Foros ›
VIG-BAY 2007 15 de abril de 2007
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 22:28
Asunto:

hola khene,como prometi,el cava es vuestro,lo habeis ganado.................... Guiño

el tema es q me gustaria correr en Corrubedo,pero vine en avion y no tengo forma de desplazarme hasta alli,si pudiera ir con alguien,estaria encantado.............. Moi feliz ......sabes con quien podria ir?

saludos....... Guiño
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2007, 8:41
Asunto:

Ni idea. Banderas va con toda la familia y el coche lleno. Tal vez Agüita Disimulando , que es muy buen tipo Guiño

PS: Acabo de leer en otro hilo que Agüita no puede ser pero que Morangui se ha ofrecido a llevarte Guiño


Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 9:19
Asunto:

Semana e pico despois do día de autos, por fín me poño a relatarvos os feitos. Asegúrovos que levo días lendo moito, pero sin escribir, porque de feito non teño tempo para máis.
Bueno, pois chego cedo, como as dez, e xa atopo os compañeiros de entrenos, como as e media, decido buscar a xente de CNG, saúdos rápidos e nerviosos a coñecidos e presentacións a novos, fotos e a querer.
Vou toda a carreira (case) cos do entreno, ata o dez a un ritmo tranquilo, a partir de ahí pouco a pouco incrementamos a cousa, e ó quince, decido darlle caña a cousa (a caña que lle podo dar) Xa nese intre levo rato adiantando xente. Todo moi ben ata o vinte, momento en que acelero como un panoli, sen darme conta que aínda queda 1 km e pico póñome a sprintarâ?¦.durante 200 mts, como moito. Ese km e pico se me fixo o único duro, por novato.
Resumo: chego en 1:34:14, que para ser o debut non está mal, aínda que hai quen me dixo que estou para 1:30â?¦Penso que a miña distancia, de momento, é esta, porque discurre co ritmo das rodaxes de adestramento. A semana anterior, en Padrón, paseino peor, por ir máis rápido que o ritmo de adestramento 13 kms, esta vez só fixen seis máis rápidos.
E para o final, comida coa xente de CNG. Xúntome a Sinchan, Charly, Barrachina, 7ombligosâ?¦ e familias. Alucino coa xente de CNG e coñezo a xente nova. Regalos, risas, etcâ?¦Felicidades especiais a Charly e Banderas, por organizar todo este lío.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 11:58
Asunto:

Dos cosas:

1. Deciros que me acaban de llamar de New Balance, para decirme que tengo unas zapas de regalo por el tercer puesto de mi categoría en esta carrera. Abraiado Abraiado . NO LO SABÍA, NI ME LO ESPERABA !!!!. Así que me pidieron cm de píe, número y dirección para el envio. Pedí unas mixtas, que me valgan tanto para entrenar como para competición. Molón

2. Vi el vídeo de la comida, y me gustó mucho, graciñas Xan.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 12:53
Asunto:

Enhorabuena Marola , con tanto premio estoy pensando que correr a tu lado es casi como jugar un partidito de fútbol con Ronaldinho Guiño

Solo los genios somos modestos.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 14:00
Asunto: Pois eu un segundo máis.....

Bareixa escribió:
Semana e pico despois do día de autos, por fín me poño a relatarvos os feitos. ......
Resumo: chego en 1:34:14.....

Vaia coinsidensia Bareixa!!!, eu 1:34:15. Pero eu non acelerei. So aguantei o sufrimento desde o Km. 15

Non escribin, porque non puiden, teño moito lio, e agora vai pero moi resumido. A miña primeira media Razz Abraiado

Chegada ás 10:25, levoume a muller co peque, apurado porque pensei que non chegaba para a gardarroupa...e vexo que o horario é aproximado Abraiado ... en fin.

Quecer un cachiño, e á saida tocan. Lentos como tartarugas e ao mogollón, é a miña primeira experiencia nunha tan masiva como esta, con voltiña en plan estrelas Molón .

Leveino moi ben durante os primeiros 15. Non bebin até o 10. As costas estupendas, notase que entreno en Vigo (Coia, Gran Via, Castro, Travesia, Chapela.... todo costas), tiraba moi ben e sen subir moito a respiración nin o pulso). O ritmo ía polo 4:20-4:25.

Pero chegamos ao km 15-16. Algo máis dunha hora correndo. Un calor ao que non estou habituado (é o que ten entrenar ás 7-7:30-8:30, como moito no verán chegando ás 10:00-10:30). O peque madrugador este que se ergue ás 8:30 (con sei meses!!!) impideme sair os sabados e domingos, e facer as sesións de duas horas, e me quedo nos 40 km/semana.

Casquei....non parei porque son así de bruto Confuso e seguín como puiden, a 4:35. Cheguei aos 1:34:15, a 4:29.

A verdade que contaba con facer isto pero a carreira de Padrón animarame a ir algo máis rápido, alí fun a 4:16.

Pero estou contento, a que é un reto é a Media de Coia. Para a cal vou madrugar máis, e comezar ás 6:30-7 e ter máis quilómetros nas pernas 50-60 por semana, e seguir coas costas...que están por todas partes Ríndose Ríndose e algunhas series de mil entre 4:10 e 3:55.

Pois logo vemonos na de Coia.
Guiño
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 14:29
Asunto: Re: Pois eu un segundo máis.....

Vaia coinsidensia Bareixa!!!, eu 1:34:15. Pero eu non acelerei. So aguantei o sufrimento desde o Km. 15

Jolín, qué casualidade. Eu era o de negro que ía botando espuma pola boca... Moi feliz

Eu á de Coia xa me apuntei, pero despois de VigBay e Vilagarcía creo que a farei en plan tranqui..
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 17:29
Asunto:

Chacho, non recordo nada da chegada, viao todo neghro Chorando case me paro na propaganda previa. Bon, eu tamén ia de negro, con gorra azul. Se miras a foto estaba dicindolle á que apañaba os chips que non podia parar asi de golpe que me deixase baixar de pulsacións que senon me caia. Disimulando Confuso

Por certo, por min que volva chover na de Coia Demo sorrindo Vemonos, tamén irei de neghro e con gorra azul(se vai sol).... Molón

E este domingo e o que ven nada que actuamos en Teis e Castrelos.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 17:29
Asunto:

Chacho, non recordo nada da chegada, viao todo neghro Chorando case me paro na propaganda previa. Bon, eu tamén ia de negro, con gorra azul. Se miras a foto estaba dicindolle á que apañaba os chips que non podia parar asi de golpe que me deixase baixar de pulsacións que senon me caia. Disimulando Confuso

Por certo, por min que volva chover na de Coia Demo sorrindo Vemonos, tamén irei de neghro e con gorra azul(se vai sol).... Molón
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2007, 18:05
Asunto:

Chacho, non recordo nada da chegada, viao todo neghro Chorando case me paro na propaganda previa. Bon, eu tamén ia de negro, con gorra azul. Se miras a foto estaba dicindolle á que apañaba os chips que non podia parar asi de golpe que me deixase baixar de pulsacións que senon me caia. Disimulando Confuso

Por certo, por min que volva chover na de Coia Demo sorrindo Vemonos, tamén irei de neghro e con gorra azul(se vai sol).... Molón

E este domingo e o que ven nada que actuamos en Teis e Castrelos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos