Foros ›
IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
airean

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/06
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 10:10
Asunto: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Xa hai data para a IX Carreira Popular Mar de Boiro-7º memorial Pepe Buceta.
Será o DOMINGO 15 de DECEMBRO, fin de semana habitual desta proba dende fai oito anos.
En breve publicaremos o regulamento e procederemos á apertura das inscricións.
Salvo axustes puntuais, seguiremos na liña da pasada edición.
Contamos con vós, coma sempre, que sodes os que lle dades a razón de ser a este evento.

E, mentres, animámosvos a participar na I Edición da Carreira de Rianxo, a súa 1ª edición, concello veciño que se inicia neste circuito. Entre todos teremos que cargalos de razón para que sigan promocionando este tipo de probas en vindeiros anos.

ÁNIMO!!!
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 10:29
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

ali estaremos, e tamen quero felicitar os organizadores da carreira de rianxo por chegar o limite de prazas
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 13:18
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Ahí estaremos,esperemos que sin tanta chuvia coma o ano pasado,pero un carreirón si se evita o tema dos coches polo medio do circuito a organización é perfecta.
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 19:50
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

siempre me gustó, espero poder ir este año
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 22:29
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

El año pasado llovió a mares...y aun asi se disfrutó...este año esperemos venga mejor día y que esté igual de bien organizada que el año pasado.
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 9:30
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Repetirei participación. ..encantame as carreirasvdo barbanza e mañan rianxo...moi boa fecha sen dubida
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 14:39
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Pois despois de 2 anos e medio de lesions e sin poder correr esta vai ser o meu objetivo deste ano ,os entrenos van decentes e si consigo o ritmo adecuado ali estarei
Atletis

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/08/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 16:41
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Bucet

Vamos intentar estar ahí (Brais e Yera) lugar donde viven los abuelos y nos escapamos cuando podemos. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
sprinter

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/12
1000 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 17:59
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Vamos,Boiro merecese esta carreira.Ali estarei.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 18:33
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Moi boa carreira, eu corrin todas as edicións excepto a do ano pasado (cambieina por unha media). E tiña pensado ser da partida este ano.
Pero na carreira de Rianxo, déronme un díptico dunha nova carreira para ese mesmo día. Non hai problema por que coincidan carreiras, o triste é que sexa no concello veciño da Pobra do Caramiñal (1ª Subida a Curota).
Non haberá datas no calendario ?
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 18:39
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Kurty escribió:
Moi boa carreira, eu corrin todas as edicións excepto a do ano pasado (cambieina por unha media). E tiña pensado ser da partida este ano.
Pero na carreira de Rianxo, déronme un díptico dunha nova carreira para ese mesmo día. Non hai problema por que coincidan carreiras, o triste é que sexa no concello veciño da Pobra do Caramiñal (1ª Subida a Curota).
Non haberá datas no calendario ?
uy pos non sabia eu desa nova carreira,pero podemos ir as duas que a subida a curota e o dia 8 e a de Boiro o dia 15,asi que o mes de decembro toca o barbanza
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 20:34
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

correro escribió:
Kurty escribió:
Moi boa carreira, eu corrin todas as edicións excepto a do ano pasado (cambieina por unha media). E tiña pensado ser da partida este ano.
Pero na carreira de Rianxo, déronme un díptico dunha nova carreira para ese mesmo día. Non hai problema por que coincidan carreiras, o triste é que sexa no concello veciño da Pobra do Caramiñal (1ª Subida a Curota).
Non haberá datas no calendario ?
uy pos non sabia eu desa nova carreira,pero podemos ir as duas que a subida a curota e o dia 8 e a de Boiro o dia 15,asi que o mes de decembro toca o barbanza

No díptico que nos deron pon o día 15 de decembro, pero o ler teu comentario, entrei na paxina de deportes da Pobra e pon o día 08.
Algo que me extrañaba era que poñía que as inscripcións pechaban o día 6 o que me parecía moi cedo para ser a carreira o día 15.

Sendo así o día 8 a Pobra e o 15 a Boiro que nos quedan as 2 cerca.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 20:38
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Kurty escribió:
correro escribió:
Kurty escribió:
Moi boa carreira, eu corrin todas as edicións excepto a do ano pasado (cambieina por unha media). E tiña pensado ser da partida este ano.
Pero na carreira de Rianxo, déronme un díptico dunha nova carreira para ese mesmo día. Non hai problema por que coincidan carreiras, o triste é que sexa no concello veciño da Pobra do Caramiñal (1ª Subida a Curota).
Non haberá datas no calendario ?
uy pos non sabia eu desa nova carreira,pero podemos ir as duas que a subida a curota e o dia 8 e a de Boiro o dia 15,asi que o mes de decembro toca o barbanza

No díptico que nos deron pon o día 15 de decembro, pero o ler teu comentario, entrei na paxina de deportes da Pobra e pon o día 08.
Algo que me extrañaba era que poñía que as inscripcións pechaban o día 6 o que me parecía moi cedo para ser a carreira o día 15.

Sendo así o día 8 a Pobra e o 15 a Boiro que nos quedan as 2 cerca.
efectivamente Kurty,eu o díptico non o tiña pero entrei na páxina web e xa me inscribín,a de Boiro éun carreirón e a da Pobra sabendo como organizan as cousas alí non me cabe duda que será outro carreirón,así que vou as dúas.
airean

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/06
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 9:18
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Enviado regulamento da proba de Boiro.

En breve aparecerá na páxina de correrengalicia e abriranse as inscricións en Championchip.

Anímovos a todos a participar na carreira, que dixeron no telediario da primeira cadena que este ano non ía chover nin a cuarta parte do ano pasado o día da carreira...

Contamos con vos.
airean

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/06
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Nov 2013, 9:20
Asunto: Re: IX Carreira Popular MAR DE BOIRO-7º memorial Pepe Buceta

Xa están abertas as inscricións para a Mar de Boiro 2013.
Adultos na páxina de championchip (categorías de cadete en adiante, que fan o recorrido longo).

Escolares (benxamíns, alevíns e infantiles) e Carreira Mini, inscricións no Departamento de Deportes do Concello de Boiro (981848425 ou deportes @ boiro.org).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos