Foros ›
Autor
Mensaxe
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xuñ 2007, 11:42
Asunto:

Leido las paginas anteriores ,estoy totalmente de acuerdo con el comentario de Khene. Somos unos privilegiados, tenemos todo a nuestro alcance y que otras personas nuncan tendran una oportunidad de salir de esas vidas llenas de miserias.


Como mucho de vosotros he puesto mi granito de arena con una pequeña aportacion y aunque intentare estar alli,no participare y eso que pedi permiso al truma pero me dijo que eran demasiados km para hacer andando..... Chorando

un saludo y nos vemos mañana.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xuñ 2007, 22:38
Asunto:

Bueno, ya quedan unas horitas, a ver si tenemos unos claros y no sigue cayendo el diluvio de hoy en Santiago, que si no cualquiera hace correr a los niños. Confuso y yo que estaba preocupada por si hacía día de playa!!! Disimulando

Nos vemos y suerte con todo Pedro!!!.

P D. Sergio Peillet el autor del cartel al final no sé si vendrá, espero que lo haga y puede recojer su camiseta. Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xuñ 2007, 22:50
Asunto:

Cierto,el dia no creo que se presente demasiado caluroso,no. Triste
Se espera lluvia en cualquier momento de la mañana,con una temperatura maxima de 21º y una minima de 14º El viento sera de 36 Km/h Chorando
A falta de las inscripciones in situ,son 129 los anotados. Confuso
!! Nos vemos mañana !! Moi feliz
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xuñ 2007, 23:30
Asunto:

Mañan a darlle duro



Saudos
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Xuñ 2007, 23:41
Asunto:

tres patos blancos ali estaremos, mais algún amigo mais, ainda que caian chuzos de punta, a causa ben o merece, vémonos Ríndose

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 9:31
Asunto:

Chegou o dia e...!! Como chove miña nai querida !! Demo Demo
Si non fose pola causa que é,xúrovos que non me movia da casa.!! Veña a diluviar,esto parece pleno inverno !! Triste Triste
Pero bueno,vou facer de tripas corazón,e arrancando para o Pologono do Tambre,que é xerundio. Moi feliz
!! Vemonos !! Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 9:46
Asunto:

Pois por Vigo non chove. En 15 minutos estamos saíndo para o Polígono do Tambre... a ver si alí non chove tampouco. ¡¡Ata agora!! Guiño Guiño
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 15:00
Asunto:

Pues ya estoy en casa.
Día muy lluvioso y ventoso. Gran chaparron durante la recogida de dorsales.
PITI y Xan_de_Ris repartiendo las bolsas de regalo de camisetas.
Ya en el concesionario de Citroën, charla con Ojordo, Nacho_s1600, encantadora Cabuxa, EasyWind, super Marola ... y unos cuantos más del foro.Tambien conozco a Uri que con sus dos niños y la lluvia, no podrá hacer nada más que la salida...
Calentamiento bajo la intensa lluvia. Me coloco en segunda linea para pillar 'velocidad' de bajada y asi por lo menos coger algo de ventaja para las subidas. Me quemo demasiado, y lo pago el resto de la carrera.
En la segunda vuelta me van adelantando unos cuantos, estre ellos Marola y lentoperosejuro que van como unas rosas, charlando y fortísimos...
Llegada tranquila en 25:02, adelantado por un niño que se marcó un sprint final. (espero que la TVG no ponga ese corte Avergoñado )

Al final, como no, isotónicas.
Felicidades a:
PITI por tu primer puesto (ya no tiene donde poner las copas ....) y encantado de conocerte.
lestrove por tu triunfo.
Familia Banderas que ya tiene merito el hacer la carrera con su hijo a la espalda. Vaya fondo que tienes...
Familia Vouamodo que tambien corrieron todos.
Familia Gallego , al final con 'copa' y todo.

Y a todos los que me olvido...



Aqui os dejo una foto de 'familia':




Última edición por Picapiedra o Dom, 17 Xuñ 2007, 16:11; editado 1 vez
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 15:32
Asunto:

Cronica de Corredor_negreira


Chegada o poligono as 11!

Moita chuvia o cal non me gustou nadiña pero bueno descubrin que somos moitos os valentes Moi feliz

Recollida de dorsal e un pequeno calentamento que xa nin estirar a tempo tiven.


Dan a salida e a 1 volta posicionome no grupo que iva adiante de todo(nunca tan adiante estiven nunha carreira), indo o mesmo ritmo de nacho_s1600 cando na 2 volta empecei a acomodarme algo mais e decidin acabar comodo sen moito cansancio e sumar unha carreira mais o meu expediente deportivo Moi feliz


Gracias a Nacho_s1600 por decirme que era o trebello ese pequeno de cor negro (perdoade que non o saiba e que ainda comencei agora Sorriso )

Enhoraboa pedroNimo e a toda a organización

Saudos a todos e moi ben a carreira gustoume moito Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 16:00
Asunto:

Como era de esperar,choiva a raudales nesta I Carreira Popular Solidaria.
Felicitar a PedroNimo por levar a bo porto esta carreira,polo tanto para el son os primeiros parabens. Moi feliz
Teño que decir que tal como estaba o dia,non me apetecía nada correr,pero a causa pola que ibamos correr,merecío sin dubida algunha,e polo tanto Lestrove iba correr asi caeran chuzos de punta. Ríndose
Moitos foreiros hoxe no Tambre,podiase apreciar claramente que o azul era o que predominaba.
Ali estaban,e vou nombrando a bote pronto:
Gallego,Ojordo,Lentoperosejuro,Nacho_s1600,Fleky,Valeiro,Fema,Jabelo,Lubo,Opaahi
Banderas,Derek,Vouamodo,Aguita,Pedro,Xan_de_Ris
e algun mais que agora non me ven a memoria.
Tamen estaban as fermosas Marola,Xolinha,Sussy,Cabuxa e Piti Moi feliz
Mención especial para os lesionados Flip e Easywind.!! A recuperarse axiña !!
Hoxe estaba eu de estreno,estrenaba chip amarelo,e dorsal personalizado.Todo un puntazo o do dorsal,si señor,megachulo é a palabra.Enoraboa a Champion Chip. Moi feliz
En canto a carreira en si,pois lenta,notabase que era Solidaria.Eu sain pola cola,pero pouco a pouco fun tirando para diante,ata chegar ata a cabeza da mesma o paso da primeira volta.Chegados aqui,PedroNimo detívose.!!! Non puido aguantar o meu ritmo !!! Ríndose Ríndose
Xa na segunda volta,e vendo que podia dar mais,pego un achazo na última rampla,e consigo acabar 3º. Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Moi bo posto,mellor do que esperaba.Ata eu mesmo sorprendinme do meu rendimento hoxe con choiva. Sorprendido
E despois de moito tempo,volvin a pisar o podio.Que alegria e que emoción sentin,pois ainda a un gustalle sentir estar entre os elixidos. Moi feliz Moi feliz
Alejandro Gomez entregoume o preciado trofeo.!! Todo un honor para min !! Moi feliz Moi feliz
Alí estiveron tamen Andres Diaz,Fran e Arsenio Iglesias entre outros.
No sorteo non me tocou nada,unha magoa. Confuso
Por certo,coñecin sin querer a Supercoco.Agora xa che teño fichada. Guiño
Felicitar os Campións Tolosa e Piti. Moi feliz
Ah,o de Banderas co fillo as costas,si que e ter pundonor. Razz
A quen non vin foi a Corredor_negreira.¿Onde andabas ?.Pois por cabeza de carreira non asomaches. Sorriso
Para o ano mais e mellor,pois xa PedroNimo esta pensando na II Carreira Popular Solidaria Moi feliz Moi feliz


Última edición por lestrove o Dom, 17 Xuñ 2007, 16:53; editado 1 vez
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 16:14
Asunto:

Pois taba o lado de nacho_s1600 durante a 1 volta e pasachesnos e dixo nacho veña lestrove e eu dixen esta como unha moto Sorriso

Pero ti ivas tan concentrado en ir pa cabeza de carreira Sorriso

Saudos e felicidades
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 17:29
Asunto:

Sinto amigos non haber ido finalmente, a verda é que estou bastante disgustado, pero xurdironme algus problemiñas que non me permitiron ir, espero que todo saise ben, e non fallar a proxima vez, o unico que me consola e que polo menos a axuda esta dada.

Saudos Guiño

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 20:31
Asunto:

Hola,hola como siempre encantada de estar de nuevo entre vosotros compartiendo esos momentos que me hacen ver las cosiñas un poco menos grises.Gracias a todos por vuestros animos.

Pero si pensabais que no estaria en la carrera ,!!!!pues no¡¡¡¡ alli camuflada en un coche y con camara en mano zas al reportaje ..por que en fin con lo que llovia ni se me ocurria salir.. Ríndose Ríndose

Enhorabuena a "SUPERPITI" y tambian a lestrove (que depues se me mosquea).... Guiño

A lo largo de la tarde finalizare de subir las fotos en el album de yahoo,pues en el de correr en galicia me resulto imposible,solo un comentario de ellas hay una que me identifico mucho con ella Ríndose Ríndose ¿por que sera?.


Oh..la foto que me has dado ya esta pegadita en el album de fotitos de carreras...graciasssssssssssssssssssssssssssssssss

un saludo para todos.[/img]
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 21:04
Asunto:

Flip esperamos ansiosos ese reportaje ...,
y a todo esto ... ¿Alguien sabe si pasarán el algo sobre la carrera por la TVG...? por que los cámaras lo grabaron casi todo...!

Quizá Pedro Nimo sabe algo ...!
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2007, 21:13
Asunto:

Acabo de ver las fotos.

Estupendo trabajo Flip, la verdad es que algunas no tienen precio Ríndose :lol:.

Esta por ejemplo me dejó sin palabras:







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos