calurosa benvida Inma (chamarlle así a un home faime pensar no caso "Vanessa" e na miña metedura de pata con Bareixa) a este noso foro.

Será para nós un auténtico placer contar contigo e a túa experiencia nos nosos debates, e unha honra escoitar (máis ben ler) as túas experiencias. Se ademáis temos a posibilidade de correr na túa compaña xunto coa de Pedro Nimo que tamén medio se apuntou... buahhhhhhhh!!! non teño un orgásmo de miragre!!!! !!!!... este foro progresa... e de qué maneira!!!!! Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

Barbanzón, Castinheiras xa podedes estar contentos... ides contar co mellor do mellor do atletismo galego... estades facendoo moi moi ben. Enhoraboa por adelantado!!!! Molón Molón Molón
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 11:17
Asunto:

banderas escribió:
... buahhhhhhhh!!! non teño un orgásmo de miragre!!!! !!!!... este foro progresa... e de qué maneira!!!!!
¿a piques dun orgasmo por correr con dous tíos? Abraiado Se Anna Nicole levantara a cabeza!!!!(Diolateñanagloria)
Pero si, xa se ve que progresa o foro, pero cada día hai xente mais rara. Moi feliz :D Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos