Foros ›
CARREIRA POPULAR DE VEDRA - SAN FINS 2006
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/11/06
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Nov 2006, 20:35
Asunto: CARREIRA POPULAR DE VEDRA - SAN FINS 2006

Abrimos este tema para todo aquel que queira facer preguntas relacionadas coa carreira

A Asociación Veciñal O Souto de San Fins de Sales organiza a IV CARREIRA PEDESTRE POPULAR DE VEDRA-SAN FINS 2006 o próximo 26 de novembro. A carreira celebrarase na parroquia de San Fins de Sales (a 10 km. de Santiago) e conta coa colaboración do Concello de Vedra, da Fundación Deporte Galego e da Dirección Xeral do Deporte da Xunta de Galicia.

Os horarios e recorridos das probas das categorías inferiores son os seguintes:

PREMINI 2000 E POST PREBENXAMÍN 2000-2001 100 metros 10:30 HORAS

BENXAMÍN 1998-1999 ALEVÍN 1996-1997 900 metros 11:00 HORAS

INFANTIL 1994-1995 CADETE 1992-1993 1900 metros 11:30 HORAS

Todos os atletas das categorías inferiores recibirán unha medalla. Os tres primeiros de cada categoría, tanto na modalidade masculina como na feminina, recibirán un trofeo.

A proba das categorías absolutas terá lugar ás 12:00. A distancia a percorrer é de 7.600 metros. As categorías son as seguintes:

XUVENIL/1990-1991
PROMESAS / 1984-1989
SENIOR / 1976-1983
VETERANOS/AS I / 1966-1975
VETERANOS/AS II / 1956-1965
VETERANOS/AS III / 1946-1955
SUPERVETERANOS/AS / 1945-e anteriores

Recibirán un trofeo os tres primeiros clasificados de cada categoría, tanto na modalidade masculina como na feminina.

Os tres primeiros atletas da clasificación xeral, tanto na modalidade masculina como na feminina, recibirán os seguintes premios en metálico:

1º clasificado/a: 120 â?¬
2º clasificado / a: 80 â?¬
3º clasificado / a: 50 â?¬

A entrega de trofeos e premios realizarase ás 13:30 horas.

As inscricións poden facerse polos seguintes medios (agradeceriamos que se realizasen antes do día da carreira):

-no teléfono 981 81 46 91 de 8:00 a 14:30

-no teléfono 981 50 22 90 de 17:00 a 00:00

-no enderezo electrónico osoutosanfins @ yahoo.es, facendo constar nome, apelidos, ano de nacemento, clube e lugar de procedencia.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 12 Nov 2006, 20:53
Asunto:

Sintoo na alma VEDRA,pero agora mesmo collesme no paron tecnico que fago sempre no Inverno,polo que sentindoo moito,non vou a participar na tua carreira.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4260 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 12 Nov 2006, 21:40
Asunto:

Para os que non a coñezades a carreira está ben, circuito rápido porque non ten máis que un par de repeitos. Do ano pasado lembro que os xuíces da FGA tiveron á xente esperando tanto tempo (e chovía) que cando se entregaron os premios só estaban os interesados (e non todos). Tamén me chama a atención que a categoría de veteranos comece con 30 tacos, pero iso non deixa de ser unha curiosidade.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 12 Nov 2006, 22:25
Asunto:

Tengo un buen recuerdo de esta carrera, por un par de cosas, primero porque fue mi primer contacto con gente del foro (mi primera kedada 8)), aquí conocí a Mario y a Isa y segundo porque me gusto mucho el lugar. La carrera, es cierto lo que dice gefreiter, es bastante rápida, yo hiciera un buen tiempo para mi (tuve de liebre a Mario :D), pero como soy una pastelera de manual el último repecho recuerdo que me llegó y acabé en la meta con la lengua fuera.
Por mi parte la recomiendo y posiblemente me acerque este año de nuevo . Moi feliz
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2006, 0:01
Asunto:

Yo este año tampoco puedo asistir, porque coincide con al 1ª carrera del Circuito Corre con Nós 2007, pero me han hablado muy bien de ella. Además, hoy en Negreira mucha gente comentaba que tenía pensado participar, así que imagino que habrá nivel y participación "dabondo" Ríndose Ríndose .

Mucha suerte a tod@s l@s que váis a participar, y a la organización, que seguro que todo sale muy bien.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2006, 7:30
Asunto:

Eu acudín o ano pasado....
Kandpalleiro escribió:
Como refiro no meu blog trátase dunha proba organizada por unha asociación veciñal que, a semellanza de Ferreirua, pon moitísimo entusiasmo e dedicación para suplir certas carencias de medios. Un circuito típicamente galego, ben sinalizado con algún cruce (o da meta) menos controlado do que merecería; avituallamento liquido na chegada e medallas para os cativos (para o resto non sei que non puiden quedar mais tempo.) Falta un lugar para se dar unha ducha dempois da proba.
As carreiras de cativos semellaronme ben organizadas e repartidas coa salvedade que a dos mais pequerechos debería se-la derradeira (na miña modesta opinión son os que mais aplausos precisan), ó cabo, que sega así(···)
augúrolle á carreira de San Fins de Vedra moita mais participación en tódalas categorias conforme pasen os anos porque ainda que a data xa é algo tardía e o circuito pode resultar algo durillo para os que corremos en chan a proba é o paradigma das "populares" xustamente polas características que kingkroft enumera.
Como xa referín claro que a organización é mellorable; tamén o son as organizacions 'profesionais' que cobran até 15â?¬ por proba e tamén teñen fallos... Eu insistiría no tema das duchas ¿non haberá un pavillón ou colexio por alí?. Se cadra ese e os permisos, seguros e persoal/medios de Protección civil serían o tipo de colaboracións que sí se podería solicitar do concello
E volto a insistir en que o principal fallo é o tema das duchas agás da tardanza na cerimonia de entrega de premios nas que eu só quedo cando acudo co cativo.

Tampouco eu acudirei (coido) e, dende logo, pésalle un handicap importánte nesto da participación: Cadra coa primeira proba do CCN que está a coller moito pulo...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 3:13
Asunto:

Quiero retomar este tema de la carrera de Vedra del próximo domingo 26 de noviembre. La verdad es que me han hablado bastante bien de esta prueba; el recorrido , la organización... además es la 2ª en este Concello (la de Gundián (Ponte Ulla) también es de Vedra) en el mismo año, con lo cual se merecen un sonoro aplauso los habitantes del mismo por el apoyo que prestan a este deporte. En general la gente parece que se va a animar a correr, tanto por la prueba en sí, como por la cercanía a Santiago (5'). La salida creo que está al pasar la 1ª gasolinera que hay en la carretera de Ourense al salir de Santiago, se coge un cruce a mano derecha y a unos 800 m está situada allí. Animo a la gente a participar en la misma. Un saludo. Derek.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 20:12
Asunto:

Hola a todos. ¿Alguien sabe cómo llegar a San Fins con exactitud? Gracias.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 20:44
Asunto:

Moi feliz Ríndose Ríndose Moi feliz Que recuerdos Marola, que recuerdos.... Ríndose Ríndose Moi feliz Moi feliz Ríndose Ríndose

lo pasamos genial..., y a la semana siguiente debutaste en maraton... que recuerdos!
Razz Razz Razz Razz


Achwll, dereck te explica bien como ir, carretera Santiago-Ourense, a mano derecha indicacion de San Fins de vedra, creo que hay una maderera al lado del desvio con un mogollonazo de pinos, los ikm que hay que hacer de Santiago hacia Ourense no puedo decir con exactitud pero sobre unos 7km... no tiene perdida. Un saludo.

Salud y Kilometros
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 20 Nov 2006, 21:05
Asunto:

Pues sí Mario, yo también tengo un recuerdo imborrable de ese día, ¿te acuerdas de que debimos de calentar por lo menos otros siete km ?, yo andaba preocupadísima porque era el último largo y estaba en una carrera de siete Ríndose Ríndose También conocí ahí a Susana, que me animara mucho contándome su experiencia en el maratón, creo, de Vitoria ¿correcto?.

Otra cosa fue el cabreo que me agarrara con el asunto de la entrega de premios, pero bueno eso son gajes del oficio. Ríndose :lol:, después me pasó más veces y ahora lo tomo con filosofía. Moi feliz
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 0:42
Asunto: san fins

sorte os q vaiades a vedra,a min colleme ca preparacion da media de ferrol,SORTE A TOD@S
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2006, 2:19
Asunto:

Achwll escribió:
Hola a todos. ¿Alguien sabe cómo llegar a San Fins con exactitud? Gracias.

A vedra se va por la carretera de Orense a Santiago. A unos 1o km de santiago se verá un aserradero a mano izquierda. Por ahi a la izquierda hay un desvío que pone "a San fins de Sales" tiras unos 2 km en linea recta y llegas a una iglesia con su campo de fiestas anexo. Ahi fue la salida hace dos años.
Saludos

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
vedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/11/06
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Nov 2006, 16:56
Asunto:

As 14 horas do mércores, xa fixeron a súa inscripción para a carreira 342 persoas, o que nos fai indicar que este ano se vai batir a participación de anos anteriores.

Esperamos facelo todo do mellor xeito posible para que a carreira deste ano sexa un éxito.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 24 Nov 2006, 10:02
Asunto:

Suerte a los que vais a Vedra,y espero que la climatología sea favorable
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 24 Nov 2006, 12:48
Asunto:

Mucha suerte a los que vais a Vedra. Esperamos vuestras crónicas. Moi feliz Moi feliz Moi feliz

A propósito, además de Achwll, ¿quién más va? Confuso







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos