Foros ›
Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 18:37
Asunto:

Si necesitais recoger dorsal , pasarme vuestros datos por privado.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2007, 18:45
Asunto:

Que fastidio Chorando Pois como xa dixen non poderei nin a de Bembrive nin a esta de homenaxe a Leri. Sigo cos antibióticos até o mesmo domingo 14.
Perdome tres carreiras seguidas ás que poderia ir sen problemas. En fin Disimulando

Pasadeo ben, e sobre todo disfrutade do percorrido por Vigo, seguro que hai un ambientazo tremendo Molón
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2007, 11:35
Asunto:

Bueno, pues yo acabo de apuntarme por si acaso... pero no sé si participaré porque a lo mejor nos vamos de fin de semana. Disimulando

Si al final fuese a la carrera, me pondría en contacto con Banderas para la quedada, ¿os parece? Moi feliz

Saludos.
Y que vaya muy bien, si no nos vemos. Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2007, 18:29
Asunto:

Eu me animo a intentar rematala correndo, debe ser todo un privilexio correr polas ruas de Vigo sempre tan cheas de coches, asi que o domingo as 10 estaremos por Balaidos a ver se o facemos nunha hora e pouco Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Alguen por ai que corra tamen sobre 6´ o km, digo para non sentirme tan so, ja ja ja ja.....
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2007, 23:17
Asunto:

Pois tanto eu como a muller estamos anotados. Así que supoño que eu me unirei ó grupiño de homes mancados (Charly eAguita) para rememorar as vellas rodaxes do CARMA, e as donas supoño que farán grupiño de animada conversación Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

O que non sei é que intencións trae o colega Callejón... pero se non se anota á de Bembrive debe ser que non ven en plan rachar coa pana Guiño Guiño e supoño que non terá problema en unirse ó noso trio mariachi. Outra cousa é o ritmo que poidamos levar. Eu, como non teño maior interese tanto me ten ir a 4'45'' como a 5'30'' (máis lento non me apetecía moito, a verdade Molón Molón ).

Completo lista:

Aguita
Banderas
Callejon
Charly
¿¿ Morangui ??
Ojordo
Tartarugo


Por certo, creo que vai estar abarrotado de xente andando e supoño que moi pouca correndo así que, de quedar, haberá que posicionarse o máis cara adiante como sexa posible.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2007, 7:06
Asunto:

Bueno pues espero veros a todos los de la lista por Balaidos el domingo y solo recordaros que la primera parte aunque parezca facil no lo es...ya que serà n sobre unos 3 km bastante durillos, cambia mucho la cosa de hacerlos en coche a corriendo ya sus enterareis...:roll: de todas formas tampoco pasa nada que los del grupo Carma estamos medios patizambos aunque prometo que el esprint a meta sera fracticida Demo sorrindo






PD:Segùn el faro de Vigo, a dia de hoy hay màs de 500 inscritos y se amplia la inscripciòn hasta el dia 13 asi que ya no teneis disculpa.

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2007, 17:56
Asunto:

Si queda alguien todavía para recoger el dorsal el sábado en El Corte Inglés, que sepa que de 15h a 17h no estará la chica que los reparte... Demo sorrindo Demo sorrindo

He ido a las 16h en punto porque eso es lo que pone en la info de la carrera y lo que me confirmó ayer la voz que me atendió al teléfono... Pues bien, he tenido que esperar hasta las 17h (bueno, al final han sido las 17:08h) a que llegara la chica.
Mientras tanto, he estado contemplando a los 5 vendedores que pululaban por ahí sin dar ni golpe. Abraiado

Digo yo, que ya que alguien ha cometido el error de poner mal el horario, podrían montárselo de alguna forma para atender a los pringados que pasamos por ahí a las 16h... ¿no? Demo sorrindo Demo sorrindo

Bueno, que lo sepáis. No vayáis el sábado entre las 15h y las 17h, a no ser que tengáis algo que hacer mientras os esperáis, claro. Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2007, 18:39
Asunto:

Gracias por la info Morangui, eso quiere decir que el domingo te veremos por Balaidos Moi feliz .
Asi que quito los interrogantes.

Aguita
Banderas
Callejon
Charly
Morangui
Ojordo

Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Alex1983Alex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/05/07
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Out 2007, 19:04
Asunto:

Pues a mi me dieron el dorsal a eso de las 4 y 10 , hay que hecharle cara hombre..... fui a junto de unos dependientes , se lo pedi amablemente y me lo dieron..... porcierto segun oi hablar a los dependientes del corteingles, habia 2000 participantes exactos 0_o.

Cuando me iba con el dorsal me acerque a un tipo que llevava esperando tambien desde las 4 y le dije lo de los dependientes..... no serias alguno de vosotros no???'

ya que estamos..... mi proposito es acabar en 35-40, aunque acabare en una hora casi seguro ya que este tiempo me trae frito,

espero que esta competicion no sea como la travesia a nado moaña-vigo
que parecia amateur y realmente alucine con el nivelon que habia(casi llego el ultimo jajajajjaja) un saludo!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2007, 0:37
Asunto:

Como dixo Charly os primeiros kms. non son tan doados como parece. A rúa Fragoso non é chanciña precisamente, e a subida ata a praza da Independencia non é moi longa pero chégalle ben de encosta. Logo hai outro repeito a metade de Camelias e por último ún na rúa Venezuela, xusto diante do colexio dos Maristas, cortiño pero xa con media carreira entre peito e espalda. A partires de ahi "case" todo é baixar (lixeira subida dende Porta do Sol ate Paseo de Alfonso XII, ou sexa a rúa Elduayen). Despois máis nada, se mal non me lembro.

Sobre o nivel... é unha auténtica incógnita, pero pode pasar de todo. Bueno, o que sí e certo é que moitísima xente vaina facer andando, o cal non é malo ¿eh?

Por certo, benvida ó grupiño do CARMA, Morangui. Digoo porque non quererás levar un ritmo moi rápido despóis da Maratón de Berlin... supoño ¿eh? Guiño Guiño
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2007, 12:10
Asunto:

Lamentablemente no podre ser de la partida,mucha suerte a todos y a disfrutar de esta carrera que pinta muy bien. Razz

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 13:19
Asunto:

Quero expresar por este medio a miña queixa pola deficiente actuacion da policia local de vigo (outra que sumar a sua "esplendida" actuacion no triathlon de vigo) nesta carreira popular de hoxe organizada polo Corte Ingles. Para os que coñezades Vigo os "ultrapasteleiros" de mais de 6' nos botaron para a beirarrua en Lopez Mora e houbo que cruzar a Praza de America entre o trafico para chegar á Florida, co conseguinte perigo para a nosa integridade fisica....... xa que nos botan á beirarrua (discutible), que teñan o trafico controlado nos cruces como para os demais corredores, non??? Polo demais, espero que teña continuidade en vindeiras edicions a carreira, porque o percorrido e variado e entretido e permite ver Vigo dende outra perspectiva. A nivel persoal obxectivo de rematar a carreira cumplido, arredor dos 6' km (1h 07') e felicidades a toda a organizacion que non teña que ver coa policia local.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 14:12
Asunto:

Yo lo que vi un poco desastre fue que para el sorteo hubiera que esperar hasta las 12:15,ya que el grueso de la gente llegó entre las 10:40 - 11:30, y esperar tanto a que sortearan hizo que mucha gente se fuera porque cogía frío. Igual deberían haber pensado en otra manera de hacer el sorteo, o publicar en internet una lista de premiados,no sé...el caso es que la misma organización pidió disculpas por dicho retraso y que para próximas ediciones intentarán buscar otra alternativa.

A nivel personal,acabé satisfecho,ya que tenía previsto acabar en 50´ y al final hice 44´57", lo cual me sorprendió porque hasta llegar a la calle Venezuela me encontraba bastante atrancado. Fue una mañana preciosa para correr y esto me anima para acudir a próximas carreras.Tengo en mente ir a la de Porriño el mes que viene.

Un saludo a todos,pasar un buen domingo.
sergio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 14:55
Asunto:

La verad parece que se esperaba algo mas de participacion porque por lo q ue hoy al principio los dosmil primeros llevaban camisetas y mas o menos a ojo yo creo que habria unos 500,otro punto a comentar me parece el del avituallamiento que la verdad ni me entere de donde estaba ya fuese por despiste mio o de los colaboradores.
Como punto positivo el recorrido muy practicable(por lo menos a mi paso) y la importancia de los premios que eran abundantes.
Me llevo una buena impresion de la carrera y creo que vigo se merece una carrera como esta y espero que año a año vaya creciendo y llegue a ponerse ala altura de las importantes de nuestra comunidad.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 15:34
Asunto:

Estaba en la Gran Via al paso por El Corte Ingles el avituallamiento,yo vi a 3 personas dando botellines de agua.

En cuanto a los premios,la verdad es que había bastantes,y buenos,aunque donde estaba yo nos empezamos a descojonar cuando escuchamos lo del premio de "Vale para 1 cambio de aceite",pero claro,te lo pones a pensar y tiene su valor,cierto.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos