Foros ›
Autor
Mensaxe
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 12:19
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

OS21 escribió:
Un ano máis GRACIAS.

Gracias a todos por vir a esta carreira que tanto desfrutamos organizando, gracias porque a de onte foi unha carreira épica na que simplemente finalizala foi unha heroicidade, de verdade noraboa a todos dende o primeiro o último, todos sodes campións desta V edición.

Onte foi a miña cuarta edición e a de peor marca. Non é estraño, dadas as condicións. Estou totalmente de acordo en que onte todos fomos heroes, demostramos que, como a organización, somos cernas de carballo. Tiñamos que ter levado todos, coa medalla, un anaco de cerna. Sorprendeume escoitar á xente entrevistada na chegada que estaban dispostos a volver. Nese momento eu pensaba que non volvía. E iso que en Palas xa nos mentalizaron, antes de saír, co que nos esperaba, poñendo a canción de AC/DC "autopista ao inferno". Iso foi o que nos atopamos.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 18:06
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Impresionante carrera, felicidades a los organizadores, para el año amenazo con volver.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 19:35
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Por algo está considerada la mejor media maratón de España. Da igual que tuviésemos 35ºC, la organización se desvivió por y para los corredores facilitando en todo momento nuestro mayor confort dadas las circunstancias climatológicas. Aumentaron el número de avituallamientos, hablaron con los vecinos de los pueblos por los que pasábamos para que nos regasen con sus mangueras, teníamos una manguera ducha en la zona de salida para poder refrescarnos, nos recordaban por megafonía una y otra vez la importancia de mantenernos hidratados. Tuvimos servicio de transporte en ambas direcciones para que cada cual decidiese dónde dejar el coche, servicio de transporte de las bolsas personales. Qué decir de los voluntarios! En todo momento dispuestos a ayudar.
Lo único que no podían controlar los organizadores fue el clima, y aún así desde mi punto de vista la carrera fue perfecta. Todos sabíamos el calor que iba a hacer desde hace días, todos fuimos voluntariamente sabiendo que no era una carrera para hacer marca, no era una carrera para correr rápido, era una carrera para controlar y disfrutar. Y creo que hablo por la mayoría cuando digo que muchos de nosotros lo hicimos. Como en todo siempre habrá críticas negativas, pero a esta corredora la habéis ganado de nuevo (mi segunda participación en esta media), así que para el año, repetiré.
De nuevo, gracias. Se nota cuando los que organizan una carrera lo hacen pensando en el disfrute de los corredores y no en hacer caja. Bravo!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 19:36
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Se asistin onte a carreira, ademáis de por ser unha das carreiras que máis me gusta, como levo todas as edicións corridas, desexaba seguir mantendo ese feito.
Acordábame do mal que o pasaromos hai 2 anos cos 31º da saida, eu especialmente os derradeiros 5/6 Kms.
Así que este ano tocaba superarse cos 37º que tiñamos a saida, polo que asistín máis que mentalizado de que o obxetivo ia ser correla sen sufrir, con esas temperaturas non se pode disfrutar.
Saida a un ritmo moi lento, xa que non quentara nada, 1ºKm. para tomar o contacto en 5'42", cando vou chegando ao 2º Km. xa levo a boca seca e a cara encharcada en sudor, (estou tolo ou que), moita xente me adianta nestes primeiros momentos, ainda que hai moita xente que se ve que vai regulando outros paréceme a min que o van a pagar máis tarde.
Da gusto cando empezan a aparecer as primeiras mangueiras que nos refrescan e por suposto o 1º avituallamento, a auga está fresquiña (unha constante en toda a carreia), eu sigo a un ritmo moi lento ao paso de novo por Palas, xa levamos uns cantos Kms. e imos ven, buscando calqueira sombra que apareza, xa que o sol escaldame.
Chegada ao paseo fluvial, con grandes tramos de sombra, tramo que invita a aumentar o ritmo, pero eu sigo ca miña marcheta. con casegue todos os Kms. por riba dos 5'Km.
Nas primeiras costas longas a xente sa escomenza a andar, ainda queda moito como para facelo. Chego ao km10 en 53', pero sigoo indo relativamente ben, estamos a piques de chegar a subida cronometrada, obxetivo, non deixar de correr, a maior parte dos que levo por diante van andando, teño que ir zig-zagueando para adiantalos, neste tramo de 1'600 vexo agora que pasei a 61 corredores (pasaría a outros 68 corredores ata o remate), chegada arriba, parada breve no avituallamento para recuperar folgos e beber con calma no vaso, e a seguir.
Ao pouco de pasar o Km13 o GPS, quedouse sen batería, xa o levaba posto para ver só a distancia recorrida e que me ensinara o parcial de cada Km. Onte non era día para ritmos.
Agora só queda como duro , duro o tramo do polígono, seguimos con ese ritmiño, que me fai ir relativamente cómodo, en cada avituallamento bebo en cantidade e en cada mangueira bótome literalmente enriba dela.
Sigo adiantando xente, sobre todo nos tramos de subida, estamos chegando a Furelos, xa se palpa o ambientazo que hai sempre ahí, impresionante o apoio da xente, polo que inconscientemente aumento o ritmo e ao pouco de sair toca frearse novamente.
Estamos no peor tramo da carreira, no polígono, un dos máis feos, solitarios e todo subida ata rematar, dándonos de cheo este sol matador, pero a carreira xa está caseque rematada. Entramos na estrada nacional para percorrer os derradeiros mts. aumentando o ritmo e poñendo boa cara para agradecer o ánimo da multitude, unha festa do atletismo popular.

Entrada en meta en 1h50'57" oficial o peor tempo con diferencia das miñas 117 medias maratóns de asfalto; o 116 tempo e 1h46'59" de hai 2 anos aquí tamén. Ríndose Ríndose Pero moi contento, xa que en ningún momento fun mal e rematei bastante mellor que hai 2 anos.
Como anecdota, vexo en Championchip que o meu ritmo neto na carreira é de 5'15" dende o primeiro cronometraxe ata o final, polo que me sorprende a regularidade levada de principio a fin

Un saudo e esperádeme para A VI EDICIÓN DOS 21 DO CAMIÑO.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 20:10
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

boas , bonita carrera , voluntarios e organización de 10 Aplauso Aplauso .
la temperatura no dejo disfrutarla como deberiera ser , pero eso nadie lo puede controlar.un saludo .
pol34

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
164 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 20:25
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Como siempre todo impresionante, tercera vez que la hago y cada vez mejor. Una duda que me acaba de entrar, acabo de abrir ls bolsa del corredor y no vi la riñonera que decian que daban. Venia dentro de la bolsa o la daban en meta?
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 20:39
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

pol34 escribió:
Venia dentro de la bolsa o la daban en meta?

La daban en meta, una vez recogías la bolsa con la fruta/agua/chocolatina y te metías hacia la plaza. Justo antes de la carpa donde daban cerveza estaban dos chicos repartiéndolas.
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
432 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 21:21
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Amina escribió:
pol34 escribió:
Venia dentro de la bolsa o la daban en meta?

La daban en meta, una vez recogías la bolsa con la fruta/agua/chocolatina y te metías hacia la plaza. Justo antes de la carpa donde daban cerveza estaban dos chicos repartiéndolas.

habia corredores que se metian por el puesto de donde daban las bolsas de los corredores y no pillaban la riñonera porque pasaban directamente al avituallamiento.

Amina creo que coincidi contigo en el puesto de jamon
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 21:43
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Como siempre magnifica carrera, a pesar de las altas temperaturas. Ya van cinco, así que, espero poder estar en la sexta.

Gracias a todos los voluntarios y organizadores, ya que para ellos las altas temperaturas tampoco fueron fáciles de soportar. Aplauso Aplauso Aplauso

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 22:28
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

alexv escribió:
Amina creo que coincidi contigo en el puesto de jamon

Pues no me doy cuenta, creo que al puesto del jamón me acerqué un momento a hablar con Javi solamente. Pero cuando sea así, salúdame que yo soy muy despistada Avergoñado
trasno16

Maratoniano
Maratoniano
21/06/16
100 Carreiras
103 Mensaxes
Ferrolterra
Respostar citando Envío Dom, 18 Xuñ 2017, 23:39
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Yo era mi primera edición, y volveré cada año siempre que pueda. Me parece alucinante el trato de la organización, voluntarios y el nivel de animación que hubo por parte del público. La temperatura muy dura, pero esta carrera no es para marca ni con la temperatura perfecta, por lo que hay que salir a disfrutar, y si tardas más de lo habitual pues no pasa nada. Siempre con cabeza y a disfrutar. Yo la recordaré como algo casi épico, sufrí y disfruté muchísimo a partes iguales.

Si nada se tuerce, estaremos de nuevo el año que viene.
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
120 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 6:48
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Buenos días,

Fue mi segunda participación en esta CARRERA con mayúsculas, y como no, FELICITAR a la ORGANIZACION por hacer, quizás, una de las mejores medias maratones de España, para mí particularmente, sin duda, la MEJOR.

Aún con esa temperatura extrema, resultó todo de 10, recogida de dorsal sin problema, bolsa del corredor inmejorable, avituallamientos excelentes, y en la meta, lo mejor, los caños de cerveza fresquita; en fín, esperando que llegue la próxima edición.

Se la recomendé a un amigo de los Corrales de Buelna, en Cantabria, que ya lleva más de 170 medias maratones, y quedó impresionado, me dio las gracias por habersela recomendado, ya la tiene fija para el próximo año.

Lo dicho, unas grandas fecitaciones para la ORGANIZACION y paa toda la gente de los pueblos que también se implicaron con sus mangueras de agua.

Saludos asturianos.
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 7:33
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Finalizada mi cuarta participación....Tenía un miedo de narices antes de empezar,pero después de la experiencia adquirida hace dos años(otra edición de muchísimo calor),donde salí demasiado alegre y casi acabo a cuatro patas...esta vez competí con cabeza saliendo al 50% para poder llegar "vivo"...Y aún así Razz

Organización de 10.Gracias a todos y cada uno de sus miembros,gracias por los cinco avituallamientos,gracias a la gente de las mangueras,a los que animaban,gracias por la cervecita al final.... Ríndose

A pesar de estar destrozado ahora mismo,ya queda un día menos para la edición de 2018. Aplauso
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 8:49
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Nas peores condicións meteorolóxicas posibles, un ano máis, esta carreira superouse a si misma. Non hai calificativos, cando unha carreira está feita para o corredor, nótase. Un 10 rotundo! Aplauso

Melide Trail Team
marroxo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/12
10 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 9:16
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Fue mi primera participación , sufrí muchísimo pero volveré siempre q pueda, que una carrera con una organización y un trato así no se encuentra en ningún lugar.
Una vez terminada(con récord de temperatura) te sientes orgulloso de haber participado y estas esperando la VI edición .
FELICIDADES a la ORGANIZACION.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos