Foros ›
III Carreira popular mar de Boiro - ¿Memorial Pepe Buceta?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 17:22
Asunto: III Carreira popular mar de Boiro - ¿Memorial Pepe Buceta?

O vindeiro día 23 de decembro vaise celebrar a III edición de esta, mais que recomendable carreira, anímovos a todos a participar, merece a pena :=D>
E non vos esquezades da tradicional subida ao Iroite do día 1 de xaneiro ("II Memorial Pachicho de Ribeira") , xa abriremos o tema no seu momento Silbar
Saudiños
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 18:37
Asunto:

Estupendo!!! :=D> :=D> :=D>
CARRERA BOIRO 23 DIC
:OK!!!!

y ....aunque creo que me va a coger con los tacones puestos Abraiado Abraiado Abraiado .......el día 1 subir Iroite por la mañana?
....me troncho....!!!! Mr. Green
MOOOOOOLA..........ahí estaré. Molón

Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 18:56
Asunto:

Ali estaremos, sera unha boa forma de sentirnos menos culpables ante as enchentas que comezaremos na noite do dia seguinte coa noiteboa....ja ja ja ja. Tedes mais informacion sobre distancia, tipo de percorrido, participacion noutros anos, etc???
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 19:20
Asunto:

Excelente carreira en Boiro o día 23 de decembro, magnífica organización nas edicións pasadas e mellor ambiente; unha das probas a cal un non debe faltar e menos estando a 15 minutos da casa.

Que decir da xá clasica subida o Iroite-Boiro do 1 de xaneiro, escomenzar o ano desta maneira non ten parangón. Creo que a organización ten como obxectivo este ano dobrar a participación do pasado, ¡cousa difícil!.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 19:30
Asunto:

Estou a darlle voltas o tema da subida o Iroite, e cheguei a probe conclusión de que si imos ir os catro que contestamos o post, xá conquerimos dobrar a participación do ano pasado, ¡e parecia difícil!.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 19:43
Asunto:

Moi recomendable carreira a de Boiro.Me imaxino que terá o mesmo percorrido; un percorrido rápido, con algunha costiña pero moi asequible. A organización perfecta e eso que controlar un circuito con tanto cruce non debe ser doado.Moitos regalos, entrega de premios rápida, bastante participación. Cando me lesionei, botei contas do que me perdía e realmente o que máis me fastidiou foi non poder correr a Behobia-San Sebastián, pero inmediatamente despois pensei: ¡coño, Boiro tampouco!. Corrín as dúas primeiras edicións e son un enamorado desta carreira, polo que vos recomendo a vosa participación.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 19:49
Asunto:

Para ir abrindo boca para tradicional subida ao Iroite, deixovos o tema que se abriu no seu momento www.correrengalicia.or...t1239.html
Saudiños
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 19:54
Asunto:

No que respecta á Carreira de Boiro, creo que ainda non sacaron o reglamento (agardo que en breve), pero sei de boa tinta que este ano van tratar de incorporar control de tempo tipo chip ou algo semellante (con código de barras ...), outro motivo mais para correr en Boiro :=D>
Saudiños.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 21:40
Asunto:

Parade o carro,que Lestrove igual vos fai unha visita e todo,sóio por ver a elementos como Barbanzon,Castinheiras,URKO,e a gran dama Supercoco,pois xa merece a pena acercarse polas terras do Barbanza. Moi feliz
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 1:11
Asunto:

Yo corrí la primera edición de esta carrera,la segunda no pude participar por lesión Chorando y en esta tercera no podré ir por motivos laborales Chorando , a los que nunca hayais ido os la aconsejo.Mi valoración de esta prueba es de un 10.Por otro lado una gran idea el denominarla Memorial PEPE BUCETA,un gran homenaje a un gran atleta. :=D> :=D> :=D> :=D> :=D>
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 13:05
Asunto:

:P Buen día a tod@s!! Razz
Eyyyy!!! Bailar lestrove Bailar .... Idea Idea falarei con Lorenzo para a carreira de Boiro.. terás uns ralliños de sol Mr. Green "only for you" Mr. Green así que de visita...ná de ná...a corrrrrrrrrrerr!!! Guiño

"Saboreando" Silbar as crónicas do ano pasado da "SUBIDA Ã? IROITE"....uf!!! creo que non estou á altura Avergoñado ....tendo en conta que a organización é impecable Angel ....poñereime as pilas....:!empezarei a busca-lo modelito xa!!!...CON CHANDAL Y TACONES...ELEGANTE PERO INFORMAL.... Guiño .........fantássssssssstico!!!

A igual que albatros opino que é unha gran idea o pequeno homenaxe de nomear a carreira de Boiro "MEMORIAL PEPE BUCETA" , :=D> :=D> :=D> ben polos de Boiro :=D> :=D> :=D>

lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 21:50
Asunto:

Bueno,si Supercoco pídeme que corra,pois non me vai quedar outro remedio que correr,pois as damas non se lle pode levar a contraria. Nono
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 22:37
Asunto:

¿ y quien es pepe buceta? perdonar por la ignorancia amigos.
Saludos.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 23:54
Asunto: mar de boiro

ainda q pra esas fechas ainda estarei o 50x100,tamen serei da partida
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2007, 11:06
Asunto:

lestrove escribió:
Bueno,si Supercoco pídeme que corra,pois non me vai quedar outro remedio que correr,pois as damas non se lle pode levar a contraria. Nono

OOOOOOOOOOOOOOLE!!!!!!!!!!!!!! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos