Foros ›
Autor
Mensaxe
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2023, 11:41
Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?

Hombre de cara a 2024 no creo que la organicen porque la fecha de la media maratón y del 10K ya están anunciadas para el 20/10. Y supongo que la maratón la organizarían con el mismo interés así que no creo que la anunciasen sin tanta antelación.
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2023, 12:36
Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?

La media son dos vueltas . Una maratón a cuatro vueltas? Yo no lo veo. No me parece tan ideal. Pero ojalá la hagan igualmente.
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
145 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2023, 15:06
Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?

Entiendo que se puede alargar y variar el recorrido de la media...si no a mí me parece una tortura de circuito...
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
173 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2023, 16:21
Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?

Partamos de que no tenemos ninguna...así que quien apoye esa iniciativa hay que estar a muerte
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 08 Dec 2023, 19:28
Asunto: Re: Maratón en Pontevedra?

Djoko escribió:
La media son dos vueltas . Una maratón a cuatro vueltas? Yo no lo veo. No me parece tan ideal. Pero ojalá la hagan igualmente.

Quizáis pódase alongar algo o circuíto actual de 10 ata chegar ós 14k (creo que alguén xa o comentou). Serían 3 voltas, pero nada que non vivíramos xa en Coruña.

O problema que vexo tamén a medio prazo é que a xente está empezando a planificar o calendario para o ano que vén, e dentro dunhas semanas para algúns (dentro dos que me inclúo) sería complicado encaixar unha maratón (cando menos para competila... a facer bulto iría sempre, claro Moi feliz ). Como xa se falou nalgún momento, se se quere facer ben seguramente haxa que poñer a mira en 2025.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos